کسب و کارشبکه های اجتماعی

چگونه ادمین اینستاگرام شویم؟

یکی از فعالیت‌هایی که امروزه به عنوان شغلی پرطرفدار تبدیل شده است و افراد زیادی به دنبال انجام آن هستند، ادمین پیج‌ها و صفحات اینستاگرامی است. اگر شما نیز قصد دارید به این حوزه وارد شوید، در این مقاله با ما همراه باشید تا نکات مهمی در زمینه ادمین اینستاگرام و نحوه ادمین شدن در اینستاگرام را به شما آموزش دهیم.

ادمین اینستاگرام کیست؟

ادمین یا Admin مخفف عبارت Administrator است. این عبارت به معنای مدیر یا فردی است که وظایف خاصی را بر عهده داشته و مدیریت می‌کند. در مورد شغل ادمین اینستاگرام نیز همین معنی را داشته و به معنای فردی است که یک صفحه اینستاگرام را مدیریت می‌کند. در واقع ادمین پیج اینستاگرام عبارت صحیح‌تری در مورد این افراد است، زیرا به طور خاص یک یا چند پیج را در این پلتفرم مدیریت می‌کنند.

برخی از افراد، شرکت‌ها یا سازمان‌هایی که از این پلتفرم استفاده می‌کنند، به دلایل مختلفی زمان یا اطلاعات کافی در مورد استفاده درست و اصولی از آن را ندارند. به همین دلیل از افراد یکه دارای تخصص کافی در این زمینه هستند برای اداره پیج خود کمک می‌گیرند. اگر صاحب کسب و کار هستید و یا قرار است به صورت ادمین در اینستاگرام فعالیت کنید در ادامه این مقاله از گروه تولید محتوای ایران هاست ( ارائه دهنده ی پر سرعت ترین سرور مجازی ) بیشتر در مورد وظایف این شغل توضیح خواهیم داد.

 
 

مهم‌ترین ویژگی‌ها و وظایف ادمین اینستاگرام کدامند؟

کار ادمین اینستاگرام چیست؟ قبل از اینکه اقدام به استخدام فردی به این منظور کرده و یا به دنبال یافتن شغل‌هایی در این زمینه باشید، بهتر است ابتدا با وظایف فردی که به عنوان ادمین پیج اینستاگرام انتخاب می‌شود، آشنا شوید. فردی که به عنوان ادمین استخدام می‌شود، تمام وظایفی که فرد صاحب پیج می‌تواند انجام دهد را انجام می‌دهد.

وظایف ادمین اینستاگرام

ادمین می‌تواند استوری منتشر کند، پست‌های مختلف تصویری، ویدیویی را به همراه کپشن‌های مناسب منتشر کند. فعالیت‌های مختلفی جهت افزایش فالوور انجام دهد، به پیام‌هایی که در دایرکت ارسال شده پاسخ دهد، پاسخ کامنت‌ها را بدهد و بسیاری دیگر از فعالیت‌هایی که در این پلتفرم قابل انجام هستند را انجام دهد. علاوه بر آن این فرد دارای ویژگی‌هایی است که می‌تواند یک حساب کاربری را به درستی مدیریت کند. برخی دیگر از این ویژگی‌ها و مسئولیت‌های این فرد در ادامه آمده‌اند:

  • حذف کامنت‌هایی که حاوی توهین و کلمات و جملات توهین آمیز هستند.
  • پاسخ دادن به واکنش‌هایی که افراد نسبت به استوری‌های منتشر شده دارند.
  • جلوگیری از هک شدن پیج و تلاش برای افزایش امنیت آن.
  • خلاقیت داشتن برای تولید محتوای جذاب و کاربرپسند.
  • آشنایی با نرم‌افزارهای گرافیکی برای طراحی پست و استوری‌ها.
  • آشنایی با زبان انگلیسی
  • به روز بودن نسبت به قابلیت های جدید این اپ مانند پست مشترک در اینستاگرام

 

بیشتر بخوانید: اکسپلور اینستا کجاست

 

چگونه ادمین پیج اینستاگرام شویم؟

اگر شما نیز قصد دارید ادمین اینستاگرام شوید، توصیه می‌شود حتماً موراد زیر را آموزش ببیند.

آموزش کار با اینستاگرام

اولین قدم برای ادمین شدن، یادگیری نحوه کار با اینستاگرام به صورت کامل و حرفه‌ای است. ابتدا این برنامه را نصب کنید و کار با آن را تمرین کنید. سعی کنید به صورت حرفه‌ای تمام بخش‌های آن را آموزش ببینید. در اینستاگرام می‌توانید حساب کاربری بیزینسی ایجاد کنید. در این نوع حساب‌ها ویژگی‌های مهمی در بخش تنظیمات نمایش داده می‌شود، نحوه تحلیل و بررسی این موارد نیز به طور کامل یاد بگیرید. به طور مثال حتما باید بدانید چگونه بیو برای پیج کاری بنویسید که بیشترین تاثیر را داشته باشد.

مهارت های ادمین اینستاگرام

آشنایی با قوانین و نکات امنیتی در اینستاگرام

یکی از موارد مهمی که برای ادمین شدن حتماً باید آموزش ببینید، نکات امنیتی در اینستاگرام است. حساب‌های اینستاگرام ممکن است با مشکلات امنیتی مختلفی روبرو شوند، از این رو باید بتوانید امنیت پیج را تا حد زیادی بالا برده و جلوی هرگونه مشکلی را بگیرید.

مورد دیگر در این زمینه آشنایی با قوانین استفاده از اینستاگرام است. اگر با این قوانین آشنا نباشید، پست و استوری‌های منتشر شده توسط اینستاگرام پاک می‌شوند و در صورت تکرار این وضعیت ممکن است پیج شما ریپورت شده یا به طور کامل بسته شود. در مقاله امنیت پیج اینستاگرام بیشتر در این مورد صحبت کرده ایم.

تولید محتوا

مهم‌ترین فعالیتی که در یک صفحه اینستاگرامی اتفاق می‌افتد، تولید محتوای باکیفیت و مرتبط است. یک مدیر و ادمین پیج اینستاگرام باید به اصول طراحی و تولید محتوای متنی و تصویری برای اینستاگرام مسلط باشد. کار با ابزارهای مختلف تولید محتوا را آموزش ببیند و برای ارائه محتوا استراتژی تعیین کند. به این صورت طی زمان‌بندی مشخص تمام استوری‌ها و پست‌هایی که قصد انتشار آن‌ها را دارد مشخص کند.

 

بیشتر بخوانید: تیک تاک در ایران

 

تحلیل اطلاعات آماری

همان‌طور که گفته شد اینستاگرام اطلاعات مفیدی را در مورد حساب کاربری در اختیار افراد قرار می‌دهد. یک ادمین پیج اینستاگرام باید بتواند به صورت کامل این آمار را تحلیل و از آن‌ها در جهت رشد و پیشرفت حساب کاربری استفاده کند. با استفاده از این ویژگی‌ها می‌توانید تحلیل جامع و کاملی از یک پیج اینستاگرامی داشته باشید. در مقاله آنالیز پیج اینستاگرام می توانید با تحلیل آن بیشتر آشنا شوید.

ادمین اینستاگرام

آشنایی با الگوریتم‌های اینستاگرام

اینستاگرام نیز همانند موتورهای جستجو به صورت مداوم در حال تغییر و به روزرسانی هستند. در این میان آشنایی با این موارد می‌تواند به شما در ارائه پست، استوری و مطالب مفید کمک کند. نحوه انتشار پست بسیار مهم است و می‌تواند بر روی رشد و دیده شدن پست شما تأثیر بگذارد. در کنار این موارد بهتر است ادمین اینستاگرام اینستاگرام مارکتینگ چیست را نیز ببیند.

حقوق ادمین اینستاگرام

میزان حقوق ادمین اینستاگرام به صورت توافقی و بر اساس حجم کار و وظایف محوله تعیین می شود. تعداد پیج هایی که باید مدیریت شود، تجربه، مهارت و همچنین میزان ساعت کاری ادمین نیز در میزان حقوق وی تاثیرگذار است.

 

بیشتر بخوانید: تشکیل گروه در واتساپ

 

جمع‌بندی

اگر خودتان به عنوان صاحب پیج توانایی و تخصص اداره پیج را ندارید می‌توانید از یک ادمین اینستاگرام در این زمینه کمک بگیرید. این افراد در صورت داشتن تخصص و تجربه کافی می‌توانند به سرعت پیج شما را به یک پیج با فالور بالا تبدیل کنند. امکان دارد که شما به عنوان ادمین یا صاحب پیج شخصی با اکشن بلاک روبرو شوید، از این رو پیشنهاد می کنیم که مقاله ی اکشن بلاک شدن در اینستاگرام را مطالعه کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا