شبکه های اجتماعیمحبوب ترین هامیزبانی وب

کاربرد سرور اینستاگرام در زمان قطعی اینترنت

سرورهای اینستاگرام به سرورهایی گفته می‌شود که به‌صورت مجازی ایجاد می‌شوند و میزبان راهکارهای منظمی‌ست که در مواقع بحرانی مشکل دسترسی و هدایت مخاطبان را تسهیل می‌کند. سرورهای مجازی با در اختیار قرار دادن منابع سخت‌افزاری از یک سرور اختصاصی پرقدرت (مثل رم، دیسک، هارد و …) سرورهای اینستاگرامی را تشکیل می‌دهند.

خیلی اوقات اتفاق افتاده است که این سرورها در زمان قطعی اینترنت از دسترس خارج شدند و کاربران قادر به استفاده از این ابزار نبودند. در این زمان باید به دنبال راه‌حلی باشیم که هم کسب‌و‌کارها دچار ضرر نشوند و هم کاربران بتوانند اقدامات خودشان را انجام دهند. این راه‌حل، استفاده از وب‌سایت همزمان با فعالیت در اینستاگرام است. در این مقاله عملکرد سرورهای اینستاگرام را بررسی می‌کنیم و برای قطعی سرور اینستاگرام راه‌حل‌های مفیدی را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

عملکرد سرورهای اینستاگرام

عملکرد سرورهای اینستاگرام

امروزه در سرتاسر جهان، برندهای بزرگ و کوچک از طریق اینستاگرام آمار فروش خود را متحول می‌کنند. شبکه‌های اجتماعی در کنار وب‌سایت‌ها به کاربران کمک می‌کنند تا علاوه‌بر فعالیت‌های شخصی، فعالیت‌های تجاری خود را در این پلتفرم‌ها ادامه دهند. در این میان، مسئله‌ای که بسیار اهمیت دارد عملکرد سرورهای اینستاگرام است. اگر این سرورها به سرعت و بدون قطعی عمل کنند، کسب‌و‌کارها و کاربران برای استفاده از این پلتفرم دچار مشکل نمی‌شوند. اما در زمان قطعی اینترنت، فیلترینگ و از دسترس خارج شدن سرور اینستاگرام، برندهایی که صرفا در پلتفرم‌های مجازی مانند اینستاگرام فعالیت می‌کنند دچار بحران می‌شوند.

موفقیت و کسب درآمد در اینستاگرام در گرو افزایش تعداد فالوور و بازدید بالای پست‌ و استوری‌های منتشر شده است. بهترین زمان پست گذاشتن در اینستاگرام، یکی از مواردی که به بازدید و فروش کمک می‌‎کند و هرچه پست شما مفیدتر و در زمان مناسب‌تری منتشر شود، بازدید بالایی دریافت خواهد کرد. در این زمینه نکات مختلفی وجود دارد که می‌تواند باعث افزایش بازدید پست‌ها و در نتیجه فروش کسب‌و‌کارها شود. یکی از این موارد مهم، همان عملکرد سرورهای اینستاگرام است که در صورت قطع شدن، برندها را دچار مشکل جدی می‌کند.

مقایسه زمان فعالیت شما در اینستاگرام و وب‌سایت

بازدید پست شما به زمان مناسب انتشار آن نیز بستگی دارد. در اولین قدم باید بدانید فالوورهای شما دقیقا چه کسانی هستند. این موضوع می‌تواند به شما کمک کند تا زمان آزاد آن‌ها را به دست آورید.

همچنین یکی از مواردی که به افزایش فالوور و فروش در اینستاگرام کمک می کند همکاری و تعامل بین دو پیج است. اینستاگرام ویژگی مهمی را ارائه داده است که با استفاده از آن افراد می‌تواند پست مشترک در اینستاگرام منتشر کنند. به این صورت زمانی که دو نفر تصمیم به همکاری می‌گیرند، می‌توانند یک پست را به صورت مشترک در دو صفحه متفاوت نمایش دهند. اما تصور کنید که در زمان انتشار یک پست مشترک و مهم، سرور اینستاگرام شما عملکرد خوبی نداشته باشد. چه اتفاقی می‌افتد؟

اما فعالیت شما در وب‌سایت محدود به زمان نیست و اگر هاست و سرور پرسرعت داشته باشید، مشکل قطعی نخواهید داشت و به راحتی می‌توانید اقدامات موثری را در جهت بهبود وب‌سایت انجام دهید.

قطعی سرور اینستاگرام

قطعی سرور اینستاگرام و پیشنهاد ایران هاست

همان‌طور که گفتیم قطعی سرور اینستاگرام و حتی فیلترینگ، کاربران این پلتفرم را دچار مشکلات جدی می‌کند. پیشنهاد ما در این زمان استفاده از وب‌سایت در کنار اینستاگرام است. سرورهای وب‌سایت به دلیل داشتن پشتیبانی ۲۴ ساعته و امنیت بالا، کم‌تر دچار مشکلات جدی و قطعی طولانی‌مدت می‌شوند. همچنین احتمال فیلترینگ وب‌سایت خیلی کم‌تر از پلتفرم‌های مجازی و تحت نظارت خارج از کشور است.

اگر شما برای کسب‌و‌کار خود وب‌سایت داشته باشید و خرید هاست خود را از یک شرکت معتبر تهیه کنید، دچار مشکلات این چنینی نخواهید شد. چرا که همیشه یک کارشناس هاستینگ، پشتیبانی هاست وب‌سایت شما را به عهده دارد و حتی اگر دچار قطعی شود به سرعت برطرف می‌کند.

سخن پایانی

در این مطلب به چند نکته‌ی مهم اشاره کردیم. این که اختلال در عملکرد سرور اینستاگرام در زمان فیلترینگ و قطعی اینترنت می‌تواند کسب‌و‌کارها و کاربران این پلتفرم‌ها را دچار مشکلات جدی کند. برای همین در کنار استفاده از اینستاگرام و پلتفرم‌های مجازی، استفاده از وب‌سایت توصیه می‌شود. چرا که اگر وب‌سایت، سرور و هاستینگ پرسرعت و مناسبی داشته باشد، قطعی طولانی مدت را تجربه نخواهد کرد.

اگر تصمیم به طراحی وب‌سایت و ایجاد فروشگاه آنلاین خود را داشتید، از ایران هاست می‌توانید سرور و هاستینگ تهیه کنید.

ایران هاست با داشتن پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۳۶۵ روز سال مشکل قطعی سایت شما را برای همیشه حل کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا