عمومی

طراحی سایت خود را به مناسبت فرا رسیدن سال جدید بروز نمایید.

با فرارسیدن سال نو، قطعا همه ما نیاز به اعمال تغییراتی در ابعاد مختلف زندگی خود خواهیم داشت. در دنیای IT نیز با انجام تغییراتی در طراحی وب سایت خود می توانیم به کاربران و مشتریان خود نشان دهیم که ما همیشه زنده و بروز هستیم.

برای طراحان و مالکان وب سایت ها و بلاگ ها، بروز رسانی طراحی و ظاهر وب سایت خود در سال جدید، امری ضروری می باشد.تعریف معیارهای جدید مطابق با سال جدید برای موتورهای جستجو (SEO) و همچنین اعمال تغییراتی در طراحی ظاهر وب سایت می تواند نقش مهم و تاثیر گذاری را در جذابیت وب سایت شما برای بازدیدکنندگان ایفا نماید.در این مقاله به بیان برخی از مزیت های تغییر وب سایت فعلی به وب سایتی مناسب با جشن سال نو خواهیم پرداخت.

یک شروع تازه :

زمانی که مالک سایتی هستید، در برخی از موارد احساس می کنید، که ظاهر و محتویات وب سایت شما قدیمی و تکراری شده است. در بسیاری از مواقع حتی ممکن است که از ترافیک و بازدید وب سایت خود راضی باشیم، پوسته و رنگ  های موجود را دوست داشته باشیم، اما با این حال از یک نواختی و تکراری بودن آن ناراضی باشیم. فرا رسیدن سال نو می تواند به عنوان بهانه ای برای اعمال تغییراتی از این قبیل برای افزایش جذابیت و تنوع در می باشد که در این زمان می توانید با طراحی ظاهری جدید و جذاب کاربران

سازگاری با SEO

در سال جدید تغییرات زیادی در معیارهای مورد استفاده در SEO و نحوه رده بندی وب سایت ها در موتورهای جستجو رخ خواهد داد که بر روی تمام وب سایت های دنیا تاثیرات مثبت یا منفی خواهد گذاشت. درصورتیکه شما نیز وب سایت خود را با معیارهای جدید موتورهای جستجو تطابق ندهید، شاهد افت رده وب سایت خود در موتورهای جستجو خواهید بود. بنابراین بازهم می توانید به بهانه سال جدید شروع به انجام تغییرات مناسب، و البته تمرکز برروی کیفیت صفحات نه کمیت آن ها نمایید تا همواره وب سایتی مطابق با معیارهای SEO داشته باشید.

ادغام قابلیت های جدید در وب سایت

در سال گذشته بسیاری از قابلیت های جدید در طراحی وب سایت مانند Widget ها، Gadget ها و برنامه های کاربردی توسط شرکت های مختلف ارایه شده اند که امکانات  کاربردی را برای بازدیدکنندگان وب سایت فراهم آورده و محیطی کاربر پسندتر، منظمتر و جذابتری را در وب سایت شما به وجود می آورد. بسیاری از وب سایت های ما ممکن است به علت کمبود وقت یا عدم اطلاع از نحوه کارکرد این ابزارها، تا بحال از آنها استفاده نکرده باشیم، اما هم اکنون با بروز رسانی وب سایت در سال جدید می توانید با استفاده از ابزارهای فوق، محیط ارتباطی کاملتر و جذابتری را برای وب سایت خود ایجاد کنید.

فرصتی برای ارتقا یا انتقال سایت

طبق آخرین آمار سایت های معتبر، محبوبیت و تعداد کاربرانی که از نرم افزار Wordpress برای راه اندازی سایت خود استفاده کرده اند، در سال اخیر به شدت افزایش پیدا کرده است. شما نیز می توانید از فرصت مذکور استفاده کنید تا سایت خود را به این پلتفرم آسان و رایگان انتقال دهید و ابزارهای پرکاربرد آن مانند امکان زمان بندی وظایف (Schedule)، تعداد زیادی از ابزارهای SEO و بسیاری از ابزارهای دیگر برای مدیریت راحتتر وب سایت استفاده نمایید.

نگاهی به راهکارهای تازه

اینترنت همواره در حال تغییر و پیشرفت است و به طبع سلایق و علاقه مندی های مردم نیز دائما تغییر می کند. اگر احساس می کنید که دیگر علاقه چندانی به ظاهر یا محتوای وب سایت خود ندارید، سال جدید فرصت مناسبی برای استفاده از راهکارهای تازه، پیشرفته و جذابتر در وب سایت می باشد. بنابراین ابتدا باید موارد قدیمی و خسته کننده وب سایت برای خود و کاربرانتان را شناسایی کنید و سپس با آن ها را با ابزارهای نو و جذاب جایگزین نمایید.

افزایش و ایجاد مجدد موارد مربوط به بازاریابی سایت

تکنیک های بازاریابی نیز همواره با پیشرفت اینترنت تغییر می کنند. کلمات کلیدی، Meta-tag ها، تدابیر مربوط به SEO، و حتی روند رسانه های اجتماعی همیشه در حال جهت گیری های تازه می باشند. با طراحی مجدد وب سایت خود این فرصت را خواهید داشت تا کلمات کلیدی، کلمات تبلیغاتی، و رسانه های اجتماعی خود را با توجه به سلایق جدید مشتریان و تغییرات دنیای اینترنت، بروز کرده و ترافیک و بازدیدکنندگان سایت خود را افزایش دهید.

ایران هاست

مشخصات مدیر

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا