میزبانی وب

هاست لینوکس نامحدود سی پنل

هاست لینوکس نامحدود سی پنل در بین توسعه‌دهندگان وب و شرکت‌های میزبانی طرفداران زیادی دارد و معمولا با WHM (مدیر میزبان وب) ارائه می‌شود. انعطاف و پشتیبانی گسترده از زبان‌های برنامه‌نویسی متفاوت برنامه‌نویسی به محبوبیت این سرویس کمک کرده. تصمیم داریم با معرفی این سرویس به شما در خرید بهتر هاست نامحدود سی پنل کمک کنیم. پس همراه ما باشید!

هاست‌های لینوکس، درواقع بخشی از فضای سرور با سیستم عامل لینوکس هستند. به‌عبارت دیگر، سرویس هاست لینوکس، سرویسی است که منابع و برنامه‌های آن توسط سیستم عامل لینوکس اجرا شده و نرم‌افزارهای کاربردی آن در هاست‌های اشتراکی و اختصاصی برعهده شرکت ارائه دهنده خدمات میزبانی‌ست.

هاست لینوکس سی‌ پنل در واقع به همان سرویسی گفته می‌شود که توسط سیستم‌عامل لینوکس راه‌اندازی می‌شود. بعد از خرید هاست لینوکس سی پنل این سرویس با کنترل پنل cPanel به کاربران ارائه می‎شود. سی پنل (cPanel)، یکی از کنترل پنل‌های لینوکسی است که در اکانت‌های میزبانی وب کاربرد زیادی دارد. 

اگر بخواهیم به کاربرد این کنترل‌پنل اشاره کنیم؛ می‌توانیم بگوییم محبوبیت بالای cPanel باعث شده تا درخواست برای خرید هاست لینوکس همراه با این کنترل‌پنل افزایش پیدا کند. از کاربردهای cPanel می‌توانیم به مدیریت تمام امور مربوط به میزبانی وب، مدیریت فضای بک‌آپ، مدیریت دامنه‌ها و ساب دامین‌ها و اشاره کنیم.

قواعد خرید هاست سی پنل

قواعد خرید هاست سی پنل

یکی از مهم‌ترین مسائلی که خرید هاست را تحت تاثیر قرار می‌دهد، شرکت ارائه‌دهنده خدمات هاستینگی است که انتخاب می‌کنید. بعد از انتخاب یک هاستینگ معتبر به شما پیشنهاد می‌کنیم به مواردی که قرار است مورد بررسی قرار دهیم توجه کنید!

سرعت و پایداریتنوع منابع و پلن‌ها
سرعت و پایداری در خدمات هاستینگ و خرید هاست لینوکس نامحدود سی‌پنل نقش اول را برعهده می‌گیرد. توجه داشته باشید که حین خرید این سرویس آپتایم یا پایداری هاست سی پنل شما  شما لازم است بالای ۹۰% باشد تا کارکرد سایت با اختلال مواجه نشود. همچنین استفاده از تکنولوژی‌های منجر به افزایش سرعت سایت شما می‌شود ضروری‌ست. یکی از ویژگی‌های مهم در خرید هاست سی پنل، منابع سخت‌افزاری مجهزی‌ست که روی هر پلن ارائه شده است. تنوع پلن‌ در خرید هاست سی‌پنل به شما امکان تصمیم‌گیری راحت‌تر را ارائه می‌کند. معمولا هر پلن با توجه به ظرفیت‌های سخت‌افزاری مثل فضای ذخیره‌سازی یا منابعی مانند پهنای باند تقسیم‌بندی می‎شوند!
پشتیبانی مزایای دریافتی
پشتیبانی ۲۴ ساعته یکی از مهم‌ترین ارکان در خرید هاست سی پنل محسوب می‌شود. با درنظر گرفتن این ویژگی می‌توانید در زمان مواجه‌شدن با چالش‌ها از متخصصان پشتیبانی کمک بگیرید. از دیگر مسائلی که مربوط به پشتیبانی می‌شود، ارائه مشاوره قبل از فروش است که به کاربران بهترین سرویس را براساس نیاز‌های وب‌سایت آن‌ها معرفی می‌کند.مزایای دریافتی مانند دامنه ملی و گواهی‌نامه SSL رایگان، مانیتورینگ و بک‌آپ ۲۴ ساعته اطلاعات از جمله مزایایی هستند که در یک شرکت هاستینگ خوب ارائه می‌شود. 

هاست لینوکس نامحدود سی پنل چه کاربردی دارد؟

همان‌طور که اشاره کردیم این فضا از یک سرور با سیستم‌عامل لینوکس در اختیار کاربران متعددی قرار می‌گیرد و زمینه راه‌اندازی و مدیریت وب‌سایت را در اختیار شما قرار می‌دهد. کنترل و مدیریت فضای میزبانی وب با اتصال به دامنه‌ای که تهیه کردید آغاز می‌شود و با کنترل‌پنل cPanel قابلیت پیاده‌سازی تنظیمات در دسترس شما قرار می‌گیرد. برخی از این تنظیمات را در جدول زیر بررسی کردیم؛

تنظیمات مربوط به سرویس ایمیلتنظیمات مربوط به امنیتتنظیمات مربوط به دامنهتنظیمات مربوط به نرم‌‍‎افزارهاتنظیمات مربوط به بک‌آپتنظیمات مربوط به پایگاه داده
مدیریت ایمیل اکانت‌ها، فعال کردن برنامه پاسخگویی خودکار به ایمیل و محافظت از وب‌سایت در برابر ورود اسپم یا IP مضر.قابلیت استفاده از نرم‌افزارهای امنیتی Imunify و CageFS برای افزایش امنیت کاربریمدیریت آسان DNS و اضافه کردن دامنه‌های مختلف به هاست و مدیریت ساب دامین‌هانصب انواع فریم ورک، زبان‌های برنامه‌نویسی یا سیستم‌های مدیریت محتوا تهیه بک‌آپ، مدیریت فضای FTP و بارگذاری فایل‌ها در آننصب و راه‌اندازی آسان دیتابیس جدید

بهترین هاست لینوکس نامحدود سی پنل

همان‌طور که در ابتدای مقاله اشاره کردیم، تجهیزات، ساختار و مزایا و … به شما در خرید هاست سی پنل مناسب کمک می‌کند. اما پیاده‌سازی تمامی این ملاک‌ها وابسته به شرکت هاستینگی‌ست که برای خرید به آن مراجعه می‌کنید. هاست لینوکس نامحدود سی پنل ایران‌هاست یکی از همان سرویس‌هایی محسوب می‎شود که با ملاک‌های جهانی برای ارائه این سرویس هم‌قدم شده. 

بهترین هاست لینوکس نامحدود سی پنل

پایداری ۹۹%

در هاست لینوکس سی پنل ایران هاست از تکنولوژی‌های رایانش ابری، ساختار کلاستر، توانایی در اتصال به شبکه‌های اینترنتی متفاوت یا تکنولوژی Highly Available) HA) استفاده شده که تمامی این ویژگی‌ها به ارائه هاست سی پنل پایدار کمک می‌کند! فراموش نکنید اگر زمانی پایداری هاست لینوکس نامحدود سی پنل با اختلالی بیشتر از ۰.۱% ایجاد شود، ایران‌هاست با محاسبه این زمان ناپایداری در سرویس‌ شما، آن را به انتهای دوره اضافه خواهد کرد.

  • بک‌آپ و مانیتورینگ شبانه‌روزی
  • محاسبه زمان ناپایداری در انتهای سرویس
  • استفاده از تکنولوژی رایانش ابری و افزایش میزان دسترسی

امنیت بی‌نظیر

از طرفی توجه به امنیت در کنار دیگر امکانات، یک شرط اساسی محسوب می‌شود تا حریم سایت شما در این فضای اشتراکی از بین نرود. ایران‌هاست علاوه‌بر استفاده از فایروال‌های سخت‌افزاری UTM Fortigate برای مقابله با حملات سایبری، با استفاده از نرم‌افزارهای CageFS و Imunify امنیت لازم در حریم کاربری شما را در یک فضای اشتراکی تامین می‌کند. 

  • استفاده از فایروال‌های سخت‌افزاری UTM Fortigate در دیتاسنترها برای مقابله با حملات سایبری
  • محافظت از حریم کاربری هر سایت در فضای اشتراکی با استفاده از CageFS
  • بررسی مدام فضای هاست برای مقابله با انواع ویروس، بدافزار و حملات مخرب

سرعت بالای هاست لینوکس نامحدود سی پنل

سرعت بالا

ایران‌هاست هم‌چنین با استفاده از منابع سخت‌افزاری پرقدرت برای پردازش وب‌سایت شما با استفاده از دیتاسنترهای مجهز به ساختار کلاستر (Cluster) علاوه‌بر پایداری بالا، سرعت مناسبی مناسبی را بعد از خرید هاست لینوکس نامحدود سی‌ پنل مهیا می‌کند. 

  • استفاده از هاردهای SSD با قابلیت Raid10
  • افزایش سرعت پردازش اطلاعات با استفاده از SanStorage
  • ارائه وب‌سرور پرسرعت Litespeed با افزونه LScache

پلن‌های متنوع

استفاده از بیشترین منابع و اعلام شفاف هر یک در پلن‌ها، می‌تواند شرایط خرید ایده‌آلی را برای کاربران ایجاد کند. در نظر داشته باشید استفاده از منابع سخت‌افزای بیشتر با ارتقاء پلن‌ها در هاست لینوکس نامحدود سی پنل امکان‌پذیر است. جالب است بدانید ارائه پلن‌های متنوع با استفاده از دیتاسنترهای کشورها مختلف، بهترین هاست لینوکس نامحدود وردپرس را به کاربران عرضه می‌کند!

ویژگی پلن‌های ایران‌هاست 

  • ارائه دامنه ir و گواهی‌‎نامه SSL رایگان
  • قابلیت ارتقاء منابع 
  • ارائه سرویس داخلی و خارجی
  • ارائه مشاوره برای انتخاب بهترین پلن قبل از خرید هاست نامحدود سی پنل 
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته به‌صورت رایگان

هاست سی پنل مناسب چه نوع کسب‌وکارهایی است؟

هاست سی پنل مناسب چه نوع کسب‌وکارهایی است؟

هاست لینوکس، گزینه‌ای بسیار مناسب برای افراد و کسب‌وکارهایی است که به‌دنبال امنیت، پایداری و انعطاف‌پذیری هستند. با ارائه‌ یک محیط اشتراکی مبتنی بر سیستم‌عامل لینوکس، توسعه‌دهندگان و مدیران سایت، می‌توانند از هاست لینوکس برای اجرای اسکریپت‌ها و ابزارهای مختلف استفاده کرده و نیازهای خود را با تنوع بالای اپلیکیشن‌ها و سرویس‌ها برآورده کنند. همچنین امکان اجرای سرویس‌های متنوعی از جمله وب‌سرورها، پایگاه‌داده‌ها و سایر ابزارهای مورد نیاز بر روی سرورهای لینوکسی، آن را به گزینه‌ای مطمئن و انعطاف‌پذیر برای بهینه‌سازی و کنترل کسب‌وکار تبدیل کرده است.

خرید هاست لینوکس، پیشنهادی مناسب برای کاربرانی است که مایلند با زبان‌های برنامه‌نویسی مخصوص هاست لینوکس (مثل: PHP) وب‌سایت‌ خود را راه‌اندازی کنند. همچنین، افرادی که تصمیم دارند با کمک مهندسان برنامه‌نویسی و CMSها (سیستم‌های مدیریت محتوا) به طراحی وب‌سایت خود بپردازند، هاست لینوکس را مورد استفاده قرار می‌دهند.

نتیجه گیری

کنترل پنل لینوکسی، به‌دلیل رابط گرافیکی کاربر پسند و پشتیبانی پاسخگو محبوب‌ترین، پرکاربردترین و مشهور‌ترین کنترل پنل است. بسیاری از شرکت‌های هاستینگ، از این کنترل پنل برای مدیریت هاست استفاده می‌کنند. توصیه می‌کنیم برای تجربه بهتر از خرید هاست لینوکس نامحدود سی پنل، از مشاوره پیش از فروش ایران‌هاست استفاده کنید!

سوالات متداول

آیا با خرید هاست لینوکس نامحدود سی پنل امکان ارسال ایمیل وجود دارد؟

هاست لینوکس نامحدود سی پنل ایران‌هاست، امکان ساخت و ارسال ایمیل را برای کاربران فراهم کرده است.

چگونه می‌توان تعداد زیادی فایل را در سی پنل به‌صورت دسته‌جمعی روی هاست آپلود کرد؟

برای آپلود تعداد زیادی فایل، باید پس از انتخاب آن‌ها در سیستم خود، فایل‌ها را با فرمت zip یا tar.gz فشرده نمایید. پس از آن، در پنل هاست آپلود و فایل را با گزینه Extract، از حالت فشرده خارج کنید.

چگونه چند فایل را در سی پنل انتخاب کنم؟

درصورتی که می‌خواهید چند فایل خاص را حذف و کپی کنید، می‌توانید با نگه داشتن Ctrl و کلیک برروی فایل و پوشه آن‌ها را انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا