عمومی

از آنجاییکه طول عمرمهارت های فنی شما ۲ سال می باشد ۶ روش در مورد چگونه به روز بودن در ادامه مقاله آمده است

طول عمر نرم افزارها چند سال است ؟

مهارت های فنی تا ۲ سال عمر می کنند ، بنابراین هر مهارت IT که داشته باشید تا ۲ سال مفید خواهد بود . چرا که تکنولوژی به سرعت تغییر کرده و نوع جدید وارد بازار می شود .

شرکت های نرم افزاری به روز آوری برنامه شان را ادامه می دهند فروشندگان سخت افزاری ارتقا سخت افزار و کنترل سیستم های نرم افزاری شان را انجام می دهند همچنین تکنولوژی هایی مانند محاسبات ابری و دستگاه های قابل حمل به طور دائم صنعت ما را دستخوش تغییر می کنند.  توانایی شما در به روز ماندن به شرکتی که در آن کار می کنید بستگی دارد . اگر شرکت شما با تاخیر به روز رسانی می شود و یا خودش را  با شرایط جدید دیر تطبیق می دهد چیزهایی وجود دارد که با انجام آنها می توانید به روز بمانید . در زیر لیستی از آنها قابل مشاهده می باشد :

۱-در صورت امکان در گروه های رسمی فروشندگان عضو شوید .این کار امکان داشتن دسترسی خاص به فروشندگان را فراهم کرده و به شما کمک می کند تا شبکه ای از تکنولوژی های این  فروشندگان را داشته باشید .

۲-اگر شرکت شما برنامه ای برای ارتقا نرم افزارهای خود ندارد ، از مدیر خود بخواهید تا نسخه ارتقا یافته را ارائه دهد تا آزمایشات لازم را بر روی آن انجام دهید و از آن به عنوان مرجعی برای آینده استفاده کنید .

۳-برخی تولید کنندگان نرم افزار نسخه ی ابری برنامه خود را دارند یعنی به مشتریان خود امکان تست را می دهند تا آن را ابتدا ارزیابی کرده و آخرین نسخه ی نرم افزار را یاد بگیرند .

۴- هر چیزی را در مورد یادداشت های منتشر شده ی تولید کنندگان و صنعت نرم افزار بخوانید. این کار شما را نسبت برنامه های تولیدکنندگان و چالش های فناوری به روز نگه می دارد .

۵-در مورد فناوری هایی مطالعه داشته باشید که مکمل نرم افزار تولید شده هستند . مثلا اگر بر روی محصولات نرم افزاری مالی اوراکل کار می کنید ، در مورد برنامه اطلاعات کامل داشته باشید . یعنی مانند نویسندگان گزارش باشید که با نوشتن ،  میزان مفیدبودن آن را افزایش می دهند . به علاوه اگر  زیربرنامه های دیتابیس را می نویسید ، در مورد کد sql مربوط به اوراکل نیز به روز باشید .

۶-هر گونه اطلاعاتی را در مورد رقبای بزرگ تولید کننده داشته باشید .مثلا اگر مجدد بر روی بسته ی نرم افزاری اوراکل کار می کنید ، ببینید رقیبی مانند SAP چه کاری بر روی محصولات خود انجام می دهد . این کار به شما درک بازتری نسبت به برنامه داده و باعث پیدا کردن راه کار جدیدی برای سفارشی کردن نرم افزار تولید شده با شرکت شما را می دهد .

 منبع : ItWorld.com

ایران هاست

مشخصات مدیر

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا