کسب و کارشبکه های اجتماعی

فعال سازی تیک آبی اینستاگرام ( شرایط دریافت تیک آبی اینستاگرام )

امروزه افراد، سازمان‌ها و شرکت‌های زیادی اقدام به راه‌اندازی اکانت اینستاگرام برای فعالیت خود می‌کنند. در این میان تشخیص اکانت رسمی هر مجموعه می‌تواند بسیار سخت باشد. زیرا اکانت‌های فیک بسیار زیادی نیز وجود دارند. یکی از راه‌های تشخیص اکانت رسمی دریافت تیک آبی است. حال نکته مهم در این زمینه نحوه گرفتن تیک آبی اینستاگرام است. در ادامه با ما همراه باشید تا جزئیات کامل دریافت این تیک را بررسی کنیم.

 

تیک آبی اینستاگرام چیست؟

تیک آبی یا Verified Badge یک تصویر به صورت زیر است که در کنار آیدی افراد در اینستاگرام نمایش داده می‌شود.

تیک آبی اینستاگرام کجاست

این تصویر نشان دهنده رسمی بودن و مورد تأیید بودن حساب کاربری توسط اینستاگرام است. زمانی که حساب کاربری دارای این نشان باشد به این معنی است که فرد صاحب حساب اطلاعات هویتی خود و مدارک شناسایی لازم را به اینستاگرام ارائه داده و هویت او به عنوان صاحب حساب تأیید شده است.

این مدارک شامل پاسپورت، گواهینامه، نام و اطلاعات شخصی، زمینه فعالیت و … هستند. به این صورت اگر برای یک فرد یا یک برند چندین حساب مختلف وجود داشته باشد، حسابی که دارای تیک آبی است، به عنوان حساب اصلی و مورد تأیید شناخته می‌شود.

 

روش خرید تیک آبی اینستاگرام

امروزه شرکت ما مانند توئیتر اعلام کرده است که کاربران می‌توانند تیک آبی برای اینستاگرام خود را بخرند. این کار یک راه میانبر برای ایجاد مزیت رقبتی با همکاران خود است که در این پلتفرم فراهم شده است.

 

هزینه گرفتن تیک آبی اینستاگرام

اگر می خواهید تیک اینستاگرام را با شرایط گفته شده در ادامه مقاله دریافت کنید نیاز به پرداخت هزینه برای گرفتن تیک اینستاگرام نیست اما برای خرید این تیک طبعا نیاز به پرداخت هزینه‌ای به دلار دارید. مبلغی که شرکت متا به عنوان هزینه خرید این تیک معرفی کرده است چیزی در حدود ۱۵ دلار درماه می‌باشد.

 

شرایط فعال سازی تیک آبی اینستاگرام

همان‌طور که گفته شد این تیک تنها برای حساب‌ افراد و برندهای شناخته شده ثبت می‌شود. پس از ارائه اطلاعات و مدارک هویتی موردنیاز و بررسی اینستاگرام تیک آبی به افراد واجد شرایط داده می‌شود. به همین دلیل افراد مشهور، سلبریتی‌ها، برندهای معروف و شناخته شده و … می‌توانند تیک آبی دریافت کنند.

افراد و حساب‌های کاربری که به دنبال فعال سازی تیک آبی اینستاگرام هستند، باید از دستورالعمل‌های اینستاگرام پیروی کنند. حساب‌هایی که ویژگی‌های زیر را داشته باشند تیک آبی می‌گیرند. شرایط تیک آبی اینستاگرام به صورت زیر هستند.

چه کسانی تیک آبی اینستاگرام را می گیرند؟

— معتبر و منحصر به فرد بودن اکانت

معتبر بودن از مهم‌ترین شرایط دریافت تیک آبی است. شما باید فرد یا برند کاملاً معتبر و شناخته شده‌ای باشید. علاوه بر آن پیج شما باید کاملاً منحصر به فرد باشد. به عنوان مثال، اینستاگرام برای فن پیج‌ها یا حساب‌های کاربری که در زمینه موضوعات متنوع و دانستنی‌ها فعالیت می‌کنند تیک آبی نمی‌دهد.

— عمومی بودن صفحه

یکی دیگر از شرایط دریافت تیک آبی عمومی بودن صفحه است. پس بهتر است در اولین مرحله صفحه خود را از حالت خصوصی به عمومی تغییر دهید.

— درج اطلاعات کامل

در بیو پیج خود تمام اطلاعات خود یا برند خود را وارد کنید. اطلاعات تماس، ویژگی‌ها و … از موارد مهم هستند. همچنین عکس واضح و مشخصی برای پروفایل خود قرار دهید. در صورت استفاده از عکس گل و طبیعت و … تیک آبی به شما تعلق نمی‌گیرد. در مورد اینکه چطور بیو اینستاگرام را به بهترین شکل بنویسید بهتر است مقاله نوشتن بیو اینستاگرام را بخوانید.

— شهرت داشتن

شهرت داشتن از مهم‌ترین دلایل دریافت تیک آبی است. اگر خودتان به عنوان فرد معروفی شناخته شده باشید یا برند کاملاً مشهور و شناخته شده‌ای داشته باشید، می‌توانید تیک آبی دریافت کنید. در غیر این صورت شانسی برای دریافت آن نخواهید داشت.

تیک آبی اینستاگرام

چگونه در اینستاگرام تیک آبی بگیریم؟

پس از احراز کامل شرایط گفته شده می‌توانید برای درخواست تیک ابی اینستاگرام اقدام نمایید. روش تیک آبی گرفتن اینستاگرام به طریق زیر است :

۱. ابتدا از طریق اپلیکیشن اینستاگرام وارد حساب کاربری موردنظر شوید. سپس وارد بخش تنظیمات شوید.

۲. در صفحه تنظیمات و در بخش account بر روی گزینه Request verification کلیک کنید.

گرفتن تیک آبی اینستاگرام

۳. در صفحه باز شده به صورت زیر اطلاعات خواسته شده را به طور کامل بررسی کنید. نام کاربری، نام کامل، شهرت و دسته بندی خود را وارد کنید. پس از آن مدارک موردنیاز هویتی را نیز بارگذاری کنید. این مدارک شامل گذرنامه، گواهینامه یا کارت ملی است.

در صورتی که قصد دریافت تیک آبی برای حساب شرکت می‌خواهید می‌توانید صورتحساب شرکت یا اظهارنامه مالیاتی را قرار دهید. در بخش لینک نیز باید شبکه‌های اجتماعی دیگری که در آن‌ها فعالیت می‌کنید وارد کنید.

۴. در نهایت کلید ارسال را بزنید تا مدارک برای بررسی ارسال شوند.

مراحل گرفتن تیک آبی اینستاگرام

راهکارهایی برای دریافت تیک ابی اینستاگرام

قبل از هرچیز این نکته را بگوییم که اگر حساب کاربری شما توسط افراد دیگری جعل نمی‌شود عملا نیازی به دریافت تیک آبی نخواهید داشت. اما اگر تحت هر شرایطی علاقه‌مند به دریافت آن هستید می‌توانید از دیگر روش تیک آبی گرفتن اینستاگرام زیر استفاده کنید.

همان‌طور که مشاهده کردید ارسال درخواست برای دریافت این تیک بسیار ساده است اما نکات و راهکارهایی وجود دارد که از طریق آن‌ها احتمال تأیید درخواست شما توسط اینستاگرام افزایش می‌یابد. در ادامه به این راهکارها اشاره می‌کنیم.

 

 

– تعداد فالوورهای خود را افزایش دهید

شهرت و محبوبیت از مهم‌ترین دلایل دریافت تیک آبی است. افزایش فالوورهای پیج نشان از محبوب بودن شما در نظر مردم است و همین امر باعث مجاب شدن اینستاگرام برای فعال کردن تیک آبی برای شماست. هرچه تعداد دنبال کنندگان شما بیشتر باشد امکان ایجاد صفحات جعلی به نام شما بیشتر است و شانس شما برای دریافت تیک آبی بیشتر می‌شود.

 

– لینک کردن حساب‌های کاربری در شبکه‌های اجتماعی مختلف

اگر شما برند یا فرد شناخته شده‌ای باشید قطعاً به حساب کاربری اینستاگرام اکتفا نمی‌کنید. به همین دلیل بهتر است چندین حساب در دیگر شبکه‌ها و پلتفرم‌های اجتماعی نیز داشته باشید و آن‌ها به اینستاگرام لینک کنید. به این صورت هنگام بررسی هویت شما با شبکه‌های اجتماعی معتبر دیگری مانند یوتیوب، فیس بوک و … روبرو شده و با دیدن فعالیت شما هویت شما را به عنوان یک فرد شناخته شده تأیید می‌کند.

وصل کردن حساب های اجتماعی به هم

– فعالیت در خارج از اینستاگرام

یکی از کارهایی که مدیران اینستاگرام برای تأیید مشهور بودن شما انجام می‌دهند، جستجو درباره نام شماست. به این صورت که نام شما را در گوگل سرچ می‌کنند تا متوجه میزان شهرت شما شوند. در این زمینه سعی کنید وبلاگ و وب‌سایت خود را رشد داده تا نام شما به عنوان یک فرد یا برند محبوب در گوگل معرفی شود.

 

بیشتر بخوانید: امنیت حساب اینستاگرام

 

– ایجاد اکانت فیک برای حساب کاربری

همان‌طور که گفتیم هدف اینستاگرام از تیک آبی معرفی پیج فرد یا برند محبوب در میان انبوه پیج‌های فیک و جعلی است. اگر پس از ارسال درخواست شما متوجه شود هیچ حساب کاربری فیکی با نام شما وجود ندارد امکان تأیید درخواست بسیار کم می‌شود. برای این منظور می‌توانید چندین حساب کاربری فیک ایجاد کرده که شباهت بالایی به حساب شما دارند. با این کار اینستاگرام مجاب می‌شود برای شما تیک آبی قرار دهد.

نکته پایانی این که برای دریافت تیک آبی اقدام به خرید این تیک نکنید. برخی افراد با دریافت تیک آبی اقدام به فروش حساب کاربری خود به قیمت بالا می‌کنند. این تیک به صورت دائمی نبوده و پس از تغییر شرایط پیج ممکن است از دست برود. بهتر است برای دریافت این تیک صبور بوده و پس از داشتن شرایط کامل دریافت تیک آبی برای دریافت آن اقدام نمایید.

در آخر به شما پیشنهاد می کنیم مقالات دیگر بلاگ ایران هاست در مورد اینستاگرام مانند مقاله اد استوری چیست را نیز مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا