وردپرس (wordpress)

معرفی کاربردی ترین و بهترین افزونه های ووکامرس

WooCommerce بهترین راهکار برای فروش اینترنتی است. همانطور که وردپرس دارای افزونه‌های متنوعی است، ووکامرس نیز افزونه‌های متعددی دارد که با استفاده از آنها می‌توانید قابلیت‌های ووکامرس را، افزایش دهید. محبوبیت ووکامرس بدین خاطر است که افزونه‌های آن، سایت شما را قدرتمندتر و انعطاف پذیرتر می‌کند. با این اوصاف، برای ووکامرس چه افزونه‌هایی را انتخاب می‌کنید؟ بهترین پلاگین های WooCommerce کدامند؟ از این رو در این مقاله به بررسی بهترین افزونه های ووکامرس می پردازیم.

به شما پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ی اختصاصی ما با موضوع آموزش نصب ووکامرس را مطالعه نمایید. شایان ذکر است که شما می توانید با سرویس فروشگاه ساز اختصاصی ایران هاست از بهترین افزونه‌ های ووکامرس برخوردار باشید.

در ادامه با بهترین پلاگین های WooCommerce آشنا می شوید.

۱-افزونه ووکامرس WPML

به عنوان مالک یک فروشگاه اینترنتی، شما قطعا می‌خواهید از سراسر دنیا مشتری داشته باشید. به همین دلیل سایت شما باید به زبان‌های مختلف باشد تا راه برای مشتریان زبان‌های دیگر نیز، باز باشد.

افزونه WooCommerce Multilingual، یکی از بهترین افزونه‌ های ووکامرس  می باشد که به شما این امکان را می‌دهد تا فروشگاه خود را به زبان‌های دیگر ترجمه کنید. علاوه براین شما قادر خواهید بود محصولات و دسته‌ها را نیز به زبان مورد نظرتان، ترجمه کنید.  WPML ‌بهترین ابزار، برای ترجمه ووکامرس و وردپرس است.

بهترین پلاگین های WooCommerce

۲-YITH یکی از افزونه های ووکامرسی

YITH یک مجموعه مخصوص برای ووکامرس است و هر یک از افزونه‌های آن، قابلیت جدیدی را به فروشگاه شما اضافه می‌کند.

یکی از این افزونه‌ها WooCommerce Wishlist  است. این افزونه به مشتریان اجازه می‌دهد یک لیست علاقه‌مندی‌ها از سایت ایجاد کنند و تجربه خوبی از سایت شما داشته باشند. علاوه بر این، کاربران می‌توانند لیست خواسته‌هایشان را با دوستان خود به اشتراک بگذارند بی شک این افزونه یکی از بهترین پلاگین های WooCommerce می باشد.

بهترین پلاگین های WooCommerce

۳-WooCommerce Image Zoom

برای بسیاری از محصولات، تصاویر بسیار مهم‌تر از توضیحات هستند. اکثر مشتریان تمایل دارند محصولی که قصد خرید آن را دارند با دقت مشاهده کنند. بی شک افزونه WooCommerce Image Zoom یکی از بهترین افزونه های WooCommerce در این حوزه است که به کاربران اجازه می‌دهد تصاویر را با اندازه بزرگتری مشاهده کنند و نگاه نزدیک‌تری به آن داشته باشند.

استفاده از این افزونه باعث می‌شو، نیازی نداشته باشید تا تصاویر بسیار بزرگ با حجم زیاد را در سایت، آپلود کنید. چرا که این کار می‌تواند سرعت سایت شما را به شدت، کاهش دهد.

بهترین پلاگین های WooCommerce

۴-OptinMonster

این افزونه به شما اجازه می‌دهد، بازدیدکنندگان عادی سایت را به مشترکین دائمی ‌تبدیل کنید، این مشترکین در آینده می‌توانند تبدیل به خریدار شوند.

OptinMonster ، یک ابزار هوشمند است و به نحوی می‌توان آن را پیکر بندی کرد، که باعث نشود مشتریان شما در زمان اشتباهی از سایت شما خارج شوند. شما می‌توانید یک پیام “ثبت نام کنید” بصورت Pop up، در نقطه انتهایی اسکرول سایت تعریف کنید. علاوه بر این OptinMonster با بسیاری از سرویس‌های ارسال ایمیل بازاریابی، به خوبی کار می‌کند و بنا به فیدبک کاربران یکی از بهترین افزونه های ووکامرس می باشد.

بهترین افزونه‌های ووکامرس

۵-Booster

یکی از بهترین افزونه‌ های ووکامرس بی شک  Booster می باشد این افزونه بیشتر مجموعه‌ای از ابزارها است تا یک افزونه ساده.

Booster، به شما اجازه می‌دهد تا قابلیت‌های فروش را با امکاناتی بسیار عالی گسترش دهید. با استفاده از این افزونه، شما قادر خواهید بود تا انبار را مدیریت کنید، پرداخت‌ها را بررسی کنید، واحد‌های پولی را تبدیل کنید، برچسب ایجاد کنید و کارهای متنوع دیگری انجام دهی د.

همچنین این افزونه بر اساس مشتریان مرتبط با مکان شما، قابلیت بومی‌سازی را نیز دارد. علاوه بر این، برخی ابزار‌های محاسباتی در خصوص هزینه‌ها و مالیات نیز در آن گنجانده شده است.

بهترین افزونه‌های ووکامرس

۶-MonsterInsights

این افزونه بهترین پلاگین های WooCommerce برای فروشگاه‌ است و به شما اجازه می‌دهد تا به راحتی بتوانید داده‌های فروش را در گوگل آنالایتیک، ردگیری کنید. شما می‌توانید محصولاتی که بیشترین بازدید را داشته‌اند بیابید و محصولات خود را بهینه‌تر کنید.

MonsterInsights با نمایش تمامی اطلاعات موردنیاز، به شما کمک می‌کند تا کسب وکارتان را گسترش داده و فروش سایت را افزایش دهید.

بهترین افزونه‌های ووکامرس

۷- Constant Contact

افزونه Constant Contact، بهترین پلاگین های WooCommerce برای ارسال ایمیل‌های بازاریابی در فروشگاه‌های اینترنتی است. با محیط کاربری زیبایی که دارد شما به راحتی می‌توانید لیست ایمیل سایت را ایجاد کنید.

Constant Contact دارای قالب‌های متنوعی برای کسب و کارهای مختلف است. علاوه بر این شما می‌توانید لیست‌های چندگانه ایجاد کنید وایمیل‌های سفارشی به گروه‌های مختلف ارسال کنید.

بهترین افزونه‌های ووکامرس

۸-Advanced Coupons

از این افزونه، یکی از بهترین افزونه‌ های ووکامرس برای تعریف تخفیف‌ها در سایت است. این افزونه تمامی‌ محدودیت‌های ووکامرس را گسترش می‌دهد وشما انعطاف پذیری بیشتری در آن خواهید داشت.

Advanced Coupons ، به خوبی با ووکامرس ادغام می‌شود و استفاده از آن نیز آسان است.

بهترین افزونه‌های ووکامرس

۹-LiveChat

آیا می‌دانستید بیش از ۶۰ درصد مشتریان، سبد خرید خود را قبل از خرید کنسل می‌کنند؟

علت آن بدین خاطر است که، مشتریان سوالاتی دارند و می‌خواهند در لحظه به آنها پاسخ داده شود. LiveChat برای گفتگوی آنلاین است. این افزونه به شما اجازه می‌دهد تا یک بخش گفتگوی زنده به فروشگاه تحت ووکامرس اضافه کنید و در لحظه به سوالات مشتریان پاسخ دهید. با این افزونه می‌توانید بازدیدکنندگان را به مشتری تبدیل کنید.

بهترین افزونه‌های ووکامرس

۱۰-WooCommerce Customizer

افزونه WooCommerce Customizer، با ارائه یک محیط کاربری خوب به شما اجازه می‌دهد تا به ووکامرس فیلترهای دلخواه، اضافه کنید. این فیلترها به شما اجازه می‌دهند تا آیتم‌هایی مانند دکمه‌ها، متن، برچسب‌ها، بخش‌ها و غیره را سفارشی سازی کنید. در حالت عادی برای تعریف فیلترها می‌بایست از کدهای PHP استفاده کنید، اما با این افزونه شما به راحتی می‌توانید از این فیلترها استفاده نمایید.

نحوه ایجاد محصول متغییر در ووکامرس را در مقالات دیگر به طور کامل توضیح داده ایم اگر قصد ایجاد یک فروشگاه اینترنتی را دارید بهتر است این مقاله را مطالعه کنید.

بهترین افزونه‌های ووکامرس

بهترین افزونه های رایگان ووکامرس کدام است؟

از بین افزونه های معرفی شده افزونه های زیر رایگان است:

افزونه YITH WooCommerce Wishlist

افزونه WooCommerce Customizer

افزونه Booster for WooCommerce

ایران هاست

مشخصات مدیر

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا