طراحی وب سایت

اشتباه رایج که صاحبان وب سایتهای جدید باید از آن پرهیز کنند

بیشتر از بازاریابی و تبلیغاتی که انجام می دهید ساخت یک وب سایت کار بزرگی است زیرا وب سایت ویترین مجازی شماست. آگاهی از برخی اشتباهات رایج به شما کمک می کند که از آنها پرهیز کنید و مطمئن شوید که شما و طراح تان در مسیر درستی قرار گرفته اید.

استخدام طراح وب سایتی که با شبکه های اجتماعی آشنایی ندارد

زمانی رسانه های اجتماعی وجود نداشتند و یک طراح خوب فردی دارای دانش کد نویسی و چشمانی خوب بود. اما اگر طراح وب شما  قصد دارد سایتی را ایجاد کند که با فعالیت شما در شبکه های اجتماعی یکپارچه شود باید نسبت روند شبکه های اجتماعی به روز باشد. شما می خواهید مشتریانتان بتوانند به راحتی محصولات و محتوای سایت شما را تنها با فشردن یک کلیک به اشتراک بگذارند.  شما می خواهید مشتریانتان ببینند که در چه شبکه های اجتماعی فعالیت دارید. حتی اگر کسب و کار کوچک شما در شبکه های اجتماعی فعال نباشد، بیشتر دنیا در آن فعال هستند پس کاری کنید که به راحتی شما را به اشتراک بگذارند.

عدم وجود بلاگ

رایج ترین بهانه ای که برای نداشتن بلاگ در سایت های جدید مطرح می شود این است که : “زمان کافی برای آپدیت کردن آن ندارم”

بلاگ نویسی (یا به اصطلاح بازاریابی محتوا) یکی از موثرترین راه ها برای ایجاد اقتدار آنلاین است. این کار علاوه بر اینکه به گوگل شانس بیشتری برای رتبه بندی سایتتان  می دهد، منابع و اطلاعاتی را در رابطه با محصولاتتان در اختیار مشتریان قرار می دهد، با اینکار افراد می توانند در کنار یک محصول یا خدمات ساده منابع دیگری را هم به اشتراک بگذارند. مهم نیست چه نوع کسب و کاری را اداره می کنید، در هر صورت بلاگ باید بخشی از برنامه ریزی شما باشد.

یک طراح خوب باید  دانش اولیه  این را داشته باشد که بازاریابی محتوا چگونه کار می کند،چگونه باید مطالب را سازماندهی کرد تا به راحتی قابل دسترس باشند و اینکه چطور باید ساختار درستی را به کار برد تا افراد به راحتی بتوانند مطالب را بخوانند و به اشتراک بگذارند.

قرار دادن بلاگ در  یک آدرس URL  جدا از وب سایت

اگر طراحتان از وردپرس استفاده می کند، وب سایت اصلی و بلاگ بدون مشکل می توانند در کنار هم قرار بگیرند. اگر قصد دارید سایت بزرگی داشته باشید، فعال کردن ویژگی چند سایته در وردپرس و یا راه اندازی بلاگ در یک زیردامنه گزینه های دیگری هستند. به خاطر داشته باشید اگر به تازگی سایت خود را راه اندازی کردید، و از طرفی بخش بلاگ از سایت جدا باشد این کار باعث می شود زحمت شما برای قرار دادن هر دو URL در رتبه بندی گوگل مضاعف شود.  با ایجاد وب سایت و بلاگ در کنار هم،به روز رسانی آن نیز راحت تر است.

چشم پوشی از طراحی سایت واکنش گرا برای دستگاه های موبایل

اگر از طراحتان بخواهید تمامی بررسی ها و برنامه ریزی ها را بر اساس نمایشگرهای کامپیوترهای دسکتاپ انجام دهد خواسته معمولی است. اما این روند در ماه های آینده به زودی تغییر خواهد کرد. گوگل اخیرا اعلام کرده است تا ۲۱ آوریل برای سایت هایی که داری ویژگی واکنش گرا برای دستگاه های موبایل نباشند نمرات منفی در نظر خواهد گرفت. از طراحتان بپرسید که می تواند یک سایت واکنش گرا طراحی کند. شاید بخواهید کل سایت را از ابتدا بر مینای نمایشگر دستگاه های موبایل طراحی کنید و پس از تکمیل نسخه موبایل،نسخه ویژه دسکتاپ را ارتقا دهید.

پیش بینی می شود روند وب گردی در دستگاه های مویابل از کامپیوترهای دسکتاپ سبقت بگیرد.

اگر قبلا ساییتان را ایجاد کرده اید با استفاده از این ابزار گوگل  می توانید بررسی کنید که آیا ساییتان با دستگاه های موبایل سازگاری دارد یا خیر.

ایران هاست

مشخصات مدیر

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا