نماد سایت بلاگ ایران هاست

مدیر عامل سازمان IT شهرداری تهران اعلام کرد: الزام به تجهیز زیرساخت‌های فناوری در ساختمان‌های پرتردد

براساس اعلام بانک مرکزی از زمان الکترونیکی شدن پرداخت‌ها به‌خصوص پرداخت‌های شهرداری، مراجعه‌های مردم به بانک‌ها ۲۰ درصد کاهش یافته است.

علی‌اصغر قائمی – مدیر عامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران – ‌در گفت‌و‌گو با خبرنگار فن‌آوری اطلاعات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان این مطلب درباره تاثیر فعالیت‌های سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران در الکترونیکی کردن خدمات اظهار کرد: مراجعه‌کننده در بخش عوارض خودرو در سال‌های گذشته حداقل باید چهار بار بین شهرداری و بانک رفت و آمد می‌کرد که با الکترونیکی کردن عوارض خودرو این مراجعه‌ها کاهش پیدا کرده است.

وی گفت: سازمان نظام صنفی رایانه‌یی کشور پیشنهاد کرده است که زیرساخت‌های فناوری اطلاعات در ساختمان‌های شلوغ نیز نصب و طبق قوانین اجباری لحاظ شود که سازندگان ساختمان‌های پرتردد به رعایت و تجهیز امکانات فناوری اطلاعات ملزم باشند.

رییس سازمان IT شهرداری تهران اظهار کرد: قرار بود که این پیشنهاد به ارائه یک لایحه شورای اسلامی شهر تهران منجر شود که در این راستا کارگروه مربوطه شکل گرفته و طی ۲ ماه گذشته چندین جلسه آن نیز برگزار شده است.

قائمی گفت: پیش‌نویس این لایحه پس از آماده شدن برای بررسی به مراجع قانونی ارسال می‌شود که حداکثر یک سال برای تهیه پیش‌نویس فرصت داریم.

منبع: ایسنا

خروج از نسخه موبایل