میزبانی وبمحبوب ترین ها

انتخاب بهترین هاست اشتراکی

یکی از پرکاربردترین سرویس‌های میزبانی، هاست اشتراکی محسوب می‌شود که تمامی ویژگی‌های لازم برای راه‌اندازی یک سایت را در خود جای داده است. این نوع هاست، از تقسیم‌بندی منابع سخت‌افزاری میان چند وب‌سایت ایجاد می‌شود که به وب‌سایت‌های مستقر اجازه می‌دهد تا از منابع سخت‌افزاری، امکانات شبکه مانند پهنای باند و … به‌‌صورت مشترک استفاده ‌کنند. در ادامه برای آشنایی با ویژگی‌های بهترین هاست اشتراکی همراه ما باشید.

ویژگی‌های بهترین هاست اشتراکی چیست؟

بهترین هاست اشتراکی، بسته به میزان پهنای باند و فضای دیسک، نیاز وسیعی از کاربران را برطرف و با توجه به نیازهای جدید و پیشرفت سایتشان و ارائه چندین دامنه، وب سایت‌های شخصی، وبلاگ‌ها و کسب‌وکارهای مختلف را پشتیبانی می‌کند. برخی ویژگی‌های هاست اشتراکی مناسب را در ادامه به شما توضیح می‌‌دهیم که در هنگام انتخاب و خرید هاست اشتراکی مناسب به آن توجه داشته باشید.

ویژگی‌های بهترین هاست اشتراکی

امنیت بالای داده‌هاپایداری و آپتایم بالاسرعت پردازش مناسبپلن‌های کاربردی

تامین امنیت اطلاعات کاربران

دیگر ویژگی امنیت اطلاعات است. امنیت هاست اشتراکی کمتر از هاست‌ اختصاصی است؛ زیرا هاست‌های اشتراکی، یک سرور را با تعداد زیادی کاربر دیگر به ‌اشتراک می‌گذارند و در نتیجه در معرض تهدیدهای بیشتری قرار دارند.

بسیاری از هاست‌های اشتراکی از پروتکل‌های ایمن و سیستم رمزگذاری دائمی استفاده می‌کنند که امنیت هاست را افزایش می‌دهد. علاوه‌بر‌این، برخی از ارائه‌دهندگان هاست اشتراکی از حمله‌های سایبری و نفوذ ویروس‌‌ها جلوگیری به عمل می‌آورند و برخی نیز فعالیت وب‌سایت‌ها را رصد می‌کنند و اجازه نمی‌دهند بدافزارها به سرور حمله کنند.

انتخاب بهترین هاست اشتراکی

چطور در بهترین هاست اشتراکی، آپتایم را بررسی کنیم؟

سرعت لود و درصد آپتایم توانایی سرور در اجرا و بالا نگه داشتن سایت را نشان می‌دهد. هرچه آپتایم هاست اشتراکی بیشتر باشد، سایت‌ عملکرد بهتری خواهد داشت و روزهای بیشتری در طول سال در دسترس بازدیدکنندگان قرار خواهد گرفت. برای توجه به این فاکتور مهم که با عملکرد وب‌سایت شما کاملا در ارتباط است، لازم است در انتخاب هاست اشتراکی، به ویژگی مانیتورینگ برای تحلیل وضعیت پایداری سرویس توجه ویژه‌ای داشته باشید.

ساختار پلن‌ها، منابع ارائه‌شده و دیتاسنترها

در بهترین هاست اشتراکی رعایت مجموعه نکاتی مثل ارتقاءپذیری سرویس، ارائه‌ پلن‌های شفاف و تنوع کشورهای میزبان با رعایت تنوع دیتاسنتری، راه مشخصی را برای استفاده از بهترین هاست اشتراکی ترسیم می‌کند. برای مثال، احتمال دارد با رشد وب‌سایت به فضای ذخیره‌سازی بیشتری نیاز داشته باشید؛ در این صورت، می‌توانید پلن دیگری از هاست اشتراکی را انتخاب کنید. بنابراین فراموش نکنید، انتخاب بهترین هاست تنها با تقسیم‌بندی امکانات به‌صورت شفاف، متنوع و ارتقاء‌پذیری هر پلن معنا پیدا می‌کن که لازم است بدانید ایران‌هاست هم با ارائه پلن‌های شفاف و متنوع، ضمن ارائه خدمات در دیتاسنترهای جهانی؛ قابلیت ارتقاء منابع و پلن‌ها را در اختیار شما قرار داده است!

بهترین هاست اشتراکی را از کجا تهیه کنیم؟

برای انتخاب بهترین هاست اشتراکی لازم است ارائه‌کننده‌ای را در خدمات میزبانی انتخاب کنیم که علاوه‌بر قدمت بالا، مجهز به تکنولوژی‌های به روز برای ارائه خدمات باشد! از طرفی علاوه‌بر امکانات ارائه‌شده و اعتبار یک برند، لازم است به مجموعه راهکارها و تنوع خدمات توجه داشته باشیم! توجه داشته باشید مجهز بودن و دانش، تکنولوژی و راهکارهای متنوع تنها بخشی از خدمات ایران‌هاست را معرفی می‌کند! برای آشنایی با این برند محبوب در زمینه هاستینگ همراه ما باشید.

بهترین هاست اشتراکی ایران هاست

ایران‌هاست؛ ارائه‌کننده بهترین هاست‌های اشتراکی

از آن‌جا که مجهز‌شدن ایران‌هاست به امکانات متنوع؛ تنها بخشی از دستاوردهای دانش به‌روز متخصصان ایران‌هاستی را تشکل می‌دهد؛ انتخاب بهترین منابع سخت‌افزاری و استفاده از سرورهای پرقدرت هم برای میزبانی از بهترین هاست اشتراکی و هم ارائه سرویس‌های اختصاصی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا تجربه‌ای رضایت‌بخش را برای شما رقم بزند. لازم است بدانید علاوه‌بر ارائه بهترین هاست اشتراکی و خدمات ثبت دامنه، امکان استفاده از سرورهای پرقدرت با منابع اختصاصی، اخذ نمایندگی‌‌های متنوع، ثبت انواع گواهی SSL بخش دیگری از سرویس‌های از این مجموعه را بنا کرده‌اند.

امنیت مهم‌ترین‌ اولویت ایران‌هاست در ارائه بهترین هاست اشتراکی

ایران‌هاست به‌عنوان یکی از ارائه‌کنندگان بهترین هاست اشتراکی در کشور، روی مسئله امنیت تاکید زیادی دارد؛ نکاتی که در ادامه برای معرفی تدابیر امنیتی ایران‌هاست به شما معرفی می‌کنیم، در مجموع همان اولویت‌های اصلی برای انتخاب بهترین هاست اشتراکی با امنیت بالا محسوب می‎شود و آگاهی از این ویژگی‌های به شما کمک زیادی در انتخاب بهترین هاست اشتراکی خواهد کرد! همراه ما باشید.

امنیت بهترین هاست اشتراکی

فایروال‌های پرقدرت

یک وب‌هاستینگ معتبر با به‌کارگیری فایروال‌های پرقدرت، امنیت اطلاعات کاربران خود را تضمین می‌کند. لازم است بدانید ایران‌هاست با استفاده از فایروال‌های سخت‌افزاری پرقدرت در دیتاسنترها، از اطلاعات کاربران در تمامی سرویس‌های راه‌اندازی‌شده پشتیبانی می‌کند. استفاده از این فایروال‌ها به خنثی‌سازی حملات سایبری کمک زیادی می‌کند!

حفظ حریم کاربری

از آن‌جایی که سایت‌های متعددی رو سرور میزبان بهترین هاست اشتراکی راه‌اندازی می‌شوند، تدابیر امنیتی لازم در ایران‌هاست برای این سرویس‌های اشتراکی، با سرویس‌های اختصاصی متفاوت است! ایران‌هاست برای تامین امنیت حریم هر وب‌سایت در کنار وب‌سایت‌های دیگر در این فضای اشتراکی؛ از نرم‌افزارهایی مانند Cagefs و Application Isolation در سیستم‌عامل‌های خود استفاده می‌کند. از طریق این نرم‌افزارها، سایت‌‌ها شما در برابر خطرات یک محیط اشتراکی محافظت می‎شوند و با ایزوله‌سازی حریم هر سایت، آسیب‌پذیری آن به حداقل می‌رسد.

گواهی‌نامه SSL

فراموش نکنید که اطلاعات بازدیدکنندگان سایتی که گواهی‌نامه SSL ندارد درخطر است بنابراین مجهز شدن لینک‌های وب‎سایت شما به گواهی‌نامه SSL، باعث بهبود ارتباط شما با مشتریان و کاربران می‌شود! ایران‌هاست با ارائه این گواهی‌نامه در انواع متنوع، یکی از معدود شرکت‌های محسوب می‌شود که تدابیر متنوعی برای تامین امنیت لینک‌ها نظر گرفته است. 

راهنمای انتخاب بهترین هاست اشتراکی

راهکارهای ایران‌هاست برای ارائه بهترین هاست اشتراکی چیست؟

فراموش نکنید مقدمات لازم برای راه‌اندازی سایت و ارائه سرویس‌های حرفه‌ای، تنها بخشی از خدمات ایران‌هاست را شامل می‌شوند! برخی دیگر از خدمات این مجموعه شامل راهکارهایی برای کاربران می‌شود که مزیت اصلی ایران‌هاست هم به‌شمار می‌روند.

ضمانت پایداری و آپتایم

راهکارهای ایران‌هاست برای ضمانت پایداری و آپتایم % ۹۹.۹ شامل مانیتورینگ ۲۴‌ساعته، استفاده از تکنولوژی رایانش ابری با تجهیز دیتاسنترها و محاسبه ناپایداری‌های بیشتر از %۰.۱ و درنظر گرفتن بازه زمان‌های ناپایدار به انتهای سرویس محسوب می‌شود. 

راهنمایی برای خرید 

تجربه ایران‌هاست در شناخت کاربران و نیاز هر وب‌سایت، به شما کمک می‌کند با دریافت مشاوره برای خرید بهترین هاست اشتراکی (از جانب متخصصان این مجموعه) سرویس مناسب خود را تهیه کنید. مشاوره پیش از خرید با راهنمایی شما در انتخاب مناسب‌ترین پلن‌ها، به شما کمک می‌کند خرید بهترین هاست اشتراکی را با موفقیت طی کنید.

گارانتی بازگشت وجه و آزمایش سرویس

هر فردی ممکن است در خرید هاست و سرویس مناسب خود اشتباه کند؛ ضمن این‌که به شما توصیه می‎کنیم از خدمات مشاوره پیش از فروش برای صرفه‌جویی در وقت خود استفاده کنید، جالب است بدانید ایران‌هاست در یک بازه هفت روزه، قابلیت دسترسی آزمایشی به سرویس را برای شما فراهم کرده است و درصورتی که استفاده از سرویس در این بازه زمانی رضایت شما را جلب نکرد؛ می‌توانید از ویژگی «گارانتی بازگشت وجه» ایران‌هاست استفاده کنید!

ارائه پشتیبانی ۲۴ ساعته

یکی از بهترین ویژگی‌های ایران‌هاست ارائه خدمات ۲۴ ساعته برای استفاده از بهترین هاست اشتراکی به‌شمار می‌رود که بدون محدودیت برای کاربران، آن هم در تمام سال ارائه خواهد شد. بنابراین در صورتی که از دانش فنی کافی برخوردار نیستید، می‌توانید برای حل چالش‌های استفاده از بهترین هاست اشتراکی روی همراهی ایران‌هاست حساب کنید.

جمع‌بندی

اگر به هاست با سرعت بالایی نیاز دارید و می‌خواهید گزینه‌ای با شرایط و بودجه خود داشته باشید، هاست ایران هاست را به‌عنوان بهترین هاست اشتراکی تهیه کنید. هاست‌های ارائه شده در شرکت ایران هاست پایداری‌ و کیفیت مطلوبی دارند و با قیمت‌های مناسب به مشتریان عرضه می‌شوند. هاست‌های اشتراکی ایران هاست فضای مناسبی برای کسب‌وکار اینترنتی شما فراهم می‌کنند. اگر صاحب کسب‌وکار جدیدی شده‌اید، از این سرویس بهره ببرید و با پرداخت هزینه کم، خدمات زیادی دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا