شبکه های اجتماعیکسب و کار

چگونه از اینستاگرام درآمد داشته باشیم؟ ( راه های کسب درآمد از اینستاگرام بدون هزینه )

امروزه اینستاگرام به پلتفرمی بسیار محبوب در میان تمام مردم دنیا تبدیل شده است. افراد روزانه چندین ساعت برای فعالیت‌های مختلف و سرگرمی در این فضا می‌گذرانند. اینستاگرام نیز به صورت مرتب در حال ارتقاء و ارائه امکانات و قابلیت‌های بیشتر به کاربران است. یکی از مهم‌ترین مزیت‌های این پلتفرم کسب‌ درآمد از روش‌های مختلف است. اینستاگرام به دلیل تعداد بالای کاربران می‌تواند بازاری مناسب برای کسب‌وکارهای مختلف باشد. در این مقاله قصد داریم به مهم‌ترین روش‌های کسب‌ درآمد از اینستاگرام بپردازیم.

برای کسب درآمد از اینستاگرام به چند فالوور نیاز دارید؟

نکته مثبتی که در این زمینه وجود دارد این است که لازم نیست حتما میلیون‌ها دنبال کننده داشته باشید تا بتوانید به درآمد برسید. گاهی فقط با ۱۰۰۰ فالوور یا بیشتر، می‌توانید در اینستاگرام درآمد کسب کنید. نیل پاتل، متخصص بازاریابی دیجیتال، می‌گوید که نکته کلیدی برای کسب درآمد از طریق اینستاگرام تعامل است. افرادی که پست‌های شما را دوست دارند، به اشتراک می‌گذارند و در مورد آن‌ها نظر می‌دهند.

با تعداد طرفداران مشتاق، هر چقدر هم که کوچک باشد، کسب درآمد امکان پذیر است، زیرا برندها به دلیل اقدامات سودآوری که از طریق حساب خود انجام می‌دهید، مایلند روی شما سرمایه‌گذاری کنند. در ادامه این محتوا از ایران هاست ( ارائه دهنده انواع هاست از جمله هاست سی پنل ایران ) همراه ما باشید تا بیشتر در مورد راه های کسب در آمد از اینستاگرام صحبت کنیم.

برای کسب درآمد به چند فالوور اینستاگرام نیاز دارید؟

راه‌های کسب درآمد از اینستاگرام

همان‌طور که گفته شد می‌توانید با استفاده از روش‌های مختلف در این فضا به کسب درآمد بپردازید. تعدادی از جدیدترین و بهترین ایده‌های کسب درآمد در اینستاگرام در ادامه عنوان شده‌اند.

همکاری با برندهای مختلف و تبلیغ محصولات آن‌ها

امروزه افراد زیادی را تحت عنوان اینفلوئنسر مارکتینگ می‌بینیم که در فضای اینستاگرام فعالیت می‌کنند. این افراد به دلیل شهرت و محبوبیتی که در میان طرفداران خود کسب کرده‌اند می‌توانند گزینه مناسبی برای تبلیغ برندهای مختلف باشند.
شما نیز می‌توانید با ایجاد پیج اینستاگرام و افزایش تعداد دنبال کننده‌های خود، به همکاری و تبلیغ برندهای مختلف مشغول شده و درآمد بالایی کسب کنید.
در واقع چیزی که در حساب اینفلوئنسرها وجود دارد و برندها به دنبال استفاده از آن هستند، تعداد بالای فالور نیست، بلکه اعتمادی است که دنبال کنندگان به این فرد داشته و میزان تأثیر بالایی است که اینفلوئنسرها بر دنبال کنندگان دارند.

همکاری با برندهای مختلف و تبلیغ محصولات آن‌ها

راه‌اندازی فروشگاه اینستاگرامی

شاید به نظر بسیاری از افراد کسب درآمد از اینستاگرام با تبلیغات تنها راه درآمدزایی از این پلتفرم باشد، اما این تنها راه نیست و شما می‌توانید کسب‌وکار خود را در اینستاگرام راه‌اندازی کنید. فروش کالاهای فیزیکی، محصولات دیجیتالی و هرگونه خدماتی را می‌توانید از طریق این پلتفرم به فروش برسانید.
ساخت فروشگاه در اینستاگرام به سادگی نیست و نیازمند تلاش و صبر بسیار زیاد است. جلب اعتماد دنبال کنندگان به سادگی اتفاق نمی‌افتد و گاهی چندین سال زمان لازم است تا به فروشگاهی معتبر و درآمد بالا برسید.

 

 

کسب درآمد از استوری و لایک اینستاگرام

یکی از روش‌های مفید برای کسب درآمد این است که بنرهای تبلیغاتی را در استوری خود منتشر کرده و در ازای آن‌ها پول دریافت کنید. همچنین اگر حساب کاربری پربازدید دارید می‌توانید به ازای تعداد لایک‌های مشخص برای پست‌های منتشر شده پول دریافت کنید.

کسب درآمد از استوری و لایک اینستاگرام

کسب درآمد از طریق تولید محتوا

این روش نیز یکی از مسیرهای بسیار مفید برای کسب درآمد است. بسیاری از افراد با تولید محتوای ویدیویی و ارائه ویدیوهای آموزشی در زمینه‌های مختلف ازجمله علمی، آشپزی، آرایشی، هنری و … کاربران زیادی را به سمت خود هدایت می‌کنند. در این میان علاوه بر افزایش میزان فالور و دریافت هزینه بابت تبلیغات می‌توانند برخی از آموزش‌های خود را در قالب پکیج‌های مختلف با دریافت هزینه در اختیار کاربران قرار دهند.

کسب درآمد از طریق تولید محتوا

 

چگونه در اینستاگرام درآمد داشته باشیم؟ با همکاری در فروش

یک گزینه عالی برای شروع کسب درآمد از اینستاگرام همکاری در فروش می باشد. با استفاده از این گزینه بدون صرف هزینه ای تنها با مشارکت د رفروش اجناس یک بیزینس می توانید از درصد فروش محصولات کسب درآمد کنید.

تنها چیزی که در این زمینه نیاز دارید این است که اطلاعات فروش خود را افزایش دهید و به اینن ترتیب می توانید بدون آنکه کار بلاگری یا اینفلوئنسری کنید یا حتی محصولی برای فروش داشته باشید درآمد پیدا کنید. محصولات مختلفی وجود دارند که می تواند این روش کسب درآمد از اینستاگرام را بر روی آنها اجرا کنید.

بیشتر بخوانید: تولید محتوا چیست

 

مهم‌ترین ترفندها برای افزایش درآمد از اینستاگرام

همان‌طور که گفته شد روش‌های مختلفی وجود دارد که با استفاده از آن‌های می‌توانید به کسب درآمد بپردازید. اما چه نکات و ترفندهایی برای افزایش میزان درآمد وجود دارد. در ادامه برخی از نکات مهم معرفی شده‌اند:

  • انتخاب موضوع مناسب برای پیج و فعالیت در راستای موضوع
  • داشتن ارتباط قوی با دنبال کنندگان و جلب اعتماد آن‌هاست
  • افزایش تعداد دنبال کنندگان پیج
  • برگزاری چالش‌ها و مسابقات مختلف برای همراه کردن مخاطب
  • انتخاب اسم مناسب و کاربرپسند برای پیج
  • محدود کردن تعداد تبلیغات پیج
  • ایجاد محتوای یونیک و منحصر به فرد
  • تبادل با پیج‌ها و کانال‌های دیگر
  • استفاده از هشتگ‌های مناسب
  • خلاقیت در انتشار محتوا

با رعایت بسیاری از این نکات، می‌توانید حساب کاربری خود را به یک پیج پربازدید و مورد پسند کاربران تبدیل کنید. به این صورت می‌توانید به راحتی از طریق آن کسب درآمد کنید.
نکته‌ای که در این زمینه باید به آن توجه داشته باشید این است که برای دستیابی به پیج اینستاگرام با تعداد بالای فالور باید صبر و تلاش زیادی داشته باشید. علاوه بر آن زمانی که به تعداد فالور بالا رسیدید، همچنان برای نگه داشتن آن‌ها و جلوگیری از ریزش فالور باید به فعالیت مفید خود ادامه دهید.
به صورت مرتب فعالیت داشته باشید، از قابلیت‌های لایو، پست، استوری، ریلز و … استفاده کنید تا اینستاگرام پست‌های شما را به تعداد افراد بیشتری نمایش دهد. با روش‌های مناسب ابتدا تعداد فالورهای پیج را افزایش دهید، سپس آن‌ها را به مشتری تبدیل کنید. همچنین سعی کنید تولید محتوای پیج نیز در راستای موضوع پیج باشد.

مهم‌ترین ترفندها برای افزایش درآمد اینستاگرامی

حرف آخر

کسب درآمد واقعی از اینستاگرام امکان‌پذیر است. برای این کار تنها لازم است با نحوه کار با اینستاگرام به صورت اصولی آشنا باشید. سپس با فعالیت مداوم ابتدا به دنبال افزایش فالوور اینستاگرام و کسب درآمد از طریق آن‌ها بپردازید. در این مقاله نکاتی در این زمینه به همراه روش‌های پراستفاده‌ی کسب درآمد پرداختیم. اگر شما نیز قصد دارید در این زمینه به کسب درآمد بپردازید، ابتدا با روش‌های اصولی به دنبال افزایش بازدید پیج خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا