نماد سایت بلاگ ایران هاست

سایت دانلود از اینستاگرام آنلاین (⬇ ۶ برنامه دانلود استوری و پست اینستاگرام )

برنامه های دانلود از اینستاگرام

اگر با قانون کپی رایت آشنا باشید، می‌دانید که تولید کننده محتوا، صاحب اصلی آن اثر محسوب می‌شود. این یعنی تنها کسی که حق استفاده و بهره برداری از یک محتوا را دارد، خالق آن است. به همین دلیل است که دانلود از اینستاگرام به طور پیش فرض و در بستر خود این اپلیکیشن غیر ممکن است.

فهرست این مقاله ( با کلیک روی هر عنوان به آن قسمت منتقل می شوید) پنهان

اما همیشه برای این محدودیت‌ها راه‌حل‌هایی وجود دارد. چون اغلب اوقات هدف کاربر از این که به دنبال یک سایت دانلود از اینستا می‌گردد، این نیست که از محتوای پیج دیگری سو استفاده کند. گاهی اوقات برای همرسانی کردن یک ویدئو در پلتفرم‌های دیگر لازم است محتوایی را از یک پیچ دانلود کنیم.

در این مطلب قرار است به تفکیک سیستم عامل و دستگاه‌هایی که از آن استفاده می‌کنید، به شما بگوییم چطور باید اقدام به دانلود از اینستاگرام کرد؟

معرفی سایت دانلود از اینستاگرام

 


اگر از نسخه دسکتاپ اینستاگرام استفاده می‌کنید و نیاز به دانلود محتوا دارید، می‌توانید از سایت دانلود پست اینستاگرام این کار را انجام دهید. نحوه عملکرد این سایت های دانلود از اینستاگرام نیز درست مانند نرم‌افزارهای دانلود از اینستاگرام است.

کافی است روی علامت سه نقطه محتوای مورد نظر خود کلیک کنید. لینک محتوا را کپی کرده و در باکس مربوطه در این سایت‌ها بچسبانید.
در ادامه این مقاله از گروه تولید محتوا ایران هاست ( معتبرترین ارائه دهنده‌ی سرور اختصاصی ایران )  لیست بهترین سایت‌های دانلود از اینستاگرام موارد زیر هستند:

 

نحوه دانلود از اینستاگرام سایت igram.world

برای دانلود یک ویدئو یا igtv از اینستاگرام با استفاده از این سایت کافی است وارد پیج مورد نظرتون بشید و پست مورد نظرتون رو انتخاب کنید در کنار ادرس پیج علامت سه نقطه ی روی یکدیگر را مشاهده می کنید بر روی سه نقطه کلیک کنید و گزینه copy post url رو بزنید.

 

سپس وارد سایت مورد نظر بشید و در کاد رخالی که قرار دارد ادرس کپی شده را جایگذاری کنید و بر روی دکمه دانلود بزنید مشاهده خواهید کرد که پست مورد نظر را به شما نشان می دهد

در زیر ویدئو یک دکمه download نیز وجود دارد بر روی آن کلیک کنید تا ویدئو دانلود شود.

 

 

نحوه استفاده از سایت دانلود پست اینستاگرام inflact.com

نحوه استفاده از این سایت دانلود از اینستا مقدار جزئی با سایت قبلی متقاوت است. برای استفاده از آن ابتدا باید وارد سایت شده و از منوی بالا قسمت tools را انتخاب کرده و در قسمت اینستاگرام هر کدام از آیتم هایی که وجود دارد و قصد دانلود آن را دارید می توانید انتخاب نمایید.

در این مثال با توجه به اینکه پست ما از نوع ویدئو هست این گزینه را انتخاب می کنیم و مشاهده می کنید که مانند سری قبل یک کادر برای بارگذاری ادرس پست و یک دکمه برای دانلود آن وجود دارد .

 سایت دانلود پست اینستاگرام snapinsta.app

نحوه دانلود از این سایت درست مانند موارد قبلی است و باید ابتدا از نوار بالای صفحه فرمت پست مورد نظر خود را انتخاب کنید و سپس در کادر زیر ادرس پست را قرار دهید و در مرحله‌ی آخر گزینه دانلود را بزنید.

نحوه دانلود از reelit.io

نحوه استفاده از سایت دانلود انلاین از اینستاگرام sssgram.com

نحوه استفاده از سایت دانلود مستقیم از اینستاگرام  sssinstagram.com

البته تعداد سایت دانلود از اینستاگرام خیلی زیاد است. ضمن آن‌که برخی از سایت‌های سایت دانلود پست اینستاگرام رایگان نیستند. به هر حال احتمالا استفاده از یکی از این سایت‌ها به کار شما می‌آید.

این موضوع را هم فراموش نکنید که برخی از محتواها با ایجاد تغییرات اساسی در ساختار قابل استفاده در پیج دیگر هستند. مثلا اگر موزیک محتوای ویدئویی را تغییر دهید، آن را با ویدئوی دیگری میکس کنید و به طور کلی کارهایی انجام دهید که به منزله خلق یک محتوای جدید باشد، منعی برای استفاده از محتوای پیچ‌های دیگر نخواهید داشت.

بیشتر بخوانید: استوری اینستاگرام

برنامه دانلود استوری و پست اینستاگرام

 

چون اغلب افراد برای استفاده از اینستاگرام از گوشی‌های موبایل خود استفاده می‌کنند، مخاطب برنامه دانلود از اینستاگرام یا اپ‌های موبایلی بیشتر از کسانی است که به دنبال سایت دانلود از اینستا هستند. از این برنامه ها برای دانلود هایلایت نیز استفاده می کنند. در مقاله چگونه هایلایت اینستاگرام را فعال کنیم بیشتر در مورد هایلایت می توانید بخوانید.

تعداد برنامه‌هایی که دانلود فیلم و ویدئو و یا ریلز اینستاگرام را انجام می‌دهند زیاد است اگر نمی دانید ریلز چیست می توانید در مقاله ای دیگر در مورد این امکان جدید بیشتر بخوانید. کافی است به نسبت سیستم عامل گوشی خود مناسب‌ترین‌ها را از گوگل پلی، بازار، سیب اپ، سیبچه یا مایکت دانلود کنید. عبارت Instagram Downloader یا “دانلود از اینستاگرام” را در بخش جستجوی این اپلیکیشن‌ها وارد کنید. سپس از لیستی که به شما داده می‌شود، بهترین گزینه را انتخاب کنید.

معمولا افراد در بخش نظرات این نرم‌افزارها در خصوص مرغوبیت نرم‌افزار چیزهایی نوشته و به آن امتیازهایی در قالب ستاره داده‌اند. به این قسمت توجه کنید و نرم افزاری را انتخاب کنید که بیشترین امتیاز را دارد.

اما اگر ما بخواهیم به شما برنامه دانلود از اینستا معرفی کنیم که جواب خود را پس داده باشد، باید بگوییم موارد زیر جزو بهترین‌ها هستند:

نحوه دانلود از Video Downloader for Instagram

برای دانلود پست اینستاگرام با استفاده از این برنامه فقط کافی است این نرم افزار را از گوگل پلی دانلود و نصب نمایید و سپس به صفحه پیج مورد نظر خود رفته و پست مورد نظرتان را انتخاب کنید و بر روی دکمه سه نقطه کلیک نمایید دو گزینه برای شما نمایش داده می شود که می توانید از آنها استفاده نمایید اگر از گزینه ی share استفاده میکنید در صفحه ی باز شده برنامه ای که نصب کرده اید را انتخاب کنید به صورت خودکار برنامه باز شده و ادرس پست در آن past می شود.

اگر از گزینه link استفاده کنید لینک پست کپی می شود و باید مجددا به برنامه نصب شده وارد شوید و ادرس پست مورد نظرتان را در ان جایگذاری کرده و دکمه download را بزنید.

 

 

دانلود از اینستاگرام با Video Downloader: Fastsave

برنامه دانلود استوری و پست اینستاگرام Ins downloader, save Ins

برنامه دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام = Insget

دانلود ویدیو از اینستاگرام با Instasave : video downloader

نحوه عملکرد همه این نرم‌افزارها به طور کلی به هم شبیه است. ضمن آن‌که کاربر نیز انتظار خاصی از برنامه دانلود از اینستا ندارد. به همین دلیل است که همه این اپلیکیشن‌ها یک بخش دریافت لینک ویدئوی اینستاگرام و دکمه دانلود را در کنار آن دارند. کافی است لینک مربوط به محتوای مورد نظر خود را در باکس مربوطه وارد کنید و روی دکمه دانلود بزنید تا فرآیند دریافت محتوای ویدیویی آغاز شود.

 

لینک محتوای ویدئویی اینستاگرام در کدام قسمت است؟

برای دریافت لینک محتوای ویدئویی مورد نظر خود، مسیر زیر را طی کنید:

• وارد پیج اینستاگرام خود شوید.
• پستی را که تصمیم به دانلود محتوای آن دارید را باز کنید.
• در قسمت سمت راست بالای این پست روی علامت سه نقطه کلیک کنید.
• از منویی که باز می‌شود روی گزینه Copy link کلیک کنید.
• حالا باید وارد برنامه دانلود از اینستا شوید.
• باکس دریافت لینک را که معمولا خیلی دم دست است را پیدا کنید.
• Paste یا چسباندن را بزنید.
• حالا روی دکمه دانلود بزنید.
• معمولا در این مرحله از شما سوال می‌شود تمایل دارید فایل را در کدام قسمت حافظه گوشی خود ذخیره کنید؟
• اکنون این فایل در دسترس شماست.

به یاد داشته باشید که اگر محتوای ویدئویی دانلود شده از اینستاگرام را در پیج دیگری به صورت برای پست گذاشتن یا قرار دادن در استوری، طولی نمی‌کشد که اینستاگرام تخلف شما را تشخیص داده و اقدام به حذف محتوا از پیج می‌کند. همچنین اگر این کار به صورت مداوم انجام شود، احتمال زیادی وجود دارد که پیج شما ساسپند یا محدود شود و این محرومیت زمان زیادی طول بکشد. یعنی برای مدتی نتوانید از پیج خود استفاده کنید یا در آن پست و استوری قرار دهید.

ربات ذخیره کننده فیلم

در نهایت شاید ساده‌ترین راه برای دانلود فیلم از اینستاگرام، استفاده از ربات دانلود از اینستا باشد. به کمک این ابزار شما می‌توانید اقدام به ذخیره فیلم از اینستاگرام بدون نرم افزار کنید.

ربات‌های زیادی در تلگرام وجود دارند که مخصوص همین کار طراحی شده‌اند. کافی است در قسمت سرچ این نرم افزار عبارت ” ربات ذخیره کننده فیلم” یا “ربات دانلود از اینستاگرام” را وارد کنید.

خوبی استفاده از این ربات‌ها این است که نیاز به نصب نرم‌افزار روی گوشی یا سیستم کامپیوتری خود ندارید. ضمن آنکه برخی از نرم‌افزارهای معرفی شده در ارائه سرویس به iOS دچار مشکل هستند. بنابراین با ربات ذخیره فیلم از اینستاگرام بدون نرم افزار می‌توانید محتوای مورد نظر خود را دانلود کنید.

در پایان بد نیست به این نکته اشاره کنیم که در اغلب نرم‌افزارهای معرفی شده، سایت‌ها و ربات‌هایی که برای دانلود ویدیو از اینستاگرام از آن‌ها استفاده می‌کنید، امکان دانلود فیلم با فرمت‌های مختلف و کیفیت‌های متفاوت وجود دارد که در لحظه دانلود می‌توانید موارد مورد نظر خود را انتخاب کنید. در ضمن اغلب این موارد امکان دانلود عکس از اینستاگرام را هم دارند. کافی است لینک مربوطه به سایت یا اپ مورد نظر بسپارید و فایل آن را دریافت کنید.

نحوه کسب در امد از آپارات چگونه است؟ در مقاله ی دیگری در این باره مطالعه فرمایید.

خروج از نسخه موبایل