کسب و کار

سایت دانلود از یوتیوب با لینک مستقیم ( ✔ دانلود مستقیم از یوتیوب بدون نرم افزار )

آیا تا به حال برای استفاده از یک فیلم آموزنده و یا هر فیلم دیگری، به سراغ یوتیوب رفته‌اید؟ بعد از تماشای ویدئو در یوتیوب احتمالا با خود فکر کرده اید چطور می توانید این ویدئو را دانلود کرده و در سیستم خود ذخیره کنید. به نظر شما چه روش‌هایی برای دانلود فیلم از یوتیوب وجود دارد؟ سایت یوتیوب پر از محتواهای مفید در مورد موضوعات مختلف است. البته در ابتدای کار باید در مورد سایت دانلود از یوتیوب اطلاع داشته باشید و بدانید که چگونه می‌توان از این سایت، فیلم‌هایی که مد نظر را دارید دانلود کرده و در گوشی و یا سیستم شخصی‌تان ذخیره کنید.

چگونه از یوتیوب فیلم دانلود کنیم؟ دانلود از یوتیوب با کامپیوتر چطور انجام می شود؟ اگر شما نیز اشتیاق دارید تا به جواب این سوالات دست پیدا کنید، در ادامه راه های دانلود ویدئو از یوتیوب با کامپیوتر و گوشی را مطالعه کنید.

 

نکته مهمی که در مورد دانلود فیلم از یوتیوب باید بدانید آن است که برخی از منتشرکنندگان این فیلم‌ها به شما اجاره نمی‌‌دهند تا فیلمی که در سیستم خود ذخیره کرده‌اید را در جای دیگری به اشتراک بگذارید؛ خصوصا اگر هیچ نامی از اولین منتشر کننده این فیلم برده نشود.

 

چطور از یوتیوب فیلم دانلود کنیم؟

دانلود مستقیم از یوتیوب بدون نرم افزار

یکی از ساده ترین روش دانلود ویدئو از یوتیوب از نظر گروه تولید محتوای ایران هاست ( ارائه دهنده ی انواع سرور مجازی ایران )، استفاده از پسوندهایی است که قبل از کلمه‌ی youtube آن را تایپ می کنید و شما را به صفحه ی دانلود محتوا موردنظر می برد.

— برای دانلود با لینک مستقیم مطابق عکس زیر در مرحله اول در url ویدئوی مورد نظر خود پیش از کلمه ی youtube کلمه ی vd را وارد کنید و اینتر را بزنید.

گذاشتن پیشوند vd در لینک ویدئو youtube

سپس در این مرحله وارد سایت زیر مطابق عکس می شوید، که گزینه های مختلف از کیفیت و فرمت متنوع برای دانلود را خواهید داشت. هر کدام از فرمت و حجم را که بخواهید می توانید به آسانی دانلود کنید.

دانلود با لینک مستقیم از یوتیوب

یک روش‌ دانلود ویدئو از یوتیوب بدون نرم افزار، سایت‌هایی هستند که به کاربر اجازه می‌دهند تا فیلم مورد نظر خود را در آن دانلود کند. برای این مورد نیازی نیست برنامه خاصی دانلود کنید؛ چندین سایت به شما امکان می‌دهند تا فیلم‌های مورد علاقه خود را به کمک آنها در داخل سیستمتان بریزید و ذخیره داشته باشد.

— پیشوند pwn

استفاده از پیشوند pwn نیز مانند vd یکی از راه های دانلود مستقیم ویدئو از یوتیوب می‌باشد.

 

— پیشوند SS

 

سایت دانلود از یوتیوب با لینک مستقیم

 

y2mate

یکی از بهترین و سریع ترین سایت دانلود از یوتیوب با کیفیت بالا که اجازه دانلود ویدئو در کیفیت های مختلف را به شما می دهد این سایت می باشد.  کافی است لینک ویدئوی دلخواه خود را در آن قرار دهید تا به صورت مستقیم بتوایند آن را دانلود نمایید.

 

 

ssyoutube

این سایت نیز بسیار کاربردی و سریع می باشد و هر ویدئویی را که بخواهید می توانید از ان دانلود کنید البته باید توجه نمایید که این سایت ها با ای پی ایران باز نمی شوند و لازم است برای استفاده از آنها ای پی خود را تغییر دهید.

 

genyt.net

این سایت علاوه بر آنکه امکان استفاده مستقیم و دانلود با استفاده از لینک را به شما می دهد همچنین دارای اکستنشن هایی برای کروم و فایرفاکس می باشد که می توانید با نصب انها بر روی مرورگر خود به طور مستقیم ویدئو ها را دانلود نمایید.

 

اسامی سایت دانلود فیلم از یوتیوب که بدون نیاز به نرم افزار می‌توانید به آنها مراجعه کرده و فیلم خود را دانلود کنید، ذکر کردیم. در این قسمت، قصد داریم گام به گام در مورد نحوه استفاده از سایت دانلود از یوتیوب با کامپیوتر نکاتی را ارائه کنیم:

۱- برای دانلود فیلم از یوتیوب با سایت ابتدا وارد سایت یوتیوب شده و فیلمی که مد نظرتان را پخش کنید.

۲- در قسمت بعدی و برای شروع دانلود آنلاین از یوتیوب به نوار آدرس که در بالای مرورگرتان قرار دارد رفته، آدرس درج شده در این قسمت را انتخاب کرده و آن را کپی کنید. برای کپی کردن نیز می‌توانید بر روی آدرس کلیک راست کنید و سپس گزینه COPY را کلیک کنید و یا کلیدهای CTRL و C را به صورت همزمان نگه دارید. بدین شکل آدرس مورد نظر کپی می شود.

سایت دانلود از یوتیوب با لینک مستقیم

۳- در قدم بعدی، یک صفحه مرورگر جدید باز کرده و آدرس یکی از سایت‌هایی که در بالا عنوان کردیم را در آن وارد کنید. به سایت مذکور وارد شده، آدرسی که در مرحله ۲ کپی کرده‌اید را در این سایت وارد نمایید و کلید ENTER را که بر روی کیبورد کامپیورتان قرار دارد، فشار دهید.

۴- در قدم بعدی از شما می‌پرسد که می‌خواهید فیلم در چه قالبی به شما نمایش داده شود. هر کدام که تمایل دارید را، انتخاب کرده و بر روی download کلیک نمایید.

۵- اگر تمام مراحلی که تا به اینجا گفتیم را درست انجام داده باشید، روند دانلود بدون هیچ مشکلی شروع شده و شما به راحتی می‌توانید دانلود فیلم از یوتیوب را انجام دهید.

 

نحوه دانلود از یوتیوب با گوشی

طریقه دانلود آنلاین از یوتیوب با گوشی موضوع دیگری است که برخی از کابران دوست دارند در مورد آن اطلاعاتی داشته باشند. با پیشرفتی که تکنولوژی همه ما را به آن دچار کرده است، امروزه اغلب افراد یک گوشی هوشمند در اختیار دارند و برخی نیز تمایل زیادی برای دانلود فیلم از سایت یوتیوب دارند. اگر شما نیز اکثر سرچ‌های خود را در این سایت و با گوشی اندرویدتان انجام می‌دهید، به نکاتی که در ادامه برای برنامه دانلود ویدئو از یوتیوب ارائه می‌کنیم، توجه داشته باشد.

موضوعی که در رابطه با دانلود ویدئو از یوتیوب با گوشی باید مورد توجه قرار دهید این است که اکثر متخصصان حوزه آی تی، پیشنهاد می‌کنند که برای دانلود به سراغ نرم‌افزارهایی که برای گوشی طراحی شده است بروید. این نرم افزارها کاربرد زیادی داشته و کار کردن با آنها بسیار راحت است. یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های موجود،tubemate است. توجه داشته باشید که این برنامه فعلا به صورت رسمی در پلی استور (playstore) وجود ندارد. بهتر است نام این برنامه را در موتور جستجوی گوگل سرچ کنید و آن را بر روی گوشی هوشمندتان نصب نمایید. با این ترفند، به سادگی و به سرعت قادر خواهید بود، دانلود ویدیو از یوتیوب را انجام دهید و فیلم‌های مورد علاقه خود را برای همیشه در دسترس داشته باشید.

کار کردن با این برنامه اصلا کار سخت نیست و کافی است مراحل آموزش دانلود از یوتیوب را که در ادامه ذکر، خواهیم کرد به صورت قدم به قدم انجام دهید:

  • برنامه گفته شده را بر روی گوشی نصب کرده وسپس اجرا کنید.
  • در قدم بعدی، شما باید اجازه دهید که این برنامه بتواند به حافظه گوشی شما دسترسی داشته باشد.
  • وقتی tubemate باز شد، به محیطی که شبیه به اپلیکیشن یوتیوب در سیستم عامل اندروید است، هدایت می‌شوید. در اینجا تنها کاری برای دانلود از یوتیوب باید انجام دهید این است که فیلم و یا ویدئوی مورد نظر را پیدا کنید.
  • وقتی فیلم موردنظرتان را پیدا کردید، آن را پخش کنید و بر روی آیکون قرمز رنگ دانلود که در کنار دکمه save قرار گرفته، بزنید. بعد از این کار می‌بایست، فرمت و کیفیت مورد نظر را تعیین کنید.
  • اگر تمام مراحلی که در فوق عنوان کردیم را به درستی انجام داده باشید، فرایند دانلود شروع می‌شود. اگر در حین دانلود با پیام‌هایی که از شما می‌خواهد نرم افزار دیگری را نصب کنید، مواجه شدید اهمیت ندهید. این تبلیغات به صورت رایگان توسط این برنامه انجام می‌شود.

دانلود از یوتیوب با اندروید

 

دانلود از یوتیوب با تلگرام

یکی از بهترین و محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی که مخاطبان زیادی طرفدار آن هستند، تلگرام است و خوب است بدانید که خالقین تلگرام، هر چند وقت یک بار، یک آپدیت جدید از این برنامه منتشر می‌کنند و همواره شرایط خوبی را برای کاربران فراهم می‌کنند تا بتوانند کارهای خود را با سادگی و راحتی بیشتری انجام دهند.

از جمله قابلیت‌هایی که می‌توان برای تلگرام عنوان کرد، ربات‌هایی هستند که امکان انجام کارهای مختلف را به شما می‌دهند. از جمله این قابلیت‌ها می‌توان به دانلود از یوتیوب با تلگرام اشاره کرد. اگر تا به حال نمی‌دانستید که چگونه می‌توان این کار را انجام داد، در ادامه این قسمت با ما باشید تا به شما بگوییم که چه کاری باید انجام دهید. مراحلی که در ادامه یادآور می‌شویم را قدم به قدم انجام دهید:

 

۱- برنامه تلگرام خود را باز کنید؛ اگر این برنامه را به تازگی آپدیت نکرده‌اید، سعی کنید ابتدا آن را بروز کرده و سپس روند توضیح داده شده را پیگیری کنید.

۲- در قسمت بالا سمت راست، آیکونی شبیه به ذره‌بین قرار دارد. بر روی این آیکون زده و یا کلیک کنید تا به قسمت مربوطه وارد شوید.

۳- وقتی پنجره سرچ برای شما باز کرد، دقیقا عبارت utubebot@ را سرچ کنید. اولین گزینه‌ای که نمایش داده می‌شود را انتخاب کرده و بر روی آن تب بزنید.

 

دانلود از youtube با تلگرام

۴- برای دانلود ویدیوی youtube از طریق ربات تلگرام، باید لینک فیلم مورد نظر خود را در این ربات کپی کنید.

۵- بعد از این کار، از شما می‌خواهند که کیفیت مورد نظر برای دانلود را مشخص کنید؛ معمولا کیفیت ۷۲۰ بسیار عالی است.

۶- در این قسمت، ربات یوتیوب فایل را برای شما ارسال کرده و می‌توانید بر روی آن کلیک کرده و دانلود از یوتیوب با گوشی را شروع نمایید.

 

چگونه از یوتیوب فیلم دانلود کنیم؟ ( راه حل های آیفونی ها )

در این متن در مورد گوشی‌های اندروید صحبت کردیم و یاد گرفتیم که چگونه از یوتیوب دانلود کنیم. در این بخش از مقاله برای شما در مورد دانلود کردن فیلم از یوتیوب برای ایفون، صحبت کنیم. اگر گوشی شما اپل است، مراحل زیر را برای دانلود فیلم از یوتیوب، انجام دهید:

۱- در اپ استور (app store) کلمه readdle را تایپ کرده و آن را جستجو کنید. سپس از بین گزینه‌های ارائه شده اپلیکیشن Documens by Readdle را بر روی گوشی نصب کنید.

۲- فیلم مورد نظرتان را باز کرده و آن را پخش کنید و سپس با انتخاب کلمه share، لینک را کپی کنید.

۳- در اینجا باید برنامه‌ای که در مرحله اول نصب کردید را باز کرده و بر روی آیکونی که در سمت راست و پایین قرار دارد تب زده و به مرورگر داخلی آن وارد شوید.

۴- در اینجا آدرس یک سایت مانند BitDownloader و یا Keepvid.pro را وارد کنید. آدرس کپی شده در مرحله ۲ را در یکی از این سایت‌ها درج و در نهایت نیز گزینه download را انتخاب کنید.

۵- اگر تمام مراحلی که در فوق توضیح دادیم را به درستی انجام داده باشید، روند دانلود از یوتیوب در آیفون نیز به درستی شروع شده و فایل در گوشی آیفون شما ذخیره خواهد شد.

امیدواریم تمام نکات ذکر شده در پاسخ به سوال چطور از یوتیوب دانلود کنیم، بتواند به شما در دانلود فیلم از این سایت کمک کرده باشد.

 

 

جمع بندی

در این مطلب در مورد  روشهای دانلود از یوتیوب نکاتی ارائه شد و روش دانلود از تلگرام، روش دانلود فیلم در گوشی‌های اندروید و آیفون نیز ذکر شد. اگر به تمام مراحل عنوان شده در این متن به درستی عمل نمایید، به هنگام دانلود فیلم از این سایت با هیچ مشکلی مواجه نخواهید شد و می‌توانید تمام فیلم‌هایی که به آن علاقه دارید را در سیستم شخصی خود داشته باشد.

 

سوالات متداول

آیا با آیپد می‌توان از یوتیوب دانلود کرد؟

بله با همان روش که درمورد گوشی آیفون توضیح دادیم برای آیپد هم می توان از یوتیوب ویدئو دانلود کرد.

به شما پیشنهاد می شود مقاله ما را برای کسب اطلاعات در زمینه نحوه بارگذاری فیلم در سایت مطالعه نمایید.

آیا برای دانلود از یوتیوب به vpn نیاز است؟

بله، همانند پروسه تماشا ویدئو در یوتیوب، برای دانلود از یوتیوب نیز باید از vpn استفاده کرد.

 

ایران هاست

مشخصات مدیر

‫۳ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا