سئو

چگونه یک متخصص گوگل ادز را بشناسیم؟

کسب و کار شما یکی از مهمترین بخش‌های زندگی شما محسوب می‌شود و در شرایطی می‌توانید بهترین مراقبت را از مهمترین بخش زندگی خود داشته باشید که، از یک متخصص تبلیغات گوگل تبلیغات در این حوزه بسپارید.

افزایش فروش خدمات و محصولات از اهمیت ویژه‌ای در هر کسب و کاری برخوردار است در نتیجه یک کارشناس حرفه ای تبلیغات در گوگل که عملا جزو زیرساخت‌های شرکت شما محسوب می شود، این امکان را فراهم خواهد کرد تا خدمات و محصولات شما را به افرادی که به آنها نیاز دارند به نحو درست و اصولی به مشتریان شما معرفی کند.

بازاریابی کسب و کار می‌تواند کاری بسیار دشوار باشد؛ به خصوص اگر در قالب خرید گوگل ادوردز انجام شود زیرا پیاده سازی این نوع تبلیغ، بسیاری از مواقع کاری دشوار به حساب می‌آید.

حالا این سوال پیش می‌آید که، متخصص حرفه‌ای تبلیغات گوگل به چه فردی گفته می‌شود؟ و چه مواردی باعث تمایز این افراد از بازاریابان شبکه‌های اجتماعی می‌شود؟ در این مقاله ما در ابتدا یک تعریف استانداری از یک متخصص حرفه‌ای تبلیغات گوگل، به شما ارایه می‌کنیم و بعد از آشنایی شما با تعریف چنین فردی، مزایای همراه داشتن چنین فردی در تیم بازاریابی آنلاین خود را بررسی خواهیم نمود. همچنین تلاش خواهیم نمود دو پرسش مطرح شده را نیز پاسخ دهیم.

متخصص تبلیغات گوگل کیست و استخدام وی چه مزیتی به همراه دارد

قبل از ورود به بحث متخصص تبلیغات در گوگل ابتدا باید یک تعریفی از افراد فعال در این حوزه‌ی تخصصی داشته باشیم. در عمل وقتی گفته می‌شود شخصی حرفه‌ای است یعنی آن فرد توانایی‌های ویژه‌ یا دانش فنی دارد که باعث می‌شود بتواند یک عملیاتی که برای دیگران دشوار یا غیرممکن است، را به بهترین شکل ممکن به انجام برساند. عبارت متخصص به این معنی است که یک فرد توانمندی و دانش لازم را جهت انجام کاری به شکل صحیح دارد. بنابراین ما زمانیکه می‌گوییم متخصص حرفه‌ای تبلیغات گوگل، یعنی به دنبال شخصی خاص با دانش فنی بالا و تشخیص دقیق Auction در این حوزه هستیم.

[irp posts=”۲۰۰۷۶″ name=”حراج یا Auction در Google Ads چیست و چگونه برگزار می شود؟”]

در ادامه مقاله به شما خواهیم گفت که با استخدام متخصص گوگل ادز چه امتیازاتی ویژه ای به نسبت افراد دیگر که از این متخصصان استفاده نمی کنند، خواهید داشت.

تبلیغات گوگل

۱- متخصص Google Ads هزینه‌ی شما را کاهش می‌دهد

مدیریت هزینه، در هر حوزه‌ای یکی از شاخص ترین المان‌های موفقیت کسب و کار محسوب می‌شود. در تبلیغات گوگل هم یکی از مهمترین کارهایی که متخصصان Google Ads می‌توانند انجام دهند، ساخت کمپین‌های تبلیغاتی گوگل ادز به صورتی است که در عین بازدهی بالا، بیشترین میزان بهره وری را، به نسبت بودجه‌ی شما دریافت نماید. این بهینه سازی و افزایش بازدهی باعث کاهش هزینه‌های تبلیغات گوگل شما در دراز مدت خواهد شد.

متخصص گوگل ادز از روش های کاهش هزینه تبلیغات در گوگل استفاده می کند تا با استفاده از کمترین هزینه، بیشترین سوددهی را داشته باشد.

۲- متخصص گوگل ادز هزینه به ازای کلیک شما را کاهش می‌دهد

برای اینکه فروش بیشتر داشته باشید نیاز دارید که مشتری‌ها از وب سایت شما، بازدید نمایند. برای این منظور باید لینک وب سایت شما را دیده و بر روی آن کلیک نمایند. یک متخصص حرفه‌ای گوگل ادز می‌داند که چگونه می‌توان هزینه‌ی پرداختی به ازای هر کلیک را به صورت بهینه‌ کاهش دهد. این عمل با استفاده از راهکارهای مختلفی از جمله موارد زیر میسر خواهد شد:

  • کلمات کلیدی منفی
  • انتخاب محل تبلیغات
  • مخاطبان
  • remarketing در گوگل ادز
  • تطبیق آگهی مختلف
  • split A/B testing
  • و سایر موارد

وقتی کمپین تبلیغاتی شما به بهترین حالت ممکن طراحی شود به صورت غیر مستقیم هزینه‌های کلیک بر روی تبلیغات شما، کاهش خواهند داشت.

۳- متخصص تبلیغات گوگل مشتری واقعی بیشتری جذب می‌کند

ویژگی دیگر یک متخصص گوگل ادوردز حرفه‌ای، بهبود میزان تبدیل بازدیدکنندگان به مشتری واقعی است. با تمرکز بر روی مخاطبان و مشتریان مناسب، بودجه درست برای هر کلیک، کلمات کلیدی صحیح، آگهی‌های درست و … می‌توانند مشتریان بالقوه را به مشتریان بالفعل شما تبدیل نمایند.

هرچه نرخ تبدیل مشتریان بالقوه به مشتریان بالفعل در تبلیغات گوگل بیشتر باشد، می‌توانیم انتظار داشته باشیم بازاریابی گوگل ادز به درستی انجام شده است.متخصص گوگل ادز

۴- متخصص تبلیغات گوگل خدمات بیشتری به نسبت هزینه‌ی پرداختی ارایه می‌کند.

در انتها زمانی‌که کمپین تبلیغاتی در گوگل ادز شما در گوگل به اتمام برسد، متوجه خواهید شد که نتیجه‌ی دریافتی به مراتب بهتر از زمانی بوده‌است که شخصا کارهای تبلیغات گوگل را انجام داده اید و یا از یک فرد بی تجربه برای این کار بهره‌برده‌اید. این مورد باعث از دست رفتن میزان قابل توجهی پول، زمان و منابع می گردد.

بنابراین در پاسخ به سوال “متخصص حرفه‌ای تبلیغات گوگل به چه فردی گفته می‌شود” باید پاسخ داد:

متخصص گوگل ادز به فردی گفته می شود که علاوه بر کاهش هزینه و زمان، بهترین نتیجه در رشد کسب و کار شما را فراهم نماید.

اگر هنوز مجاب به استخدام متخصص گوگل ادز نشده اید، پیشنهاد می کنم درباره مزایات تبلیغ در گوگل تحقیق کنید.

استخدام متخصص تبلیغ در گوگل

اگر در گذشته کمپین‌های تبلیغاتی گوگل ادز داشته‌اید و نتیجه‌ی مطلوبی کسب نکرده‌اید، بدانید که شما تنها نیستید. بسیاری از شرکت‌ها با مشکلات زیادی در هنگام تهیه خدمات گوگل ادز، مواجه می‌شوند زیرا از کارشناسانی بدون تجربه و تخصص، خدمات دریافت نموده‌اند.

پس از آشنایی با این موضوع، شما می‌توانید با استفاده از خدمات تبلیغات در گوگل ایران هاست از کارشناسان حرفه ای در این حوزه بهره مند شوید و تمام مزایای گفته شده در این مقاله را در اختیار داشته باشید. هدف اصلی متخصصان تبلیغات گوگل “ایران‌هاست” ایجاد کمپین‌های تبلیغاتی است که ضمن کاهش هزینه‌های سربار شرکت‌ها، بهترین میزان تبدیل بازدیدکنندگان به مشتری را، داشته باشند.

به شما پیشنهاد می شود برای کسب اطلاعات در حوزه استراکچر دیتا چیست مقاله ما را مطالعه نمایید.

سوالات متداول

متخصص گوگل ادز به فردی گفته می شود که علاوه بر کاهش هزینه های کمپین ، بتواند بهترین نتیجه را از طریق فعالسازی کمپین های گوگل ادز کسب کند.
۱- متخصص Google Ads هزینه‌ی شما را کاهش می‌دهد ۲- متخصص گوگل ادز هزینه به ازای کلیک شما را کاهش می‌دهد ۳- متخصص تبلیغات گوگل مشتری واقعی بیشتری جذب می‌کند ۴- متخصص تبلیغات گوگل خدمات بیشتری به نسبت هزینه‌ی پرداختی ارایه می‌کند.

اشکان نصیری

مدیر سرور در ایران هاست با +۵ سال سابقه در صنعت میزبانی وب و کارشناسی ارشد MBA

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا