نماد سایت بلاگ ایران هاست

آموزش پست گذاشتن در اینستاگرام با کامپیوتر

پذاشتن پست اینستاگرام با کامپیوتر

آیا شما هم مطمئن نیستید که گذاشتن پست در اینستاگرام با کامپیوتر امکان‌پذیر است یا خیر؟ خب باید بگوییم این امکان تا همین چند وقت پیش هم در اینستاگرام وجود نداشت. اینستاگرام این کار را کرده بود که تا جائیکه که می‌تواند کاربران خود را وادار به استفاده از گوشی تلفن همراه کرده و به این واسطه تایم حضور و میزان تعامل افراد با یکدیگر را بالا ببرد.

اما وقتی کار شما مرتبط به سوشال مدیا است و پشت PC یا لپ‌تاپ نشسته‌اید و به هر دلیل واجب است اکنون یک پست در صفحه خود بگذارید تکلیف چیست؟ یا اصلاً افرادی که محتوای تصویری خود را با دوربین‌های حرفه‌ای ضبط می‌کنند و به دلیل حجم بالایی که فایل‌هایشان دارد باید آن را به کمک کامپیوتر با دیگران به اشتراک بگذارند چطور باید این کار را انجام دهند؟

حالا شما می‌توانید به کمک مرورگر وب خود و البته ابزارهای دیگری اقدام به گذاشتن پست در اینستاگرام خود بکنید. این مطلب از ایران هاست ( ارائه دهنده‌ی خدمات خرید دامنه ir و com. و هاست ) را بخوانید تا نحوه پست گذاشتن در اینستاگرام با کامپیوتر را به کمک چند ترفند به شما آموزش دهیم.

 

نحوه پست گذاشتن در اینستاگرام با کامپیوتر

۱- استفاده از مرورگر کامپیوتر برای گذاشتن پست در اینستاگرام

 

بیشتر بخوانید: سایز پست اینستاگرام

 

۲- پست گذاشتن با مرورگر با کمک developer tools

استفاده از قابلیت developer tools مرورگر می توانید صفحه ی کامپیوتر خود را به صفحه موبایل تبدیل کرده و دقیقا مشابه با اپ اینستاگرام، پست خود را با کامپیوتر منتشر کنید.

پس از ورود به بخش developer tools، روی آیکون موبایل همانند تصویر زیر کلیک کنید و پس از تغییر صفحه دکمه F5 را فشار دهید تا صفحه دوباره لود شود. بعد از این مراحل شما صفحه اینستاگرام را همانند اپ ان مشاهده می کنید. حال می توانید همانند مراحل گذاشتن پست در اینستاگرام، با استفاده از مرورگر نیز پست بگذارید.

۳- با استفاده از Hootsuite در اینستاگرام خود پست بگذارید

یکی از ساده‌ترین روش‌های گذاشتن پست در اینستاگرام با کامپیوتر استفاده از این سایت است. البته این سایت یک دوره ۳۰ روزه رایگان ارائه می دهد و برای استفاده از امکانات آن باید ثبت نام کرد. برای این کار:

جا دارد این مطلب را ذکر کنیم که امکان دارد هشتگ های شما بعضا به درستی عمل نکند، پیشنهاد می کنیم برای رفع این مشکل علت کار نکردن هشتگ در اینستاگرام را مطالعه کنید.

 

بیشتر بخوانید: استوری اینستاگرام

 

چطور پست‌های خود را به کمک کامپیوتر اصلاح کنیم؟

مراحل ویرایش پست‌های اینستاگرام در کامپیوتر شبیه به قرار دادن پست است. برای این کار باید:

البته پست گذاشتن در اینستاگرام با کامپیوتر تنها کاری نیست که در اینستاگرام وب امکان انجام ان هست.

چطور به کمک کامپیوتر در اینستاگرام خود استوری بگذاریم؟

برای این که بتوانید به کمک مرورگر خود در اینستاگرامتان استوری بگذارید باید:

 

این در واقع همان کارهایی است که شما به کمک گوشی تلفن همراه خود انجام می‌دهید تا یک استوری را در پیجتان قرار دهید.

آنچه در این مطلب مطالعه کردید نحوه پست گذاشتن در اینستاگرام با کامپیوتر بود. امیدواریم روش‌های ذکر شده به اندازه کافی برای شما کاربردی بوده باشد. این مقاله توسط تیم ایران هاست تولید شده است. چنانچه در این خصوص سوالی دارید که هنوز به پاسخ آن نرسیده‌اید، آن را در بخش نظرات برای ما بنویسید تا در اسرع وقت به آن جواب داده شود.

خروج از نسخه موبایل