عمومیمیزبانی وب

آشنایی با نمایندگی فروش میزبانی وب

نمایندگی فروش میزبانی (Reseller) را می توان یکی از ثروت های نهفته در دنیای اینترنت نامید. ولی متاسفانه غالب کاربران اینترنت از میزان سودآوری این کسب و کار اطلاعی ندارند….

فهرست این مقاله ( با کلیک روی هر عنوان به آن قسمت منتقل می شوید) پنهان

در حالی که می توان با نگاهی اجمالی به تعداد چشمگیر وب سایت های فعال در اینترنت که همگی از سرویس میزبانی نیز بهره می گیرند، تخمینی از سود قابل توجه این کسب و کار به دست آورد.

در این مقاله ابتدا مفهوم نمایندگی فروش میزبانی (Reseller) را مرور کرده و سپس به مزایا و برخی ویژگی های این کسب و کار می پردازیم. میزبانی از نوع (Reseller) نوعی میزبانی است که در آن شما به عنوان مدیر یک حساب کاربری میزبانی، مجاز به فروش مجدد و واگذاری بخشی از فضا و پهنای باند اختصاصی داده شده به حساب خود را دارید. نماینده فروش (Reseller) معمولا میزبانی را به صورت عمده خریداری کرده و سپس آن را با  دریافت سود، به مشتری نهایی ارایه می کند. نمایندگی فروش (Reseller) مزیت های گوناگونی دارد: اولین و برترین مزیت و برتری (Reseller) ارایه خدمات به نام خود شماست. این مزیت علاوه بر این موجب می شود خریدار نتواند اطلاعاتی از میزبان اصلی که شما فضا و پهنای باند را از آن تهیه کرده اید، بدست آورد. به عنوان مزیت بعدی می توان به نظارت و مدیریت بر  پهنای باند، اکانت ایمیل های نامحدود، دیتابیس های MySQL و MsSQL SERVER در میزبانی (Reseller) اشاره کرد.

در ارایه خدمات به صورت (Reseller)، مشتریان می توانند از کنترل پنل میزبانی هم بهره مند شوند. دیگر برتری عمده (Reseller) این است که اگر به هر دلیل تمایلی به فروش میزبانی و پهنای باند خود نداشتید، می توانید سایت خود را با فراغ بال در آن راه اندازی و میزبانی کنید و از مزایای میزبانی سایت خود در یک پلان قدرتمند لذت ببرید. علاوه بر این در این نوع میزبانی شما می توانید پلان های میزبانی با حجم های متفاوت و امکانات متنوع را تعریف و به مشتریان  تخصیص دهید. دیگر مزیت قابل توجه، فروش و واگذاری کل نمایندگی فروش هاستینگ (Reseller) به قیمتی باور نکردنی است! (زمانی که نام میزبانی تان را به عنوان یک برند و سرویس دهنده معتبر ثبت کرده اید.)

همان طور که ملاحظه کردید، نمی توان راهی مناسب تر از این  برای ورود به بازار میزبانی اینترنت پیدا کرد. در انتها به عنوان یک راهنمایی برای آن دسته از خوانندگان که به این کسب و کار علاقه مند شده اند، این نکته را یاد آوری کنیم که میتوان قیمت به نسبت بالای میزبانی وب را با افزایش تعداد مشتریان و در نتیجه پایین آوردن سود خرد، جبران نمود.

سوالات متداول

نوعی میزبانی است که در آن شما به عنوان مدیر یک حساب کاربری میزبانی، مجاز به فروش مجدد و واگذاری بخشی از فضا و پهنای باند اختصاصی داده شده به حساب خود را دارید. نماینده فروش (Reseller) معمولا میزبانی را به صورت عمده خریداری کرده و سپس آن را با دریافت سود، به مشتری نهایی ارایه می کند.
نمایندگی فروش (Reseller) مزیت های گوناگونی دارد: اولین و برترین مزیت و برتری (Reseller) ارایه خدمات به نام خود شماست. این مزیت علاوه بر این موجب می شود خریدار نتواند اطلاعاتی از میزبان اصلی که شما فضا و پهنای باند را از آن تهیه کرده اید، بدست آورد. به عنوان مزیت بعدی می توان به نظارت و مدیریت بر پهنای باند، اکانت ایمیل های نامحدود، دیتابیس های MySQL و MsSQL SERVER در میزبانی (Reseller) اشاره کرد.

اشکان نصیری

مدیر سرور در ایران هاست با +۵ سال سابقه در صنعت میزبانی وب و کارشناسی ارشد MBA

‫۲ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا