کسب و کارشبکه های اجتماعی

آموزش ساخت اکانت توییتر در ایران ( ساخت اکانت توییتر با شماره تلفن + با ایمیل )

توییتر نیز یکی از شبکه‌های اجتماعی بسیار پرطرفدار در دنیاست. این شبکه دارای مخاطبان بسیار زیادی است و این فرصت بسیار خوبی برای بیزینس ها است تا از این فرصت برای جذب مخاطب استفاده کنند. شاید برای شما هم استفاده از این پلتفرم جذاب باشد و علاقه‌مند به پیوستن به این شبکه جهانی باشید.

راه های ساخت اکانت توییتر در ایران

۱- آموزش ساخت اکانت توییتر با ایمیل

مراحل ساخت اکانت در توییتر بسیار ساده است فقط کافی است مرحله به مرحله طبق مطالب گفته شده در ادامه این مقاله از ایران هاست ( ارائه دهنده‌ی خدمات شارژ حساب گوگل ادز ) پیش بروید.

در مرحله اول ابتدا برای ساخت اکانت توییتر بدون شماره تلفن به سایت twitter وارد شوید. مشکل ساخت اکانت توییتر در ایران فیلتر بودن دسترسی به سایت توییتر است. به همین دلیل قبل از وارد شدن حتما فیلترشکن خود را روشن کنید. در صفحه‌ای که به صورت زیر مشاهده می‌کنید، بر روی گزینه Sign Up کلیک کنید.

ساخت اکانت توئیتر

همان‌طور که می‌بینید اگر دارای حساب کاربری گوگل یا اپل باشید می‌توانید با استفاده از همان حساب به توییتر وارد شوید. در غیر این صورت باید با انتخاب گزینه سوم برای ایجاد حساب کاربری جدید اقدام نمایید. با کلیک بر روی گزینه Sign up with phone or email صفحه زیر برای شما باز می‌شود.

مراحل ساخت اکانت توییتر

در قسمت اول باید نام خود را به طور کامل وارد کنید. در بخش دوم می‌توانید شماره تلفن خود را برای تأیید حساب کاربری وارد کنید. همان‌طور که مشاهده می‌کنید، اگر قصد ساخت اکانت توییتر با ایمیل دارید، می‌توانید بر روی گزینه Use email instead کلیک کنید تا حساب کاربری خود را با استفاده از ایمیل ایجاد کنید.

نحوه ساخت اکانت توییتر با ایمیل نیز به همین سادگی بوده و ایمیل خود را به جای شماره تلفن وارد می‌کنید. در نهایت با وارد کردن تاریخ تولد خود بر روی next کلیک کنید تا وارد مرحله بعد شوید.

ساخت حساب توییتر

در صورت انتخاب این گزینه اطلاعات شما در مرورگر ذخیره نمی‌شوند.

در مرحله بعد اطلاعات وارد شده به شما نمایش داده می‌شود تا در صورت درستی اطلاعات آن‌ها را تأیید کنید. پس از تأیید دوباره شماره تماس وارد شده نشان داده شده تا در صورت درستی تأیید کنید. پس از آن کدی برای شماره شما ارسال شده تا برای تأیید شماره از آن استفاده کنید.

پس از وارد کردن کد تأیید پیامک شده در صفحه زیر رمز عبور قوی برای حساب کاربری خود انتخاب کنید. سعی کنید حداقل ۸ کاراکتر و از میان عدد و حروف بزرگ و کوچک و کاراکترهای دیگر برای ایجاد رمز عبور استفاده کنید. در مقاله ساخت نام کاربری و رمز عبور در این مورد توضیح داده ایم.

انتخاب پسورد توییتر

پس از تأیید حساب کاربری شما ایجاد شده و به صورت زیر نمایش داده می‌‌شود.

پروفایل توئیتر

 

۲- نحوه ساخت اکانت توییتر با شماره مجازی

همان‌طور که مشاهده کردید یکی از روش‌های ایجاد حساب کاربری در توییتر استفاده از شماره تلفن همراه است. اما این شبکه اجتماعی در کشور ایران فیلتر بوده و گاهی اوقات افراد نمی‌توانند با استفاده از شماره خود حساب کاربری ایجاد کنند. برخی دیگر نیز تمایلی به استفاده از شماره خود برای ایجاد حساب ندارند.

یکی از روش‌های مفید در این زمینه استفاده از شماره مجازی است. البته توجه داشته باشید شماره‌های مجازی ممکن است تاریخ انقضا داشته و پس از مدتی به فرد دیگری واگذار شوند. به همین دلیل قبل از استفاده حتماً از مزایا و معایب استفاده از آن‌ها مطلع شوید. بهتر است از پلتفرم‌های معتبر و ایمنی که شماره مجازی ارائه می‌دهند استفاده کنید.

برای ساخت اکانت توییتر با شماره مجازی ابتدا لازم است وارد سایت های فروش شماره مجازی شوید یک شماره بخرید سپس وارد قسمت ثبت نام توییتر شده و بر روی ثبت نام با شماره همراه کلیک کرده و منتظر بمانید تا کد تایید برای شماره مجازی ارسال شود. سپس کد را وارد کرده و ثبت نام خود را تکیمل کنید. توجه کنید مدت زمان استفاده از شماره مجازی محدود است و بعد از مدت زمان مشخصی از دسترس خارج می‌شود.

 

 

— استفاده از Next Plus

این اپلیکیشن یکی از برنامه‌هایی است که با استفاده از آن می‌توانید شماره مجازی ایجاد کنید. این برنامه به صورت رایگان شماره مجازی با پیش شماره هر کشوری که تمایل داشته باشید برای شما ایجاد می‌کند. از این شماره‌ها می‌توانید برای ایجاد حساب کاربری در هر شبکه اجتماعی استفاده کنید.

شماره مجازی با next+

نحوه نصب توییتر با استفاده از شماره مجازی ایجاد شده با این اپلیکیشن نیز دقیقا مشابه روش گفته است. توجه داشته باشید کد تأیید ارسال شده از طرف توییتر از طریق این برنامه قابل دریافت است. پس از دریافت شماره اپلیکیشن را از گوشی همراه خود پاک نکنید.

برخی از سایت‌ها ایرانی نیز در زمینه ایجاد شماره مجازی فعالیت می‌کنند. این وب سایت‌ها به مراتب اعتبار بیشتری داشته و می‌توانید با خیال آسوده از آن‌ها شماره مجازی دریافت کنید.

 

بیشتر بخوانید: برنامه linkedin چیست ؟

۳- نحوه ساخت اکانت توییتر با ایمیل و شماره تلفن تکراری

در توییتر این قابلیت وجود دارد که با یک ایمیل چند حساب کاربری ساخت. در مورد شماره تلفن نیز می توان گفت با ۱ شماره تلفن می شود حدود ۱۰ اکانت توئیتر ساخت. ولی باید گفت که تمامی پیام‌هایی مانند تایید و تغییر پسورد و … به همین شماره تلفن ارسال می شود. اگر بعد از ساخت اکانت توئیتر تصمیم به حذف آن گرفتید می توانید چگونگی آن را در مقاله ” دیلیت اکانت توییتر ” بخوانید.

 

مزایا ساخت اکانت توئیتر برای بیزینس‌ها

توییتر یکی از پلتفرم‌های بسیار منحصربه فرد است زیرا سرعت اشتراک گذاری اطلاعات در آن بسیار بالاست. این فضا به کاربر اجازه می‌دهد تا تعداد محدودی کاراکتر ( ۲۸۰ کاراکتر) را تحت عنوان توییت ایجاد و در معرض نمایش قرار دهند. ایجاد حساب کاربری برای فعالیت‌ها و کسب‌وکارهای مختلف مزایای زیادی به همراه دارد. در ادامه به تعدادی از مهم‌ترین این مزیت‌ها اشاره شده است.

 

بیشتر بخوانید: نصب تیک تاک در ایران

 

انجام فعالیت‌های بازاریابی در توییتر

یکی از مهم‌ترین کاربردهای توییتر برای فعالیت‌ها و کسب‌وکارهای مختلف بازاریابی است. یکی از امکانات مهم توییتر تفکیک و دسته بندی مخاطبان است. به همین دلیل شما به راحتی می‌توانید به مخاطبان هدف خود دسترسی داشته باشید.

مزایا توئیتر برای بیزینس ها

— انجام تبلیغات در توییتر

استفاده از توییتر برای تبلیغ کسب‌وکار با روش‌های مختلفی انجام می‌گیرد و بسیار مهم و تأثیرگذار است. تبلیغات در توییتر به سه دسته ترندهای تبلیغاتی، تبلیغات اکانت‌ها و توییت تبلیغاتی صورت می‌گیرد. همچنین می‌توانید به صورت رایگان و پولی از امکانات مناسب توییتر برای تبلیغات استفاده کنید.

— شخصی سازی و افزایش شهرت برند

شخصی سازی برند به منظور تعامل بیشتر افراد با مخاطبان هدف می‌تواند نقطه قوت برند شما باشد. استفاده از شبکه‌های مجازی می‌تواند در این امر بسیار مفید باشد. توییتر نیز به عنوان یکی از پلتفرم‌های بسیار پرطرفدار در این زمینه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

— ارائه خدمات به مشتری

استفاده از روش‌های جدید به روز برای ارائه خدمات به مشتری بسیار مهم است. یکی از این روش‌ها استفاده از پلتفرم‌هایی مانند توییتر است. همان‌طور که می‌دانید تمام کسب‌وکارها می‌توانند به صورت رایگان از این پلتفرم‌ها استفاده کنند و بدون هزینه ارتباط قوی با مشتریان خود داشته باشند.

— دریافت ترافیک و سوشال سیگنال از توئیتر

بیزینس ها می توانند با هشتگ های درست در توئیتر محتوای وب سایت خود را توئیت کنند و با اضافه کردن لینک آن محتوا، از توئیتر سوشال سیگنال دریافت کرده و در کنار آن مشتری را به سایت هدایت و ترافیک برای سایت ایجاد کنند.

 

آیا توئیتر برای بیزینس های کوچک نیز مفید است؟

بله، علاوه بر موارد گفته شده در بالا، با توجه به اینکه توئیتر بیش از ۳۰۰ میلیون یوزر فعال دارد، این پلتفرم مخصوصا برای بیزینس هایی که مخاطب نسل جوان دارند بسیار مفید است.

همان‌طور که مطالعه کردید توییتر می‌تواند به عنوان یک شبکه اجتماعی بسیار مهم و تأثیرگذار به رشد و رونق فعالیت و کسب‌وکار شما کمک کند. استفاده از پلتفرم رایگان بوده و به راحتی می‌توانید آن را نصب و استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا