عمومی

نصب همزمان دو تلگرام با دو شماره متفاوت در یک گوشی ( تلگرام دوم برای ایفون و سامسونگ )

تلگرام از اپلیکیشن‌های کاربردی و بسیار پرطرفدار است که به محض ارائه مورد توجه کاربران قرار گرفت. گاهی اوقات لازم است افراد دو یا چند حساب کاربری مختلف در این شبکه اجتماعی ایجاد کنند. به همین دلیل قصد داریم در ادامه به آموزش نصب دو تلگرام در یک گوشی بپردازیم.

گاهی اوقات افراد دارای چند سیم کارت متفاوت هستند که از هر کدام برای فعالیت‌های خاصی استفاده می‌کنند. داشتن حساب‌های کاربری متفاوت با این سیم کارت‌ها باعث می‌شود، فرد بتوانند کنترل بیشتری بر روی حساب‌های کاربری و ارتباطات خود داشته باشد. به همین دلیل نصب حساب‌های کاربری مختلف تلگرام بر روی یک گوشی اهمیت پیدا می‌کند.

نصب همزمان دو تلگرام با دو شماره متفاوت در یک گوشی

معمولاً برنامه رسمی تلگرام اجازه اضافه کردن دو حساب دیگر را به این برنامه می‌دهد. در واقع شما می‌توانید با استفاده از یک اپلیکیشن، سه حساب کاربری متفاوت داشته باشید. اما اگر بخواهید به صورت کاملاً جداگانه یک اپلیکیشن را دوبار بر روی گوشی خود نصب کنید، می‌توانید از روش‌های زیر استفاده کنید. نصب دو تلگرام در یک گوشی در گوشی‌های مختلف متفاوت است. به همین دلیل در ادامه این مقاله از ایران هاست ( ارائه دهنده پر سرعت ترین خرید سرور اختصاصی ایران ) به صورت جداگانه به روش نصب آن‌ها می‌پردازیم.

 

نصب دو تلگرام در گوشی سامسونگ

گوشی‌های سامسونگ از سیستم عامل اندروید استفاده می‌کنند. نصب دو تلگرام روی گوشی سامسونگ و سایر سیستم عامل‌های اندروید برای نسخه‌های ۷ به بالا به صورت زیر است که در ادامه معرفی می شود.

برای نصب تلگرام دوم در سامسونگ ابتدا وارد بخش تنظیمات گوشی خود شوید و گزینه advanced feature را انتخاب کنید. در صفحه باز شده به صورت زیر گزینه dual messenger را انتخاب کنید.

نصب تلگرام دوم در سامسونگ

 

پس از آن لیست مسنجرهای موجود را به شما نشان می‌دهد که از میان آن‌ها تلگرام را انتخاب و بر روی گوشی نصب کنید.

نصب دو تلگرام روی گوشی

دو اکانت در یک تلگرام

با تأیید قوانین نمایش داده شده، تلگرام بر روی گوشی شما نصب می‌شود و دقیقاً مشابه تلگرام عادی می‌توانید از آن استفاده کنید. در کنار آیکون تلگرام جدید علامت نارنجی رنگی قرار داده شده تا تشخیص آن از تلگرام اصلی راحت شود.

 

تلگرام دوم برای ایفون

برای نصب دو تلگرام در آیفون می‌توانید از طریق خود اپلیکیشن اقدام کرده و تا دو حساب کاربردی جدید به آن اضافه کنید. برای این کار به اپلیکیشن تلگرام خود وارد شوید. در قسمت تنظیمات گزینه Edit را انتخاب کنید. در انتهای صفحه باز شده گزینه Add another account وجود دارد که باید آن را انتخاب کنید. سپس از شما شماره تماس می‌خواهد. با وارد کردن شماره و کد ارسال شده، حساب شما به برنامه تلگرام اضافه می‌شود.

در برخی از گوشی‌های آیفون روش اضافه کردن حساب جدید به همان اپلیکیشن متفاوت است. برای نصب دو تلگرام روی آیفون، کافی است ابتدا تلگرام را به جدیدترین نسخه به روز رسانی کنید. گزینه تنظیمات را در منوی تلگرام پیدا کرده و پشت سر هم چندین بار بر روی آن کلیک کنید تا وارد تنظیمات مخفی تلگرام شوید. به این صورت در قسمت Account وارد شده و بر روی گزینه Login To Another Accounts کلیک کنید. با وارد کردن شماره تماس و سپس کد دریافتی، حساب کاربری جدید شما به تلگرام اضافه می‌شود. به این صورت می‌توانید دو اکانت در یک تلگرام داشت باشید.

نصب دو اکانت تلگرام آیفون می‌توانید از برنامه‌های جانبی نیز استفاده کنید. به این منظور می‌توانید از برنامه Telegram X استفاده کنید. نصب این برنامه به سادگی از طریق App Store انجام شده و با وارد کردن شماره تماس خود می‌توانید حساب کاربری جدیدی ایجاد کنید. این برنامه با اپلیکیشن اصلی تلگرام هیچ تفاوتی نداشته و دقیقاً امکانات مشابه‌ای ارائه می‌دهد.

 

ایجاد اکانت دوم تلگرام با نرم افزارهای کپی کننده

یکی از روش‌های بسیار کاربردی برای نصب دو تلگرام در یک گوشی، استفاده از برنامه‌ها و نرم افزارهای کپی کننده است. این برنامه‌های یک نسخه کپی شده از اپلیکیشن موردنظر شما را ایجاد می‌کنند که به راحتی می‌توانید حساب کاربری جدیدی در آن ایجاد کنید. حتی می‌توانید اپلیکیشن‌های بازی خود را نیز کپی کرده و چند حساب کاربری مختلف داشته باشید.

App Cloner یکی از اپلیکیشن‌های بسیار مفید در این زمینه است که بر روی سیستم عامل اندروید نصب می‌شود. از برنامه Parallel Space نیز می‌توانید استفاده کنید. به این صورت پس از نصب لیستی از تمام اپلیکیشن‌های موجود بر روی گوشی شما را نشان می‌دهد و می‌توانید از میان آن‌ها تلگرام را انتخاب و یک نسخه کپی از آن ایجاد کنید. می‌توانید نام دیگری را برای این نسخه انتخاب کرده تا بتوانید از برنامه اصلی تشخیص دهید.

استفاده از این برنامه‌های بسیار ساده است و می‌توانید چندین کپی از برنامه تلگرام بر روی گوشی خود داشته باشید.

 

 

سخن آخر

امروزه بسیاری از افراد از چندین سیم کارت برای فعالیت‌های مختلف استفاده می‌کنند. همین امر باعث شده تا با هر کدام از سیم کارت‌های خود حساب‌های کاربری مختلفی در مسنجرهای مختلف مانند تلگرام داشته باشند. اما سوالی که در این زمینه پیش می‌آید این است که چگونه می‌توان دو تلگرام در یک گوشی نصب کرد. در این محتوا روش‌های مختلف نصب دو تلگرام روی گوشی و یا داشتن چند حساب کاربری در یک برنامه در سیستم عامل‌های اندروید و IOS معرفی شد.

این محتوا توسط تیم ایران هاست نوشته شده است. برای دیدن این خدمات می توانید به صفحات سرویس ما مراجعه و از آنها دیدن فرمایید.

ایران هاست

مشخصات مدیر

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا