نماد سایت بلاگ ایران هاست

مزایای تبلیغات گوگل ادز چیست؟

مزایای تبلیغ در گوگل

دیدن سایت های جدید در نتایج جستجو موتورهای جستجوگر زمان بر است. به دلیل رقابت شدید بین سایت ها، زمان زیادی لازم است تا وب سایت در گوگل اعتبار کسب کنند. در این مقاله می خواهیم از مزایای تبلیغ در گوگل صحبت کنیم و بگوییم که تاثیر تبلیغات گوگل در دیده شدن در نتایج جستجو چقدر می تواند برای کسب و کار شما مفید باشد. چرا که یک راه حل عالی برای مشاغل جدید است و جهت دیدن شدن در نتایج لازم نیست مدت طولانی صبر‌ کنند. در کنار اینکه روی سئو سایت کار می شود، می‌توان تبلیغات گوگل را با در کمپین گوگل ادز مد نظر قرار داد. در این مقاله در مورد مزایا تبلیغات در گوگل یا همان مزایای تبلیغات گوگل ادز می خوانید.

تبلیغ در گوگل با گوگل ادز

گوگل ادز یک بستر تبلیغاتی آنلاین است. این ابزار توسط گوگل ساخته شده‌‌ و جزء‌یکی از مشهورترین و پرسود‌ترین برنامه‌های تبلیغاتی اینترنتی به حساب می‌آید. گوگل ادز، روشی عالی برای شروع اولین کسب درآمد آن هم به صورت آنلاین است. تبلیغات در گوگل، یک راه حل کاربردی برای آزمایش این موضوع است که متوجه شویم یک کلمه کلیدی از طریق جستجوی ارگانیک ارزش پیگیری دارد یا خیر. چنانچه کلمه ای در آزمون کمپین گوگل ادز خودش را خوب نشان دهد، می‌توان نتیجه گرفت که آن کلمه کلیدی ارزش آن را دارد تا در سئو سایت، استفاده شود.

نمایش تبلیغات براساس تعدادی مزایده انجام می‌شود. کاربران مبلغی را در اکانت گوگل خود شارژ می‌کنند و براساس تبلیغی که می‌نویسند و بودجه‌ای که برای هر کلیکِ خود تعیین می‌کنند، در مزایده با دیگر تبلیغ کنندگان، شرکت داده می‌شوند. می توانید جهت شارژ اکانت گوگل خود از لیر یا دلار استفاده کنید.

با توجه به اینکه نمایش سایت در گوگل براساس یک مزایده می‌باشد، وقتی شخصی جست‌وجوی خود را در گوگل شروع می‌کند، براساس کلمات کلیدی و اصطلاحاتی که شخص درج خواهد کرد، تبلیغ برنده نمایش داده می‌شود. در مقاله تبلیغات در گوگل چیست؟ بیشتر در این مورد توضیح داده ایم.

در مورد اینکه چگونه از اینترنت پول در بیاریم مقاله ما را مطالعه کنید. در ادامه با مهمترین مزایای تبلیغات به گوگل آشنا می شوید.

برخی از مهمترین مزایای تبلیغ در گوگل

 

در ادامه به توضیح ۵ مورد از مهمترین مزایای تبلیغات به گوگل یا تبلیغ در گوگل ادز خواهیم پرداخت.

بیشتر بخوانید: رپورتاژ چیست

 

۱کسب درآمد

یکی مهمترین مزایای تبلیغات گوگل ادز این است که برای وب‌سایت شما، درآمد ایجاد‌ می‌کند مخصوصا که اگر کسب و کار شما وابسته به تماس های تلفنی کاربران باشد. پیشنهاد میکنیم مقاله “نحوه اضافه کردن شماره تلفن ایران در تبلیغات گوگل” را مطالعه بفرمایید تا از ویژگی های این افزونه بیشتر در مورد کسب و کار خود استفاده نمایید.

۲- مشاهده آمار بازدید کنندگان

بررسی وضعیت بازدید کنندگان سایت یکی از مزایای تبلیغ در گوگل ادز این است که می‌تواند آماری دقیق از بازدیدکنندگان وب‌سایت، سن، رفتار کاربران و  …. ارائه می‌دهد.

۳- هدف گذاری بر اساس علاقمندی مخاطبین

یکی دیگر از مزایای تبلیغات به گوگل، امکان بررسی تمامی جوانب رفتار بازدید‌کنندگان ، پیشنهاد کلمات کلیدی مناسب و مشاهده کلمات کلیدی جست‌و‌جو شده توسط کاربران است.

۴- نمایش تبلیغات در زمان دلخواه یکی از مزایا تبلیغات در گوگل ادز

در دسترسی ای که گوگل ادز ارائه می‌دهد، هر زمان که بخواهید می‌توانید تبلیغات را غیرفعال و مجدد در زمان دیگری، فعال کنید. همچنین می‌توانید مشخص کنید که در روزها و یا ساعت‌های خاص، تبلیغ شما نمایش داده نشود.

۵- تعریف بودجه مشخص برای تبلیغ

یکی دیگر از مزایای تبلیغات گوگل ادز این است که می‌توان یک بودجه روزانه و یا هفتگی برای تبلیغات مشخص کرد که بیشتر از آن مقدار خرج نشود. برای این مورد می توانید به helpcenter گوگل ادز برای تعیین بودجه تبلیغات مراجعه نمایید.

خدمات و ویژگی‌هایی که ادز ارائه می‌دهد، بیشتر از مواردی است که در بالا مطرح شد. اما ما برترین مزیت‌ها را در این مقاله، در اختیار شما قرار داده‌ایم.

پیشنهاد می شود مقاله تبلیغات کلیکی گوگل چیست؟ را بخوانید.

آیا می‌توان برای دامنه ir هم از تبلیغات گوگل ادز استفاده کرد؟

پسوند دامنه در کشور ایران با دو حرف اختصاری ir نمایش داده می‌شود. تبلیغات گوگل برای دامنه ir تحت تاثیر تحریم‌ها قرار گرفته‌بود و با انجام ترفندهایی می‌بایست تبلیغات را در گوگل به نمایش گذاشت. اما خوشبختانه این روزها مجددا امکان ثبت تبلیغات با دامنه ir در گوگل ادز، فراهم شده‌است. البته با وجود اینکه تبلیغات نمایش داده می‌شوند. اما، برای کاربرانی که از کشور آمریکا سایت را مشاهده می‌کنند امکان نمایش وجود ندارد.

در ادز می‌توان کمپین‌ها و تبلیغات را با نیازهای خاص تنظیم کنیم و مخاطبان خود را ، هدف قرار دهیم. به عنوان مثال ، با گوگل ادز می‌توان:

به طور مثال در تبلیغات گوگلی بر روی دامنه ir، تبلیغات را فقط به افرادی نمایش داد که دقیقا کلمه کلیدی مد‌نظر ما را جست‌و‌جو کرده‌اند. مانند: “خرید دامنه”، و یا مخاطبان خود را بر حسب مکان، زمان، روز، زبان، مرورگر یا نوع دستگاه و سایر موارد فیلتر کرد. با این کار می‌توان تمام رفتار کاربران را مورد بررسی قرار داد و بهترین بازدهی را از تبلیغات بدست آورد.

برای تبلیغات در گوگل از چه ارزی استفاده کنیم؟

استفاده از واحدهای ارزی مانند لیر که در مقایسه با ریال نوسان بالایی ندارند، کمک خواهد کرد تبلیغ در گوگل شما مدت زمان بیشتری در مزایده گوگل، شرکت کند. در نتیجه تعداد بیشتری کلیک به سمت وب‌سایت شما هدایت شود و همچنین بودجه کمتری را صرف کنید. تبلیغات گوگل با لیر، یکی از این راهکارها برای مدیریت مناسب هزینه‌های اکانتِ ادز شما خواهد بود که با توجه به تبدیل ریال به لیر، می‎تواند میزان کلیک بیشتری را برای وب سایت شما به همراه داشته باشد. با افزایش تعداد کلیک سایت و مشاهده لندینگ مربوط به تبلیغات در گوگل، می‌توانید فروش بیشتری از خدمات، محصولات و کالاهای موجود در سایت را، داشته باشید. به همین دلیل، تبلیغات گوگل برای سایت را می‌توان یک سرمایه‌گذاری حساب شده و سودآور در مارکتینگ دیجیتال، نام‌گذاری کرد.

نتیجه گیری

با اینکه استفاده از تبلیغاتِ گوگل برای سایت به وقت و هزینه نیاز دارد، اما هزاران شغل دریافتند که این زمان و هزینه برای سود و فروش بیشترشان، بسیار کاربردی است.

تبلیغات در گوگل سیستم تبلیغاتی بسیار موفقی است. می‌تواند تقریبا برای هر نوع کسب و کاری مفید و در کمترین زمان، بسیار کارآمد و سودآور باشد. در نهایت سپردنِ تبلیغات در گوگل برای وب‌سایت خود آن هم به شرکت‌های معتبر و پرداخت هزینه ارزش آن را خواهد داشت زیرا خواهیم توانست میزان بازدید کنندگان سایت خود را، روز به روز بیشتر کنیم.

خروج از نسخه موبایل