عمومی

مقایسه دیتابیس sql با دیگر دیتابیس ها از لحاظ Backup در Sql Server 2008

با استفاده از بازگردانی آنلاین توسط سرور SQL ، مدیران پایگاه داده قادر خواهند بود در حالی که سرور SQL در حال اجرا است ، عملیات بازگردانی را انجام دهند. بازگردانی آنلاین دردسترس بودن سرور SQL را بهبود می بخشد ، زیرا فقط اطلاعاتی که در حال به روز رسانی هستند دردسترس نیستند و مابقی اطلاعات پایگاه داده در دسترس خواهند بود.

اوراکل دارای یک ساختار مشابه به نام فضای جدولی می باشد. به عنوان مثال ، حذف و اضافه کردن فضاهای جداول در حالیکه اوراکل در حال اجرا است ، امکان پذیر است. با این حال امکان بازگردانی فضاهای جدول قدیمی برروی پایگاه داده در حال اجرا وجود ندارد.

به نظر ما ، ساختار پایگاه داده های MSSQL ساده تر است و بهتر از فضای جدول اوراکل طراحی شده است. هر پایگاه داده MSSQL ، فرهنگ لغت خود را دارد. در مقابل ، اوراکل گزینه های بیشتری برای ترمیم پایگاه داده خراب یا فایل های داده ، نسبت به MSSQL دارد.

در MSSQL یک VDI C اختیاری بر پایه API وجود دارد ، که انجام عملیات بکاپ از طریق Mirror را امکان پذیر می نماید. این قابلیت امکان بکاپ آنلاین را فراهم می سازد.

نسخه پشتیان گیری اوراکل گزینه ای را برای عملیات بکاپ ، بدون به خطر انداختن داده ها فراهم کرده است. از آنجا که عملیات بکاپ گیری در اوراکل به طور کامل عملیاتی شده است ، لذا به VDI ترجیح داده شده است. در مقابل VDI ، باعث تعلیق کامل همه پایگاه داده های MSSQL برای تمامی زمان های تقسیم ، می شود.

هرچند اوراکل گزینه ای برای جلوگیری از تعلیق دارد ، ولی براساس تجربه همیشه به درستی کار نمی کند.

اوراکل یک رابط برنامه نویسی جهت بکاپ خودکار با ویژگی های متعدد فراهم آورده است. MSSQL یک ویژگی با عنوان برنامه تعمیر و نگهداری دارد که قابلیت مقایسه با زمانبندی وظایف اوراکل را دارد.

ایران هاست

مشخصات مدیر

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا