طراحی و توسعه وب سایت

انواع طراحی سایت با وردپرس که قبل از کار با آن بایستی بدانید

وقتی مردم تصمیم می‌گیرند که از طراحی سایت وردپرس استفاده کنند، سوالی که برایشان پیش می آید این است که ساخت سایت با وردپرس چیست و چگونه صورت میگیرد؟ قیمت آن چقدر است؟ و آیا می توان انواع مختلف وب سایت را با وردپرس داشت یا باید تننها نمونه های خاصی را با آن پیاده سازی کرد؟ آیا وردپرس می‌تواند به تنهایی برای ساخت سایت کمکمان کند؟ پاسخ بله است. در این مقاله، ۱۹ نوع مختلف سایت را به شما نشان خواهیم داد که می‌توانید بدون یادگیری مهارت‌ های برنامه‌ نویسی با وردپرس یک سایت ایجاد کنید.

شما برای طراحی سایت حرفه ای با وردپرس به هاست وردپرس و خرید دامین نیاز دارید. ما در این مقاله به شما می گوییم که چه سایت هایی را می توانید با وردپرس راه اندازی کنید.

۱. طراحی سایت شخصی با وردپرس

طراحی سایت وردپرس – وبسایت شخصی یا وبلاگ

وردپرس به عنوان یک وبلاگ ساده شروع شد و به سرعت به یک CMS (سیستم مدیریت محتوا) قوی تبدیل شد. در طول ۱۲ سال گذشته، وبلاگ نویسی و طراحی سایت شخصی نه تنها کنار گذاشته نشدند که پیشرفت هم کرده اند. اگر می‌خواهید یک وبلاگ یا وبسایت شخصی ایجاد کنید، می‌توانید به سرعت راهکار های زیادی برای مدیریت و رشد وردپرس پیدا کنید. برای اطلاعات بیشتر در زمینه بلاگ، به مقاله وبلاگ چیست مراجعه کنید.

 

بیشتر بخوانید:  cms چیست

 

۲. راه اندازی وبسایت کسب ‌و کار با wp

سایت شرکتی با وردپرس

وردپرس آسان‌ترین راه برای ایجاد یک وبسایت حرفه‌ای است. بسیاری از برندهای بزرگ ساخت سایت با وردپرس را ترجیح می دهند. طراحی انواع وب سایت وردپرس به شما راهکار های آسانی برای راه‌اندازی سریع یک وبسایت و سپس گسترش آن برای رشد کسب ‌وکار می‌دهد. بهتر است قبل از هر چیزی با خواندن مقاله نصب وردپرس روی هاست کار خود را شروع کنید.

۳. طراحی سایت فروشگاهی در وردپرس

طراحی سایت وردپرس - woo

این روزها به کمک وردپرس می توان فروشگاه ساز اختصاصی تهیه کرد. افزونه هایی مثل WooCommerce و WPEcommerce وجود دارد که وبسایت شما را به فروشگاه تبدیل می‌کند. شما می‌توانید با طراحی سایت وردپرس در این زمینه پرداخت‌ها، مدیریت موجودی، حمل و نقل، مالیات را از طریق آن بررسی کنید.

۴.سایت کاریابی و استخدام

 

طراحی سایت وردپرس – هیات استخدام

چندین سایت محبوب مانند مجله Smashing، Problogger و غیره از سایت های درآمد زایی به عنوان یک منبع درآمد اضافی استفاده می‌کنند. طراحی سایت با وردپرس به شما این امکان را می‌دهد که یک سایت کاریابی و استخدام ایجاد کنید که در آن کارفرمایان می‌توانند لیست‌ مشاغل را پست کنند تا متخصصان به آن‌ها دسترسی یابند.

 

بیشتر بخوانید: ساخت ایمیل شرکتی

 

۵.سایت دایرکتوری 

طراحی سایت وردپرس – راهنمای کسب ‌و کار

برخی سایت‌های شاخه‌های کسب ‌و کار به شما این امکان را می‌دهد که دایرکتوری برای کسب ‌و کار به راحتی راه اندازی کنید. شما همچنین می‌توانید طراحی براساس وردپرس را به گونه ای انجام دهید، که تنها محدود به کسب و کار نباشد.

 

۶. طراحی سایت وردپرس – پرسش نامه

 

طراحی سایت وردپرس – پرسش نامه

 

با طراحی سایت وردپرس شما می‌توانید به راحتی یک سایت برای پرس و جو درست کنید. در واقع می‌توانید یک جامعه آنلاین پر رونق از خودتان بسازید.

 

۷. طراحی سایت با وردپرس – وبسایت‌های غیر دولتی

 

طراحی سایت با وردپرس – وبسایت‌های غیر دولتی

طراحی سایت وردپرس یک راه‌حل ایده‌آل برای سازمان‌های غیر انتفاعی است. متصل شونده‌های وردپرس می‌توانند به شما کمک مالی کنند و با قبول کمک‌های مالی، درآمد شما را بالا ببرند. برای کلیساها و سازمان‌های غیرانتفاعی یکی از راهکار های بزرگ پروژه طراحی سایت با وردپرس است.

 

۸. طراحی سایت با وردپرس – وبسایت‌های پورتفولیو

طراحی سایت با وردپرس – وبسایت‌های پورتفولیو

به جایی نیاز دارید که کار خود را به نمایش بگذارید؟ شما می‌توانید به راحتی یک پورتفولیو را با گالری‌های تصویری به سایت وردپرس اضافه کنید. وردپرس را می توانید برای ارائه یک کار تصویری در سایت خود به کار ببرید تا آموزش و یادگیری را برای دیگران آسان‌تر کنید.

 

بیشتر بخوانید: فارسی کردن وردپرس

 

۹. طراحی سایت با وردپرس – جوامع آنلاین

 

طراحی سایت با وردپرس – جوامع آنلاین

طراحی سایت وردپرس می‌تواند به عنوان یک جامعه ی آنلاین با استفاده از فروم bbPress مورد استفاده قرار گیرد. شما حتی می‌توانید مشخصه‌های اجتماعی را به یک سایت وردپرس با متصل شونده‌های نظیر BuddyPress اضافه کنید.

 

۱۰. طراحی سایت با وردپرس – سایت Coupon

اگر میخواهید از وبسایت هایی که تخفیف‌های ویژه‌ای در محصولات و خدمات خود ارائه می‌دهند، استفاده کنید. از طراحی سایت وردپرس برای ایجاد یک سایت Coupon استفاده کنید. این سایت به شما این امکان را می‌دهد که کار خود را به راحتی اضافه و مدیریت کنید.

طراحی سایت وردپرس - coupon

 

۱۱. طراحی سایت با وردپرس -مزایده کنندگان

 

طراحی سایت با وردپرس -مزایده کنندگان

آیا می‌خواهید سایت خود را همانند وبسایت مزایده کنید؟ با طراحی سایت وردپرس، شما می‌توانید یک وبسایت کاملا کاربردی ایجاد کنید. کاربران می‌توانند به صورت آنلاین پیشنهاد دهند، پرداخت‌ها را انجام دهند و شما می‌توانید با ارائه یک پلت فرم برای صنعت خود درآمد کسب کنید.

 

 

۱۲. طراحی سایت با وردپرس بصورت Multilingual

 

طراحی سایت با وردپرس بصورت Multilingual

شما می‌توانید با طراحی سایت وردپرس، یک وبسایت چند زبانه نیز ایجاد کنید. ایجاد وبسایت‌ های چند زبانه با استفاده از وردپرس بسیار آسان است.

 

۱۳. طراحی سایت با وردپرس – knowledgebase

می‌خواهید یک بخش مستند سازی را با یک knowledgebase به مقالات اضافه کنید؟ طراحی سایت وردپرس با متصل شونده‌های بزرگ به سرعت وبسایت شما را تبدیل به یک سایت knowledgebase می‌کند.

 

بیشتر بخوانید: پادکست چیست

 

۱۴. طراحی سایت با وردپرس – سایت podcasting

طراحی سایت وردپرس و podcasting هم دست به دست هم دادند. اکثر podcasters های محبوب از وردپرس برای وبسایت ‌های خود استفاده می‌کنند.

طراحی سایت وردپرس - پادکست

۱۵. وبسایت‌های بازاریابی وابسته به niche

می‌خواهید با ارجاع کاربران به محصولات و خدمات، کمیسیون تشکیل دهید؟ در اینجا بهترین ابزار بازاریابی وابسته و متصل شونده‌های موجود برای وردپرس وجود دارد. این ابزارها درآمد وابسته شما را بالا می‌برند و کارها را بسیار آسان‌تر می‌کنند.

 

۱۶. طراحی سایت با وردپرس – وبسایت‌های عکاسی

آیا شما یک عکاس حرفه‌ای یا آماتور هستید؟ می‌خواهید عکس‌های تعطیلات خانوادگی تان را به اشتراک بگذارید؟ با وردپرس و گالری Envira، می‌توانید به طور حیرت انگیزی یک وبسایت عکاسی ایجاد کنید. شما می‌توانید گالری‌ها، آلبوم‌ها، عنوان‌ها، captions، lightbox را اضافه کنید. هم چنین چند قالب‌ عکاسی در دسترس برای وردپرس وجود دارد.

 

۱۷. طراحی وب سایت با وردپرس – وبسایت‌های کالج

وردپرس هزاران مدرسه و وبسایت دانشگاهی در سراسر جهان دارد. مدیریت آن بی‌خطر، ایمن و آسان است. فهرست زیادی از دانشگاه‌های محبوب وجود دارد که از وردپرس استفاده می‌کنند.

 

بیشتر بخوانید: شخصی سازی قالب وردپرس

 

۱۸. طراحی وب سایت با وردپرس – وبلاگ خصوصی

شما به راحتی می‌توانید طراحی یک سایت وردپرس را به طور کامل خصوصی سازی کنید. اجرای پروژه‌های چند تیمی، دفتر خاطرات، یا هر چیزی که در یک محیط ایمن نیاز دارید از طریق وردپرس برای شما امکان پذیر است.

طراحی سایت وردپرس - بلاگ

۱۹. طراحی وب سایت با وردپرس – وبلاگ‌های خانوادگی

طراحی وب سایت وردپرس برای ایجاد وبسایت‌های کوچک خانوادگی عالی است. شما می توانید یک وبسایت عروسی زیبا ایجاد کنید، عکس‌های خانوادگی را آپلود کنید. همچنین می توانید فهرستی از بهترین موضوعات وردپرس را در بلاگ های خانوادگی مشاهده کنید.

نتیجه گیری

در انتها می‌توان نتیجه گرفت اگر شما قصد ایجاد یک وبسایت حرفه‌ای در هر زمینه شغلی و یا حتی ایجاد سایت شخصی را داشته باشید، وردپرس یه شما تمامی امکانات لازم را ارائه خواهد کرد تا نیازهای شما به صورت کامل برطرف شود. حالا که تصمیم دارید طراحی وب سایت با وردپرس را شروع کنید، توصیه می شود مقاله “افزونه های ضروری وردپرس” را مطالعه نمایید.

اگر می خواهید با روش های دیگر راه اندازی سایت آشنا شوید مقاله راه اندازی سایت در این زمینه به شما کمک خواهد کرد.

سوالات متداول

قطعا بله. وردپرس به حدی قدرتمند است که می توان با استفاده از آن انواع مختلفی از سایت ها را طراحی کرد.
تنوعی از موضوعات مختلف را می توان با وردپرس طراحی و پیاده سازی کرد. وب سایت شخصی یا وبلاگ، وب سایت کسب و کار، وب سایت فروشگاهی، راهنمای کسب و کار، وب سایت های غیردولتی و...
سرعت بالا در طراحی ، هزینه مناسب ، انعطاف پذیری بالا ، استفاده از افزونه های مختلف و ...

یک دیدگاه

  1. سلام و درود ببخشید ، من از صفر تا صد یک سایت رو خودم با کد طراحی کردم و روی هاست آپلود کردم ، میخواستم بدونم چه جوری میتونم ، همین سایت طراحی شده رو وارد وردپرس کنم تا از بعضی ارز افزونه های ورد پرس استفاده کنم؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا