عمومیمیزبانی وب

قابلیت اعتماد و بالا بودن سرورها

هنگامیکه یک میزبان وب را انتخاب می‌نمایید دقت کنید این شرکت‌ دارای رتبه و uptime بالایی باشد و همچنین اینuptime و رتبه از طریق سایت‌های مرجع و بررسی کننده ی uptime قابل پیگیری باشد.

قابلیت اعتماد و بالا بودن سرورها

هر شخصی تجربه‌هایی از خرید محصولات دارد هر چند بعضی از تجربه‌ها، تجربه‌هایی تلخ است چرا که فروشندگان به وعده‌هایی که داده بودند عمل نکردند. هر کاربر دارای این حق می باشد که بداند و اطمینان حاصل کند که سرورهای او دچار قطعی نشده و از میزان بالا بودن سرورها مطلع باشد.
فاکتورهایی که سبب اطمینان می‌شوند

جهت بررسی قابل اطمینان بودن شرکت میزبانی وب خود موارد زیر را بررسی کنید:

  • تعداد سال‌هایی که این شرکت در این زمینه کار کرده استبرای کنترل این مورد می توانید با استفاده از اطلاعات whois دامنه شرکت میزبانی وب مورد نظرتان به مدت فعالیت آنها در این زمینه پی ببرید. بسیارند شرکت های میزبانی وبی که ادعا می کنند بیش از ۲۰ سال سابقه کاری دارند اما دامنه آنها فقط ۲ سال است که به ثبت رسیده است!
  • بررسی رتبه شرکت

    http://Webhosting.Info/webhosts

     

    این سایت لیست شرکت های برتر میزبانی وب در هر کشور را به شما می دهد. جهت کنترل رتبه شرکت میزبانی خود به این سایت مراجعه نمایید چنانچه نمی توانید این شرکت را در این لیست بیابید همکاری با این شرکت را به شما توصیه نمی کنیم.

  • توانایی مالی

  • ارقام ثبت شده که همراه با موفقیت بوده

  • امنیت فیزیکی سرورها

  • امکان بازیابی اطلاعات در صورت خرابی سرورها

میزان بالا بودن(Uptime)

شما ممکن است ارقامی مانند %۹۹ / ۹۹ و %۹/ ۹۹ را در سایت‌های میزبانی وب ببینید این ارقام معمولاً به زمان بالا بودن سرورها نسبت داده می شود و به معنی آن است که ارتباط بین سرور و شبکه اینترنت در % ۹۹/۹۹ اوقات برقرار خواهد بود.این ضمانت بالا بودن سرورها یک نشانه‌ی بسیار عالی برای تعهد شرکت میزبانی وب شما جهت برقراری و بالا نگهداشتن سایت شماست.

http://host-tracker.com

از طریق این سایت و یا سایت های مشابه آن می توانید به میزان Uptime (بالا بودن سرورهای) شرکت میزبانی وب خود آگاه شوید.

ایران هاست

مشخصات مدیر

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا