طراحی وب سایتمیزبانی وب

چطور بهترین هاست پرستاشاپ را انتخاب کنیم؟

پرستاشاپ یکی از CMSها یا سیستم‌های مدیریت محتوا محسوب می‌شود که در راه‌اندازی و مدیریت انواع وب‌سایت فروشگاهی تاحدود زیادی مورداستقبال کاربران قرار گرفته است. برای انتخاب و خرید بهترین هاست برای پرستاشاپ، لازم است مجموعه نکاتی مانند سرعت پردازش یا پایداری بهترین هاست برای پرستاشاپ را درنظر بگیرید تا بتوانید فروشگاه ایده‌آل خود را راه‌انداری کنید! در این بلاگ با بررسی ویژگی‌های نرم‌افزار فروشگاه‌ساز پرستاشاپ و مقایسه آن با سیستم مدیریت محتوا وردپرس، همراه ما باشید. 

در انتخاب و خرید بهترین هاست برای پرستاشاپ به این فاکتورها توجه کنید!

پس از این‌که تصمیم گرفتید از پرستاشاپ برای راه‌اندازی فروشگاه آنلاین خود استفاده کنید، لازم است فاکتورهایی را در خرید هاست مدنظر قرار دهید تا سایت و کارکردهای فنی فروشگاه آنلاین شما، بهترین حالت را برای فروش محصولات ایجاد کند و با ارائه یک بستر بهینه‌سازی شده مانع از وقوع اختلال‌های متنوع روی سایت فروشگاهی شما شود. توجه داشته باشید که سیستم‌عامل لینوکس به عنوان بازیگر اصلی در هاست‌های فروشگاهی، توان پردازش فوری‌تری نسبت به سیستم عامل ویندوز فراهم می‌کند. با در نظر گرفتن این نکته به سراغ ویژگی‌های بهترین هاست برای پرستاشاپ اشاره خواهیم کرد.

توجه به ماژول‌های برنامه‌نویسی

قبل از توجه به این نکته، دقت داشته باشید که لازم است بهترین هاست برای پرستاشاپ، به سیستم‌عامل لینوکس مجهز شده باشد. چرا که این سرویس برای راه‌اندازی و ارائه افزونه‌ها به توسعه زبان PHP نیاز پیدا می‌کند. پس از توجه به استفاده از سیستم‌عامل لینوکس در بهترین هاست برای پرستاشاپ، لازم است به نوع زبان‌های برنامه‌نویسی که برای طراحی فروشگاه آنلاین خود استفاده می‌کنید دقت کافی داشته باشید. اگر تمایل دارید وب‌سایت خود را با استفاده از زبان‌های Javascript و PHP توسعه دهید هاست لینوکس می‌تواند بستر مناسبی در انتخاب بهترین هاست برای پرستاشاپ به‌شمار برود. چرا که این هاست‌ها با پشتیبانی از زبان‌های مورد استفاده در توسعه پرستاشاپ، می‌تواند منابع مناسبی در اختیار فروشگاه آنلاین شما قرار دهد.

بررسی سرعت پردازش و نحوه اختصاص منابع 

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها در انتخاب بهترین هاست برای پرستاشاپ، توجه به منابعی محسوب می‎شود که شامل توان سخت‌افزارهای ارائه شده و نرم‌افزارهای مورد استفاده خواهد شد و روی پردازش وب‌سایت فروشگاه آنلاین شما تاثیر بسزایی خواهد گذاشت.

توان منابع ارائه شده

منابع سخت‌افزاری ارائه شده در بهترین هاست برای پرستاشاپ، شامل دیسک، حافظه یا پردازنده‌ای می‌شود که یک شرکت هاستینگ در دسترس کاربران این سرویس قرار می‌گیرد. در این مرحله علاوه‌بر منابعی که یک شرکت هاستینگ ارائه می‌کند، توجه شما به «نیاز فروشگاه آنلاین» هم یک رکن اساسی دیگر در توجه به منابع به‌شمار می‌رود. برای مثال زمانی که حجم مشتریان بالایی دارید و تنوع محصولات فروشگاه آنلاین شما بالاست، علاوه‌بر استفاده از منابع به‌صورت پرقدرت، نیاز دارید آن‌ها در بهترین هاست برای پرستاشاپ به‌صورت اختصاصی دریافت کنید. اگر در انتخاب سرویس مناسب خود برای راه‌اندازی یا مدیریت یک فروشگاه پرستاشاپ مردد هستید؛ لازم است بدانید ایران‌هاست با ارائه مشاوره تخصصی، به شما در خرید مناسب‌ترین سرویس میزبانی برای پرستاشاپ کمک می‌کند. کافی‌ست فروشگاه آنلاین خود را به متخصصان ایران‌هاستی معرفی کنید تا برای خرید بهترین هاست پرستاشاپ مشاوره دقیق و تخصصی لازم را دریافت کنید.

سرعت بارگذاری مناسب

منابع نرم‌افزاری یک سرویس میزبانی از فروشگاه آنلاین، شامل توان پردازش وب‌سرور یا میزان پهنای باندی‌ست که به شما در استقبال از کاربران متفاوت کمک می‌کند. لازم است بدانید بهترین هاست برای پرستاشاپ در ایران‌هاست علاوه‌بر این‌که از پلن‌های متنوعی برای راه‌اندازی فروشگاه آنلاین برخوردار هستند، با استفاده از وب‌سرور پرسرعت لایت اسپید، توان پردازشی سایت را برای کاربران شما متحول می‌کند؛ با استفاده از افزونه LSCache توان سازگاری عملکرد کنترل پنل مورد استفاده با این سرعت بالا افزایش پیدا می‌کند و زمان بارگذاری صفحات وب‌سایت شما، برای مخاطبان‌تان کاهش پیدا می‌کند.

توان بارگذاری مناسب سایت در بهترین هاست برای پرستاشاپ، کاربران شما را به بررسی مطالب مربوط به محصول ترغیب می‌کند و زمان ماندگاری آن‌ها را در سایت فروشگاهی افزایش می‌دهد. با افزایش زمان حضور مخاطبان، نه تنها شانس فروش بیشتری پیدا می‌کنید؛ بلکه در صفحه نتایج گوگل، هر صفحه از محصول شما در این فروشگاه آنلاین، شانس بیشتری برای دیده‌ شدن به دست می‌آورد.


پایداری بالا حتی با افزایش ترافیک

زمانی که کاربران شما به دلیل اعمال یک کد تخفیف جذاب، نیمه‌شب وارد سایت فروشگاهی شما می‎شوند و فرآیند خرید را تا روزها ادامه می‌دهند، یکی از مهم‌ترین مسائل حفظ پایداری سایت شما محسوب می‎شود. اگر هاست انتخابی شما برای پرستاشاپ از پایداری بالایی برخوردار نباشد، سایت فروشگاهی با اختلال مواجه شده و از دسترس کاربران خارج خواهد شد.

مقایسه مزایای استفاده از پرستاشاپ و وردپرس

پرستاشاپ به‌صورت اختصاصی بر فرآیند فروش محصولات، توسط کاربران تمرکز کرده و به ارائه خدمات مشغول می‌شود، در حالی که وردپرس با تمرکز بر فرآیند مدیریت محتوا، دست کاربران را برای استفاده از هاست وردپرس به‌صورت عمومی باز گذاشته است. توان پردازشی وب‌سایت‌های متفاوت توسط نرم‌افزار وردپرس نه تنها به کاربران کمک می‌کند تا فروشگاه‌های پرقدرتی راه‌اندازی کنند؛ بلکه با سابقه فعالیت بیشتر، از مجموعه ابزارها و افزونه‌هایی برخوردار است که به راه‌اندازی فروشگاه‌های متنوع هم به شما کمک زیادی خواهد کرد. 

رابط کاربری پرستاشاپ به طور اختصاصی برای فروشگاه‌های آنلاین طراحی شده است و یک رابط کاربری ساده را برای مدیریت محصولات، سفارشات و داده‌های مشتری ارائه می‌کند. پرستاشاپ با ارائه داشبورد ویژه براساس معیارهای یک کسب‌و‌کار، نظارت بر عملکرد فروش را برای شما تسهیل می‌کند. از طرفی وردپرس علاوه‌بر ارائه این ویژگی‌ها، امکان دسترسی به یک ویرایشگر ساده برای مدیریت کدهای HTML و CSS را ارائه می‌دهد و علاوه‌بر آن، با امکانات متنوع در دسترسی و اعمال تنظیمات در مدیریت محتوا متنوع، جزء گزینه‌های محبوب به‌صورت هم‌زمان برای مدیریت محتوا و راه‌اندازی فروشگاه‌های آنلاین به شمار می‌رود.

بهترین هاست برای پرستاشاپ را از کجا تهیه کنیم؟

ایران‌هاست به عنوان یکی از هاستینگ‌هایی که با در نظر گرفتن نکات بالا، سالیان زیادی‌‌ست که به ارائه سرویس‌های متنوع برای فروشگاه‌های آنلاین مشغول است. بنابراین اگر برای خرید سرویس مناسب سایت فروشگاهی از ایران‌هاست اقدام می‌کنید؛ توجه داشته باشید که تفاوتی ندارد هاست ووکامرس را برای راه‌اندازی سایت فروشگاهی خود انتخاب کرده‌اید یا بهترین هاست برای پرستاشاپ انتخاب نهایی شماست. چراکه ایران‌هاست با ارائه بهترین بستر برای فروش محصولات متنوع، توان پردازش فروشگاه‌های متفاوت را فراهم کرده است. 

استفاده از وب‌سرور LiteSpeed

وب‌سرور LiteSpeed یکی از مهم‌ترین ابزار ایران‌هاست برای پردازش وب‌سایت‌های فروشگاهی محسوب می‌شود. این وب‌سرور با دریافت، بررسی و پردازش اطلاعات با سرعتی بیش از (۵ برابر بیشتر) وب‌سرور آپاچی، هم امکان پردازش پرسرعت اطلاعات محصول را در اختیار شما قرار می‌دهد و هم با استفاده از افزونه LSCache توان سازگاری سایر نرم‌افزارها مانند پنل ایمیل یا پنل cPanel را روی بهترین هاست برای پرستاشاپ فراهم می‌کند.

ارائه مشاوره قبل از خرید و خدمات پس از فروش

همان‌طور که بالاتر هم اشاره کردیم، یکی از مهم‌ترین مسائل در انتخاب بهترین هاست برای پرستاشاپ، آگاهی از نیاز وب‌سایت خودتان و توجه به امکاناتی‌ست که یک شرکت هاستینگ برای مدیریت پرسرعت وب‎سایت‌ها در اختیار شما قرار می‌دهد.ایران هاست با درنظر گرفتن بهترین پلن و بهترین سرویس، به شما در انتخاب بهترین هاست برای پرستاشاپ کمک می‌کند. متخصصان ایران‌هاستی با نیازسنجی دقیق از کسب‌و‌کار یا فروشگاه آنلاین شما، به شما در خرید بهترین سرویس میزبانی پرستاشاپ کمک خواهند کرد. در ضمن به یاد داشته باشید پس از خرید هاست لینوکس به عنوان بهترین هاست پرستاشاپ، می‌توانید تا ۷ روز سرویس خود را مورد استفاده قرار دهید و در صورت عدم تمایل به استفاده، از «گارانتی بازگشت وجه» استفاده کنید.

سخن پایانی

علاوه‌بر نکاتی که در این بلاگ اشاره کردیم؛ لازم است برای انتخاب و خرید بهترین هاست پرستاشاپ، در انتخاب هاستینگ مناسب دقت کافی را داشته باشید تا بتوانید پس از انتخاب هاست پرستاشاپ هم بتوانید راهنمایی‌های لازم و مشاوره کافی قبل از خرید را در اختیار داشته باشید. توجه کنید که سرعت پردازش مناسب و تقسیم منابع کافی در هاست لینوکس ایران‌هاست، این سرویس را به یکی از بهترین گزینه‌ها برای فروشگاه‌های آنلاین شما در هاست پرستاشاپ تبدیل کرده است!

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا