شبکه های اجتماعی

۴ استراتژی شبکه های اجتماعی برای رونق کسب و کار که آنها چیزی نمی دانید!

در عصر حاضر ، کسب و کارها هوشمند شده اند. اکثر کسب و کارها صفحه فیس بوک دارند، در توئیتر حساب کاربری دارند، صفحه اختصاصی گوگل پلاس دارند و حتی برخی در پینترست نیز صفحه خاص خود را دارند بنابراین استراتژی شبکه های اجتماعی را نمی توان در رونق کسب و کار نادیده گرفت. معمولا نیز با مطالب مرتبط به روز شده و فعال هستند و همواره تمامی کسب و کارها در تلاش هستند تا حداکثر بهره را از تبلیغات در شبکه های اجتماعی ببرند.

در چنین شرایطی استراتژی شبکه های اجتماعی و خلاقیت است که باعث تمایز یک کسب و کار در میان رقیبان می شود و راه را برای رشد کسب و کار فراهم می کند.

در ادامه چند استراتژی شبکه های اجتماعی برای رونق کسب و کار ارائه می گردد :

به شما پیشنهاد می شود برای درک و کسب اطلاعات بیشتر در حوزه شبکه اجتماعی مجازی چیست مقاله ما را مطالعه نمایید.

۱) استراتژی یک – از اخبار مهم در راستای کسب و کار خود در راستای اعتبار بخشی به برند خود در رسانه های اجتماعی استفاده نمایید

به طور ساده در این بخش یک قانون وجود دارد ، هنگامی که در لیست اخبار روز یک خبر به طور فزاینده محبوب می شود (اخباری مانند حوادث طبیعی و فجایع انسانی و یا اخبار محبوب و موارد مشابه) در پی این خبر به دنبال بازاریابی محصول خود نباشید زیرا احساسات منفی کاربران را نسبت به کسب و کار خود بر می انگیزد .
هر کسب و کار همواره اخباری محبوب در راستای کسب و کار خود در تیتر اخبار دارد لذا بهترین سیاست در این رابطه ،مقالات تحلیلی و یا اقتباسی در این رابطه است که هم به اعتبار برند شما قدرت بیشتری می بخشد و هم احساسات مثبت نسبت به کسب و کار شما در مشتریان ایجاد می کند.

 

استراتژی شبکه های اجتماعی [irp posts=”۲۹۴۶۸″ name=”۴ روش موثر برای بهبود محتوا با استفاده از شبکه های اجتماعی”]

۲) استراتژی دو هر خرید را به عنوان یک فرصت بازاریابی تازه در نظر بگیرید

با توجه به اهمیت شبکه های اجتماعی هنگامی که مشتریان شما خریدی انجام می دهند، در حقیقت شما یک فرصت تازه برای بازاریابی محصولات و سرویس های خود دارید. از مشتریان خود بخواهید که از محصول شما و باز کردن بسته آن یک ویدیو تهیه کنند. در صورتی که سرویسی تهیه می کنند، از آنها بخواهید که یک بازخورد از سرویس شما در صفحات شما در رسانه های اجتماعی ارسال کنند.با کد های تخفیف و یا جوایز و قرعه کشی کاربران خود را نسبت به تولید محتوا برای صفحات اجتماعی ترغیب کنید.

 

استراتژی شبکه های اجتماعی هر خرید را به عنوان یک فرصت بازاریابی تازه در نظر بگیرید

۳) استراتژی سه – در رسانه های اجتماعی از محتوای تولید شده توسط کاربران در سایت اصلی خود استفاده کنید

یکی از مهمترین استراتژی شبکه های اجتماعی ترغیب مشتریان به تولید محتوا باعث ایجاد یک منبع غنی از محتوای دست اول در رسانه های اجتماعی خواهد شد . با استفاده از این منبع غنی محتوا ، می توان مواردی که ارزش بالاتری دارند را در سایت اصلی خود استفاده کنید .

 

استراتژی شبکه های اجتماعی و محتوای تولید شده
۴) استراتژی چهار – در رسانه های اجتماعی رویداد های شخصی در شرکت خود را عمومی کنید

از جمله تاثیرگذارترین استراتژی شبکه های اجتماعی توجه به رویدادهای شخصی برای رونق خود کسب و کار است کارمندان خود را ترغیب کنید که محتوای صفحات شما را به اشتراک بگذارند ، Retweet کنند و در ادامه نظرات خود را اعلام کنند . مواردی مانند تولد ها و دیگر رویدادهای شخصی را در صفحات خود به صورت عمومی مطرح کرده و با کاربران خود به اشتراک بگذارید. به مشتریان و کاربران اجازه دهید که با شما احساس نزدیکی بیشتری داشته باشند . همچنین در مواردی که مقدور است ، در صفحات اجتماعی به مشتریان خود رویداد های شخصیشان را تبریک گفته و یا عکس العمل مناسب نشان دهید.

حال که با این فاکتورهای حیاتی در شبکه های اجتماعی برای داشتن یک کسب و کار موفق آشنا شدید به شما پیشنهاد می کنیم مقاله ما با موضوع SMO چیست را برای کسب اطلاعات بیشتر در حوزه شبکه های اجتماعی مطالعه نمایید.

ایران هاست

مشخصات مدیر

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا