نماد سایت بلاگ ایران هاست

چه چیزی تبدیل به رایانش ابری را سخت می کند؟

تبدیل خدمات یک مفهوم جدید نمی باشد؛ این مفهوم مدت زیادی قبل از خدمات رایانش ابری و اطلاعات حجیم وجود داشته است. تبدیل همیشه یک اصطلاح نامفهوم بوده اما به طور کلی به اختراع مجدد، تغییر بنیادی و اساسی و یا طراحی مجدد یک کسب و کار اشاره دارد.

از دیدگاه یک سازمان گسترده این تبدیل به خدمات جدید معمولا به معنای باز تعریف بازارهای هدف، محصولات و خدمات نو،ایجاد کانال ارتباطی متفاوت با کاربر یا بازنگری در فرآیندهای ساختارهای سازمانی می باشد.
این امر می تواند یک گام اساسی جهت بهبود و تغییر در عملکرد، در رشد و یا سودآوری – که همیشه در تحول کسب و کار لازم است – باشد. برای ایجاد تغییر فناوری هم ممکن است دخیل باشد یا اصلا نباشد، اگرچه که اغلب یک شتاب دهنده مناسب است. در برخی از مواقع “محور”، تحول نسخه سازمانی است، طراحی مجدد بنیادی و یا تعریف مجدد یک یا چند جزء از کسب و کار و یا روشهای ارائه کالا یا خدمات.

خدمات رایانش ابری به طور فزاینده ای به عنوان مبنایی برای پیش بردن کسب و کار، تحول کاربردی و تحولات دنیای IT استفاده می شود. در حالی که مفهوم تبدیل جدید نیست، عوامل متعددی وجود دارد که تبدیل رایانش ابری را در شرکت ها منحصر به فرد کرده و آنها را به چالش می کشد. در اینجا به برخی از مسائل خاص که اخیراً با تلاش های چند شرکت در تبدیل به رایانش ابری دیده ایم اشاره می کنیم:

 

 

به همین علت انگیزه و ارائه برنامه های مناسب حیاتی می باشد زیرا این امکان وجود دارد تا کارمندان خط مقدم از قوانین شخصی خود تبعیت کرده و دست به تبدیل بزنند.

 

 

[irp posts=”۱۳۶۹۵″ name=”کلان داده یا big data چیست | کاربرد بیگ دیتا و اهمیت آن”]

در حالی که ممکن است برای تعدادی باعث شگفت زدگی شده باشد، عوامل حیاتی برای موفقیت در پیشبرد تبدیل به رایانش ابری کار زیادی با تکنولوژی ندارد. مردم، مهارت ها و انگیزه ها در حال تبدیل شدن به موضوعات و مشکلات اصلی در تبدیل به رایانش ابری می باشند.

به شما پیشنهاد می شود مقاله ما را برای کسب اطلاعات درباره رایانش ابری چیست؟ مطالعه نمایید.

خروج از نسخه موبایل