عمومی

طراحی وبسایت های تاثیر گذار با CSS3

طراحی وبسایت های مؤثر با CSS3

CSS3 در سازماندهی سبک و پیکربندی صفحات وب استفاده می شود. CSS3 جدید ترین استاندارد از سری استانداردهای CSS است. CSS3 انواع مختلفی از روش های جدید جهت ایجاد اثر با طرح های وبسایتتان ارائه می دهد. CSS با تعداد زیادی دستورالعمل و ویژگی ، می تواند به عنوان یک ابزار قدرتمند در طراحی وبسایت و توسعه آن استفاده شود.یک کلاس CSS3 به قراردادهای فنی طرح اشاره می کند. این نشان دهنده این است که صفحه وبسایت دقیقاً راهی که توسعه دهنده وبسایت تعیین کرده است ، را نمایش می دهد.

ما باید به عنوان یک طراح وبسایت ، قابلیتهای CSS3 را بدانیم و از آن بیشتر استفاده نماییم. روش پایه CSS3 در طراحی وبسایت این است که با حذف بارهای اضاقی آن صفحه وبی کاربرپسند ایجاد کنیم. تغییراتی که CSS3 در بازار توسعه وبسایت بوجود آورده است ، کاملا شگفت انگیز است. استفاده از CSS3 می تواند عملکرد طراحی و توسعه وبسایت را افزایش بخشد و همچنین سرعت وبسایت شما را بالا ببرد.

از CSS3 به عنوان یک برتری استفاده نمایید.

همه چیز را جدا از هم نگه دارید ، مزیتهای زیادی از CSS3 برای شما وجود دارد :

۱- نتایج بهتر در موتورهای جستجو :

با CSS3 ، شما می توانید کد HTML را مرتب تر کنید که به نوبه خود در دریافت راحتتر محتوای اصلی سایت شما به موتور جستجو کمک می کند. همچنین شما می توانید هر محتوایی را در هر جای صفحه وب قراردهید. با استفاده از این تکنیک طراحی وبسایت ، شما به راحتی میتوانید سازگاری بیشتری در سراسر سایت ایجاد کنید.

۲- برنامه نویسی سبک :

در زمینه توسعه وبسایت ، هیچ کس علاقه ای به صبرکردن برای رسیدن چیز دیگری ندارد. همچنین این مسئله  در بارگذاری صفحات وب نیز صدق می کند. وقتی که در اجرای یک صفحه وبسایت زمان زیادی سپری می شود ، معمولاً کابران آن صفحه را ترک می کنند. با استفاده از CSS3 ، صفحات وب می توانند سبک تر باشند که این امر موجب بارگذاری سریع تر سایت می شود. در CSS3 ، فرمت طرح به عنوان یک جدول استفاده نمی شود و سایتها حافظه کمتری استفاده می کنند و سریعتر اجرا می شوند.

[irp posts=”۴۴۸۲″ name=”زبان css چیست و کاربرد آن”]

۳- قابل دسترس و استفاده بودن سایت :

در طراحی وبسایت شما باید این مسئله را قابل فهم کنید که محتوای سایت باید برای انواع فرمتها در همه مرورگرها معتبر باشد. با CSS3 ، هر طراح وب کنترل بیشتری بر یک وبسایت دارد. CSS3 اجازه استفاده از عناصر سازگار بیشتری از قبیل : سایز فونت و ارتفاع خط را می دهد که از طریق آن صفحات وب می تواند توسط افراد با توانایی های مختلف مورد استفاده قرار گیرد. توسعه دهندگان وب می توانند به سادگی فایلهای CSS مخصوص چاپ و یا دستگاه های موبایل بسازند.

۴- جداسازی و تفکیک پذیری :

با معرفی قالب CSS3 ، طراحان وبسایت موارد بسیاری برای ارائه در توسعه یک صفحه وب دارند. CSS3 اجازه تغییر و اصلاح در ساخت ماژول های منحصر به فرد را می دهد.

وقتی شما طراحی ظاهر محتوا را با ماژول های CSS3 شروع می کنید ، شما دیگر علاقه ای به استفاده از برچسب های قدیمی برای طراحی ظاهر ندارید.

شما باید از CSS3 استفادع کنید تا توان کامل آن مشخص شود. یکی از مسائلی که شما قبل از استفاده از این تکنیک باید به آن دقت کنید این است که کاربران وبسایت شما از کدام مرورگرها برای بازدید از سایت استفاده می کنند. علت این مسئله این است که اغلب اوقات هماهنگ کردن تکنیک مورد استفاده شما با مرورگر خیلی سخت باشد.

ایران هاست

مشخصات مدیر

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا