امنیت

Mail Encryption یا رمزگذاری ایمیل چیست و چه اهمیتی دارد؟

در پاسخ به رمزگذاری ایمیل چیست و چه اهمیتی دارد در ابتدا بایستی گفت معنی encryption رمزگذاری می باشد و با وجود اخبار اخیر در خصوص هک و نفوذ، کاربران اینترنت بطور فزاینده ای نگران حضور آنلاین شان و اطلاعات شخصیشان هستند. برای صاحبان کسب و کار ترس نفوذ به اطلاعات خیلی جدی است. تنها در سال ۲۰۱۵ ، نسبت به سال ۲۰۱۴، به میزان ۳۸ درصد افزایش در رویداد های امنیتی داشته است.

با در نظر داشتن این اطلاعات آماری شاید شما نگران این باشید که برای امن سازی اطلاعات کسب و کارتان از کجا باید آغاز کنید. به دلیل اینکه بسیاری از این نفوذ ها از طریق ایمیل صورت میگیرد، بهترین مکان برای شروع رمزگذاری ایمیل است.

رمزگذاری ایمیل ، رمز گذاری پیام های میل است تا از خوانده شدن محتویات آنها توسط افراد دیگری غیر از دریافت کننده جلوگبری شود رمزگذاری ایمیل شاید شامل احراز هویت نیز باشد.

بسیاری از ایمیل ها در حال حاضر هنوز به صورت متن ساده ارسال می شوند.

Mail Encryption چیست

رمزگذاری ایمیل چیست ؟

اجازه بدهید سوال رمز گذاری ایمیل چیست را برایتان ساده تر کنم. در سطح پایه روشی وجود دارد که به دور از چشمان مهاجمان بتوان اطلاعات امن ارسال کرد و امنیت ایمیل را برقرار کرد. و از آنجایی که ایمیل ها می توانند بدون محافظت ارسال شوند، شما با سرویس دهنده خود بررسی خواهید کرد که چه گزینه هایی شما دارید.

رمز گذاری ایمیل ها به سادگی اضافه کردن خط کدگذاری به خط موضوع است، و رمگذاری خود بقیه را مدیریت می کند.

مطمئن شوید که سرویس رمزگذاری ایمیل بر روی سرویس شما فعال باشد. البته سرویس رمزگذاری ایمیل یک سرویس ارزش افزوده است و اطمینان حاصل میکند که پیام های ایمیل رمز گذاری شده و با استفاده از یک سیستم کاملا جداگانه بصورت امن ارسال شده و ذخیره شوند. این مطلب بدین معنی است که ایمیل های ارسالی و دریافتی  شما در حین انتقال محافظت شده هستند، این مطلب مطمئنا استرس شما از نفوذ به ایمیل هایتان را را از بین می برد.

رمزگذاری ایمیل چیست

شهرت خود را حفظ کنید

همراه با ارسال و ذخیره ایمیل بصورت امن،سرویس های رمز گذاری ایمیل همچنین می توانند بصورت بالقوه در زمان و هزینه شما صرفه جویی کنند. حملات سایبری بر بر روی سیستم های اطلاعاتی شما می تواند هزینه بر باشد، و شما دچار هزینه های هم برطرف سازی مشکلات بوجود آمده و هم بازگردانی شهرت کسب و کار تان کند.

IBM تخمین می زند که هزینه نفوذ به اطلاعات برای یک کسب وکار بطور متویط تا ۴ میلیارد دلار افزایش یافته است، با احتساب میانگبن افزایش سالانه، به دلیل ارزش اطلاعات کاربران و اطلاعات تجاری خصوصی.

به دلیل اینکه با رمزگذاری ایمیل این اطمینان حاصل می شود که تنها گیرنده مورد نظر قادر به دیدن پیامی است که شما ارسال کرده اید. شما می توانید اطمینان داشته باشید که اطلاعات حساس شما محافظت شده است.

منظور از افزایش بهره وری در رمزگذاری ایمیل چیست ؟

منظور از افزایش بهره وری در رمزگذاری ایمیل چیست ؟

دیگر مزیت سرویس های رمز گذاری ایمیل افزایش بهره وری است. اگر کسب و کار شما تعداد زیادی اسپک دریافت می کند، برای مثال، رمزگذاری ایمیل لایه فیلتر دیگری به اکانت ایمیل شما اضافه می کند.

با چنین فیلترهایی شما و کسب و کارتان زمان کمتری برای حذف ایمیل های نا خواسته صرف می کنید ضمن اینکه از بد افزار های بالقوه موجود در محتوای ایمیل ها اجتناب می کنید.

سرویس های رمز گذاری ایمیل مانند Office 365 بسیاری از انواع اطلاعات حساس را کشف می کنند و بصورت خودکار پیامهایی که دارای اعداد امنیتی،شماره کارت اعتباری و غیره هستند را بصورت خودکار رمزگذاری می کند. بنابراین اگر کسی فراموش کند تا تگ رمز گذاری را بر روی یک یام حساس اضافه کند، سرویس های رمز گذاری بصورت خودکار رمزگذاری را اعمال می کنند

[irp posts=”۱۶۱۶۶″ name=”Comment Spam چیست و راه های مقابله با آن (معرفی ۲ افزونه وردپرسی)”]

نتیجه گیری

در حال حاضر می دانید که رمزگذاری ایمیل چیست و زمان آن است که ارتباطات خود را امن تر کنید. زمانی که سرویس های رمز گذاری ایمیل تنها راه حفاظت ار اطلاعات حساس کسب و کارتان نیست اما مهم ترین اقدام است.فراموش نکنید که شما با خرید هاست ایمیل می توانید با خیال راحت از امنیت ایمیل خود مطمئن باشید.

سوالات متداول

رمز گذاری ایمیل، رمز گذاری پیام های میل است تا از حوانده شدن محتویات آنها تویط افراد دیگری غیر از دریافت کننده جلوگبری شود رمز گذاری ایمیل شاید شامل احراز هویت نیز باشد.
سرویس رمز گذاری ایمیل یک سرویس ارزش افزوده است و اطمینان حاصل میکند که پیام های ایمیل رمز گذاری شده و با استفاده از یک سیستم کاملا جداگانه بصورت امن ارسال شده و ذخیره شوند.
سرویس های رمز گذاری مانند Office 365بسیاری از انواع اطلاعات حساس را کشف می کنند و بصورت خودکار پیامهایی که دارای اعداد امنیتی،شماره کارت اعتباری و غیره هستند را بصورت خودکار رمزگذاری می کند. بنابراین اگر کسی فراموش کند تا تگ رمز گذاری را بر روی یک یام حساس اضافه کند، سرویس های رمز گذاری بصورت خودکار رمزگذاری را اعمال می کنند

اشکان نصیری

مدیر سرور در ایران هاست با +۵ سال سابقه در صنعت میزبانی وب و کارشناسی ارشد MBA

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا