نماد سایت بلاگ ایران هاست

وب‌سایت شخصی چیست؟ آشنایی با کاربرد و ویژگی‌های طراحی سایت شخصی

سایت شخصی چیست

امروزه افراد برای معرفی و ارائه مشخصات خود، به‌جای نوشتن شماره تلفن و آدرس بر روی برگه یا چاپ کارت ویزیت، از آدرس وب‌سایت شخصی‌شان استفاده می‌کنند. در این مقاله به مفهوم وب سایت شخصی چیست می پردازیم و انواع وب سایت شخصی را نام برده و از مزایای طراحی سایت شخصی می گوییم.

سایت شخصی چیست؟

وب سایت‌ شخصی بهترین روش جهت به اشتراک گذاشتن افکار و نظرات در دنیای دیجیتال است. وب‌سایت در کنار معرفی شخص می‌تواند روش مناسبی در برقراری ارتباط باشد. در وب سایت های شخصی شما به معرفی خود، مهارت ها، نمونه کارها و حتی نظرات و عقاید خود می پردازید.

سایت‌های شخصی، جهت کاربردهای متفاوتی ایجاد می‌شوند که در ادامه این مقاله از ایران هاست ( ارائه دهنده‌ی بهترین و پر سرعت ترین هاست ویندوز  ) به آنها اشاره خواهیم کرد.

کاربردهای وب سایت شخصی

وب سایت های شخصی کاربردهای فراوانی دارد. از معرفی و ارائه رزومه و نمونه کار گرفته تا استفاده از آن برای انتشار عقاید و داستان ها و … .  در این بخش از مقاله ما به انواع سایت شخصی می پردازیم.

ویژگی‌های یک وب سایت شخصی چیست؟

 

بیشتر بخوانید: وب چیست

 

مزایای طراحی سایت شخصی در مقایسه با شبکه های اجتماعی

راه اندازی و ساخت سایت شخصی

با پیشرفت روزافزون تکنولوژی و اینترنت در زندگی روزمره افراد، الزام به داشتن وب‌سایت شخصی بیشتر از قبل احساس می‌شود. یک وب‌سایت پویا که بتواند معرفی تخصص، خدمات، علایق، نظرات شما و مخاطبان سایت و… را انجام دهد. کافی است پلان اولیه این سایت شخصی را در ذهن خود، ترسیم کنید. یک نام دامنه با پسوند مناسب ثبت کنید و هاست مناسب خود را خریداری کنید.

برای داشتن ایجاد سایت شخصی می‌توانید از قالب‌های آماده (CMS) مانند وردپرس یا جوملا استفاده کنید و یا می توانید از متخصصان برنامه نویسی برای طراحی سایت شخصی خود کمک بگیرید. ولی ساده ترین راه برای ایجاد سایت شخصی استفاده از سایت ساز های آنلاین است. با کمک مقاله آموزش راه اندازی سایت می توانید سایت خود را آماده نمایید.

محتوای سایت از قبیل متن‌ها،عکس‌ها، ویدیوهای با کیفیتی در سایت  و معرض دید عموم قرار دهید. دقت داشته باشید اصل اول یک سایت شخصی صداقت است. دقیقا همان چیزی که هستید را در سایت درج کنید، نه کمتر نه بیشتر!

 

خروج از نسخه موبایل