میزبانی وب

انتخاب سرویس هاست مناسب

اساس کار وب سایت شما، وابسته به خدمات ارائه دهنده هاست شماست. بهترین ارائه دهنده میزبانی وب، شرکتی است که بتواند مناسب ترین خدمات را با قیمت واقعی آن­ها به شما عرضه کند. برای انتخاب یک شرکت هاستینگ مناسب، الزاما نیاز به تسلط کامل بر مفاهیم هاست و طراحی سایت نخواهید داشت. با ما در این مقاله همراه باشید تا به شما بگوییم هاست مناسب چگونه انتخاب می شود.

شما می توانید طبق پیشینه فعالیت ها و رضایتمندی مشتریان، سرویس دهنده مورد نظر خود را انتخاب نمایید. میزبانی وب سایت خود را به شرکتی بسپارید که توانایی ارائه خدمات هاستینگ با کیفیت مناسب در داخل یا خارج از کشور را داشته باشد و شما را درگیر دام تنوع محصولات با کیفیت پایین نکند.

پشتیبانی مشتریان

یک شرکت هاستینگ مناسب، دسترسی همیشگی و پایدار پشتیبانی خدمات را برای شما فراهم می کند. ارائه دهنده هاست شما هر ۷ روز هفته و در تمام ۲۴ ساعت شبانه روز باید بتواند از طریق تمامی راه های ارتباطی، اعم از گفتگوی آنلاین، گفتگوی تلفنی و سیستم های تیکتینگ با شما در ارتباط باشد تا چالش های شما را برطرف کرده و راهنمایی های لازم را به بهترین وجه به شما ارائه دهد.

ارائه یک هاست مناسب همیشه در دسترس

تضمین ارائه یک سرویس پایدار با ۹۹.۹% uptime برای میزبانی وب بعد از ثبت دامنه حائز اهمیت است. یک سرور ضعیف و ناپایدار، بازدید کاربران وب سایت شما را مختل کرده و رتبه آن را در موتورهای جستجو کاهش خواهد داد. به ویژه در سایت های فروشگاهی و سرویس های ایمیل سازمانی جهت ارتباط با کشور های دیگر، در دسترس نبودن سرویس، صدمات جبران ناپذیری را به کسب و کار آنلاین شما وارد خواهد کرد.

شما باید شرکتی را برای میزبانی انتخاب کنید که به کیفیت خدمات و زیرساخت های آن برای ارائه بهترین سرویس دهی با بیشترین پایداری، اطمینان داشته باشید.

توسعه پذیری سرویس میزبانی؛ یک فاکتور مهم

این موضوع را در نظر بگیرید که ممکن است در آینده نیاز به افزایش منابع میزبانی وب، تعداد وب سایت و یا هدایت تمام دامین های مشابه به دامین اصلی خود را داشته باشید. پس شرکتی را برای خرید هاست خود انتخاب کنید که زیر ساخت سخت افزاری و نرم افزاری مناسب، جهت ارتقای سطح سرویس دهی اعم از هاست وردپرس به شما را داشته باشد.

قانون محافظ شماست!

طی کردن تمام روال های قانونی گاهی دست و پا گیر خواهند بود، اما هر دو روی سکه را در نظر داشته باشید. میزبان شما حافظ اطلاعات شماست. میزبانی خود را به شرکتی بسپارید که تمام قوانین و حقوق مالکیت سرویس ها و خدماتی که ارائه می دهد را با صراحت تشریح کند. فراموش نکنید که شما نیز برای بهره مندی از این حقوق، ملزم به رعایت قوانین فنی، مالی و حقوقی خواهید بود.

گارانتی بازگشت وجه

گارانتی بازگشت وجه خرید سرویس امری متداول در بین شرکت های ارائه دهنده خدمات بویژه خدمات میزبانی است. قبل از اقدام به خرید سرویس، قوانین بازگشت وجه را بررسی و نسبت به برخورداری از آن اطمینان حاصل نمایید. شرکتی که از کیفیت خدمات خود اطمینان بیشتری داشته باشد، قید و شرط کمتری برای گارانتی بازگشت وجه خواهد داشت و از بازگردانی تمام هزینه پرداخت شده در دوره گارانتی، امتناع نخواهد کرد.

چقدر باید هزینه کنید؟

با ذکر تمام موارد بالا، قصه آشنای آش و پول را در انتخاب سرویس ارائه دهنده خدمات هاست خود در خاطر داشته باشید. ارائه یک سرویس پایدار، در دسترس و امن، با پشتیبانی مداوم و مناسب در بهترین سطح خدمات، نیازمند صرف هزینه برای ارائه دهنده خدمات خواهد بود. تحت تاثیر عناوین قدیمی همچون سرویس رایگان و خدمات افزوده مجانی قرار نگیرید. با در نظر گرفتن هزینه ای معقول برای نوع و سطح خدمات میزبانی مناسبی که دریافت می نمایید، دیگر دغدغه فکری نخواهید داشت.

به شما پیشنهاد می کنیم مقاله ما با موضوع ۷ نکته طلایی که به هنگام انتخاب هاست خوب بایستی به آن دقت کرد؟ را مطاله نمایید.

سوالات متداول

بهترین ارائه دهنده میزبانی وب، شرکتی است که بتواند مناسب ترین خدمات را با قیمت واقعی آن­ها به شما عرضه کند. برای انتخاب یک شرکت هاستینگ مناسب، الزاما نیاز به تسلط کامل بر مفاهیم هاست و طراحی سایت نخواهید داشت. شما می توانید طبق پیشینه فعالیت ها و رضایتمندی مشتریان، سرویس دهنده مورد نظر خود را انتخاب نمایید. میزبانی وب سایت خود را به شرکتی بسپارید که توانایی ارائه خدمات هاستینگ با کیفیت مناسب در داخل یا خارج از کشور را داشته باشد و شما را درگیر دام تنوع محصولات با کیفیت پایین نکند.
این موضوع را در نظر بگیرید که ممکن است در آینده نیاز به افزایش منابع میزبانی وب، تعداد وب سایت و یا هدایت تمام دامین های مشابه به دامین اصلی خود را داشته باشید. پس شرکتی را برای خرید هاست خود انتخاب کنید که زیر ساخت سخت افزاری و نرم افزاری مناسب، جهت ارتقای سطح سرویس دهی اعم از هاست وردپرس به شما را داشته باشد.
ارائه یک سرویس پایدار، در دسترس و امن، با پشتیبانی مداوم و مناسب در بهترین سطح خدمات، نیازمند صرف هزینه برای ارائه دهنده خدمات خواهد بود. تحت تاثیر عناوین قدیمی همچون سرویس رایگان و خدمات افزوده مجانی قرار نگیرید. با در نظر گرفتن هزینه ای معقول برای نوع و سطح خدمات میزبانی مناسبی که دریافت می نمایید، دیگر دغدغه فکری نخواهید داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا