طراحی و توسعه وب سایت

۱۱ ویژگی برجسته هاست فروشگاهی ایران هاست نسبت به دیگر رقبا

یک فروشگاه اینترنتی باید همواره امکان پاسخگویی به درخواست‌های آنی کاربران را داشته باشد. بر روی سروری پایدار و بدون قطعی، میزبانی شود و به سرعت بارگذاری شده و به‌ راحتی در دسترس بازدیدکنندگان قرار بگیرد. پیاده سازی چنین وب سایتی قطعا نیاز به امکانات و الزاماتی دارد تا در چهت رشد و موفقیت آن، تاثیر گذار باشد. برای اینکه در دنیای پر‌رقابت فروش آنلاین بتوان از دیگران پیشی گرفت، باید این الزامات به‌درستی رعایت شود. چنانچه یک فروشگاه آنلاین در سطح بالاتری از این ویژگی‌ها قرار بگیرد، موفق‌تر خواهد بود. در این مقاله امکانات هاست فروشگاهی ایران هاست را بررسی خواهیم کرد. ویژگی‌های مهمی که وب­سایت شما را تبدیل به ویترین زیبایی جهت عرضه محصولات، خدمات و سرویس‌ها خواهد کرد. بطوریکه طبق آمار و گزارشات گوگل، شاهد افزایش فروش فروشگاه خود نیز خواهید بود.

Uptime بالا

امکانات سرویس هاست فروشگاهی ایران هاست

از آنجا که اغلب افراد این روزهای برای فروش محصولات خود به سمت فروشگاه ساز های آنلاین رو اورده اند، شرکت قدرتمند ایران هاست سرویسی با عنوان هاست فروشگاهی در اختبار کاربران خود در نظر گرفته است که نسبت به رقبای خود از امکانات خاصی برخوردار است. همانطور که در ابتدای مقاله عنوان شد، می خواهیم به بررسی این امکانات بپردازیم و آنها را به شما عزیزان معرفی کنیم. پس با ما همراه باشید تا هاست فروشگاهی ایران هاست را بیشتر بشناسید.

پشتیبانی 24 ساعته

۱- قرارگرفتن سرویس‌های فروشگاهی بر روی سرورهای ابری ایران هاست

“فروشگاه تعطیل نیست!”

هر ساعتی از شبانه‌روز فروشگاه اینترنتی شما برای خدمت‌رسانی به کاربران دایر است. گوی سبقت را از رقبای خود که به‎صورت سنتی فروش دارند، بربایید و یک گام جلوتر از آنها حرکت کنید. میزبانی فروشگاه آنلاین ایران هاست بر بستر رایانش ابری، بدون هیچگونه قطعی خواهد بود. زیرساختی که ذخیره‌سازی اطلاعات سرورها نیز بر روی SAN Storage انجام می‌شود. پس علاوه بر اینکه، روی سرورهای ابری امکان قطعی وجود نخواهد داشت، سرعت بارگذاری اطلاعات نیز بالاتر از سرویس‌های معمولی است.

۲- قالب‌های متنوع و متناسب با نوع فروش محصولات

قالب و طرح پیاده سازی شده در وب سایت های فروشگاهی، یکی از جاذبه ها در مانگاری کاربران است. در نتیجه به راحتی کاربر را به‌سمت کالا و محصولی که نیاز دارد هدایت خواهد کرد. سرویس “هاست فروشگاهی” ایران هاست با ارائه قالب‌های استاندارد و کاملا مناسب راه‌اندازی کسب‌و‌کار آنلاین، پیاده‌سازی شده‌اند. نمایش آنلاین زیبایی را از محصولات خود در دنیای دیجیتال ارائه دهید. در این قالب ها برجسته ترین و اصلی ترین ویژگی ها به شرح زیر معرفی می شوند:

  • معرفی محصولات
  • امکان تعریف سبد خرید
  • سفارش آنلاین سریع
  • درگاه‌های پرداخت متفاوت

۳- تعریف درگاه‌های پرداخت مختلف

همانطور که در بالا اشاره شد، یکی از ویژگی های برجسته قالب های فروشگاه ساز ایران هاست، استفاده از درگاه های پرداخت متفاوت است. در صورتیکه مجوز فعال‌سازی آنها را کسب کرده‌اید، می توانید امکان چند نوع پرداحت را در قالب خریداری شده خود ایجاد نمایید. این امر اعتبار کسب‌و‌کار شما را در دید مشتریان افزایش خواهد داد.

حالا که حرف از مجوز فروشگاه شد پیشنهاد می کنیم مقاله ” آیا فروشگاه اینترنتی مجوز می خواهد ” را حتما بخوانید.

۴- در فروشگاه خود به کاربران اطمینان خاطر دهید

گواهی‌نامه SSL اعتماد کاربران به فروشگاه را افزایش می‌دهد. کاربران با اطمینان خاطر از یک وب سایت امن خرید می‌کنند. وب سایتی که اطلاعات محرمانه خریداران را، به‌صورت کدگذاری ‌شده به سرور پاسخگو منتقل می‌کند. پس با افزایش اعتماد کاربران می‌توانید فروش بیشتری نیز داشته باشید. بارگذاری وب سایت با HTTPS آنرا جزء لیست قابل اطمینان گوگل خواهد کرد و در زمان جستجو، وب سایت شما را برای کاربران در اولویت ‌نمایش قرار می‌دهد.

راه اندازی google ads

۵- خدمات و محصولات خود را در گوگل تبلیغ کنید.

تبلیغ در گوگل یکی از بهترین راه‌های دیده‌شدن کسب‌و‌‌کار شماست. امکان تعریف کمپین‌های تبلیغاتی مختلف، قرارگرفتن سایت در صفحه اول موتور جستجوی گوگل را تضمین می‌کند. با این کار فروشگاه شما بیش از دیگران در معرض دید قرار خواهد گرفت. همچنین با ابزار مشاهده گزارش ماهیانه فروش، این تغییر چشمگیر را از طریق تبلیغات در گوگل دنبال خواهید کرد.

۶- محصولات خود را بدون محدودیت بفروشید

امکان تعریف تعداد محصولات نامحدود و فروش دسته‌های متفاوت هر یک از آنها، به رونق کسب‌و‌کار شما منجر خواهد شد. کافیست نام محصولات، مشخصات و تصویر مربوط به هر یک را طبق فرمت خواسته‌شده به بخش فروش ایران هاست ارائه دهید. پس از انجام اقدامات اولیه، فروشگاه دلخواه خود را تحویل بگیرید.

۷- شبکه‌های اجتماعی در کنار فروشگاه آنلاین شما

شبکه های اجتماعی نقش موثری در معرفی کسب و کار شما و تبلیغات دارد، بنابراین دید متفاوتی از آن داشته باشید. با ساخت اکانت در شبکه های اجتماعی همچون تلگرام، اینستاگرام، توییتر و لینکدین (linkedin) و … تعریف پست‌های تبلیغاتی اینستاگرام توسط مشاوران ایران هاست و درج آیکن های متفاوت تلگرام، توییتر، لینکدین و… وسعت تبلیغات شما را گسترش خواهد داد.

۸- در تعامل با کاربران باشید

ارتباط همیشگی با کاربران، شاه راهی است برای همیشه دیدن شدن شما و دنبال شدنتان توسط کاربران. با سرویس ایمیل تحت دامنه وب سایت خود، ارتباطی پیوسته و مداوم با کاربران خود داشته باشید. در این ارتباط می‌توانید آنها را از تخفیفات و کمپین‌های خود مطلع سازید. در صورتیکه جشنواره قرعه کشی به راه اندازید می توانید به برندگان اطلاع دهید و مواردی از این قبیل.

۹- با محتوا کاربران را مشتاق کنید

یکی از روش ها در ترغیب مشتریان برای دنبال کردن شما، استفاده از عکس‌ها، ویدیوهای تبلیغاتی، مقالات آموزشی، پست‌های نظرسنجی و… در محتوای وب سایت است. با درج اطلاعات مفید و به‌روز، کاربران را علاقه‌مند به فروشگاه خود کنید و در نهایت از آنها خریدار بسازید و آنها را به خود وفادار نگه دارید.

۱۰- مدیر وب سایت خود باشید

یکی از مزیت هایی که طراحی سایت فروشگاهی شرکت ایران هاست در اختیار شما قرار می دهد این است که دسترسی ادمین مدیریت سایت و اطلاعات آن جهت به‌روزرسانی محتویات سایت خدمت شما ارسال می گردد. در این صورت پس از تحویل شما کاملا به همه چیز دسترسی دارید و می توانید مدیر وب سایت خود باشید.

۱۱- طراحی اختصاصی فریم‌های اسلاید و لوگو برای شما

کافیست اطلاعات و هر آنچه از طراحی لوگو و اسلایدر وب سایت خود می خواهید را به تیم طراحی ایران هاست ارائه دهید. طراحی لوگو و فریم‌های اسلایدرهای وب سایت با سلیقه شما، توسط تیم متخصص طراحان این مجموعه انجام خواهد شد.

تجارت خود را با هاست فروشگاهی ایران هاست جهانی کنید

تا کنون ۱۱ امکان برجسته فروشگاه ساز ایران هاست را نسبت به بقیه رقبا در اختیار شما عزیزان قرار دادیم. با دانستن این امکانات مهم و کاربردی، می‌توانید سرویس‌دهنده مناسب خود را انتخاب کنید. مجموعه‌ای که با آماده سازی زیرساخت مناسب سخت‌افزاری و نرم افزاری، مشاوران خبره و تیم پشتیبانی ۲۴ ساعته این اطمینان خاطر را برای شما فراهم کرده است که فروشگاه شما همیشه دایر خواهد بود.

سرعت مناسب بارگذاری وب سایت و Uptime بالای آن به رشد سئو وب سایت شما کمک خواهد کرد. زمان آن رسیده که به دنیای دیجیتال قدم بگذارید و گستره فروش خود را جهانی کنید.

سوالات متداول

۱- قرارگرفتن سرویس‌های فروشگاهی بر روی سرورهای ابری ایران هاست ۲- قالب‌های متنوع و متناسب با نوع فروش محصولات ۳- تعریف درگاه‌های پرداخت مختلف ۴- طراحی اختصاصی فریم‌های اسلاید و لوگو برای شما
گواهی‌نامه SSL اعتماد کاربران به فروشگاه را افزایش می‌دهد. کاربران با اطمینان خاطر از یک وب سایت امن خرید می‌کنند. وب سایتی که اطلاعات محرمانه خریداران را، به‌صورت کدگذاری ‌شده به سرور پاسخگو منتقل می‌کند. پس با افزایش اعتماد کاربران می‌توانید فروش بیشتری نیز داشته باشید. بارگذاری وب سایت با HTTPS آنرا جزء لیست قابل اطمینان گوگل خواهد کرد و در زمان جستجو، وب سایت شما را برای کاربران در اولویت ‌نمایش قرار می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا