نماد سایت بلاگ ایران هاست

چرا ارزان بودن یک سرور، باید آخرین دلیل شما برای خرید باشد؟

سرور مجازی ارزان ایران جهت دانلود و آپلود

در هنگام سرچ برای خرید سرور، عبارات خرید vps ارزان، خرید سرور مجازی ارزان و با کیفیت ایران یا کانادا را در سایت‌ های هاستینگ به وفور مشاهده کرده اید. کاری که ما در سطر های آینده انجام می دهیم، به نوعی معرفی زیر و بم انتخاب سرور مناسب و تدوین یک استراتژی برای پیشبرد اهداف شما است و به شما خواهیم گفت که چرا نباید به واژه ارزان در زمان خرید سرور اعتماد کنید و در نهایت بتوانید با اعتماد کامل سرور اختصاصی بنا بر نیاز خود تهیه کنید.

فهرست این مقاله ( با کلیک روی هر عنوان به آن قسمت منتقل می شوید) پنهان

سرور ارزان به معنای سرور قدرتمند نیست

به خاطر داشته باشید کیفیت محصولی که دریافت می کنید با قابلیت ارائه‌ی خدماتی که به مخاطبان خود عرضه می دارید ارتباط مستقیم دارد. اجازه دهید اینگونه بگوییم که هرچه سرور قدرتمندتری در اختیار داشته باشید، سرویس مناسب‌تری ارائه می دهید و در نتیجه، درآمد بیشتری خواهید داشت. در واقع به مفهوم هر چقدر پول بدی همونقدر آش می خوری خواهیم رسید (فارغ از این که سایت، فروشگاهی است یا در وادی بازاریابی فعالیت می کند). نتیجه این ضرب المثل این است که مناسب ترین سرویس را برای کسب و کار انتخاب کنید و به هزینه آن زیاد توجه نکنید.

تجربه‌ی حضور در بازار اثبات می کند که کارفرما (شخص متقاضی دریافت سرور مجازی)، علاقه ای به خرید سرور اختصاصی ندارد و می گوید، چرا باید برای چیزی که می توان رایگان و ارزان به دست آورد، هزینه‌ی سخت افزاری هم بپردازم؟ این دیدگاه صحیح اما صرفه جویی در این قسمت عموماً به معنی شکستی تمام عیار است. اگر هرآنچه از طریق وب سایت خود جمع آوری کرده اید از دست رفت چه کسی پاسخگوی شما و مشتریان شما خواهد بود؟

از سویی دیگر تبلیغات سرور اختصاصی ارزان گاها به چشم می خورد که به دلیل مواردی مانند پایداری، سرعت و بکاپ گیری بسیار ضعیف بر روی این سرور ها و عدم امکان بازگردانی اطلاعات، نباید به ارزان بودن آن اعتماد کرد.از همین رو به شما پیشنهاد می کنیم به هنگام خرید سرور مجازی سرویس های هاستینگ اعم از سرور مجازی کانادا و سرور مجازی ایران دور از تبلیغات ارزان باشید چون بی شک این ارزانی تله ای برای شماست.

اگر بخواهیم با زبان آکادمیک و علمی بحث را پیش ببریم، کار به این شکل خواهد بود. سرور قدرتمند در دو حوزه خدمات بهتری ارائه می دهد:

  1. اینکه دسترسی مخاطب و دریافت سرویس را سهل می کند.
  2. اینکه تامین امنیت داده‌ های سرور مجازی آسان تر است.

دوران سرویس‌های اشتراکی رو به پایان است

وقتی بنا به خرید سرور مجازی می شود، علاوه بر مشاهده‌ی تبلیغات گسترده مبنی بر خرید vps ارزان، خرید سرور ارزان کانادا، سرور مجازی ارزان و …، شرکت‌ های فراوانی پیشنهاد خرید سرور اشتراکی می دهند. به این شکل که خود سرور در اختیار دارند و آن را بین چند مشتری تقسیم می کنند. در این باره وارد نقد تکنیکی و علمی نمی شویم، اما همین اندازه بدانید که ایده‌ی سرویس‌ های اشتراکی در عمل مدت هاست که دیگر طرفداران خود را از دست داده است. در نتیجه، سرمایه‌ی خود را برای چنین راهکار قدیمی تلف نکنید. سرعت و قدرت این نوع سرویس ها بسیار پایین است و همچنین مشکلات زیادی به همراه دارد.

وقتی سراغ دریافت خدمات از چنین سرویس‌ هایی می روید، عملا داده‌ های خود را به میان می آورید و به باقی شرکت ها می گویید رمز و راز کسب و کار من این بوده (داده های شما در محلی غیر امن قرار می گیرند). از طرفی، اگر به هر دلیلی توان سرور از حد خدمات مورد نظر شما پایین‌تر باشد، مجموعه مشترکان باهم دچار مشکل خواهند شد. یعنی در صورتی که چندین نفر با هم از وبسایت شما بازدید کنند،‌ وبسایت شما با ارور مواجه می شود.

پیشنهاد می کنیم که در خرید سرور ، واژه‌ی ارزان را به کل فراموش کنید. چه آن واژه پسوند سرور ایران قرار گرفته باشد، چه بعد از نام کشور کانادا آماده باشد.

بودجه ای مشخص در نظر بگیرید و با توجه به کاربردهای سرور مجازی، سراغ خرید سرور مجازی بروید. بد نیست بدانید تنها در ایالات متحده ی امریکا، ده هزار شرکت سرور ارائه می دهند. چرا که بازار دیجیتال آن کشور اهمیت کیفیت والا را بیش از هر چیز درک کرده است. آن ها به خوبی می دانند که هزینه‌ی خرید سرور واقعی با کیفیت، یک سرمایه گذاری برای کسب موفقیت آینده‌ی کسب و کار است.

پس بهترین کار این است که به دنبال یک سرور قوی و پایدار،‌ با زیر ساخت ابری و یا هارد اس اس دی (SSD) باشید،‌ تا بهترین نتیجه را از آن بگیرید.به شما پیشنهاد می شود برای کسب اطلاعات در حوزه حافظه ssd چیست مقاله ما را مطالعه نمایید.

خروج از نسخه موبایل