کسب و کارشبکه های اجتماعی

آموزش بازگردانی پیج دیسیبل شده اینستاگرام ( سایت بازگردانی پیج اینستاگرام )

اینستاگرام پلتفرم اجتماعی بسیار پرطرفدار است. تصور از بین رفتن تصاویر، ویدیوها و اطلاعاتی که طی سال‌ها در این حساب قرار گرفته است، بسیار ناراحت کننده و زیان آور است. اما نحوه کار اینستاگرام به صورتی است که می‌توان برای بازگرداندن حساب اقدام کرد. در ادامه در مورد بازگرداندن پیج دیسیبل شده اینستاگرام صحبت کنیم. فرقی ندارد حساب کاربری شما هک شده باشد، غیر فعال شده یا به هر دلیلی حذف شده باشد، در هر صورت امکان برگرداندن پیج اینستا طی چند روز تا چند هفته وجود دارد.

سایت بازگردانی پیج اینستاگرام

برای بازیابی پیج اینستاگرام، سایت بازگردانی پیج اینستاگرامی که به خاص این فعالیت را انجام دهد وجود ندارد. فقط کافی است اگر به اپلیکیشن اینستاگرام دسترسی ندارید از طریق سایت اینستاگرام اقدام به برگرداندن پیج خود کنید.

برگرداندن پیج دیسیبل شده اینستاگرام

در این بخش باید بگوییم تنها راه برگرداندن اکانت غیر فعال شده اینستاگرام شما از طریق مکاتبه با اینستاگرام حاصل می‌شود. برای بازگردانی پیج اینستاگرام باید از طریق راه‌های ارتباطی مختلف با پشتیبانی اینستاگرام صحبت کرده تا بتوانید حساب خود را پس بگیرید. البته از آن‌جایی که معمولا با آی پی ایرانی مشکل دارند بهتر است از برنامه‌ها و نرم‌افزارهای تغییر آی پی استفاده کنید تا بدون مشکل پیام خود را ارسال کنید. در ادامه سه لینک بازگردانی پیج دیسیبل شده مختلف قرار داده شده است که می‌توانید از طریق آن‌ها برای بازیابی اکانت دی اکتیو شده اینستاگرام اقدام نمایید. لینک اول از طریق خود اینستاگرام و دو لینک دیگر از طریق فیس بوک درخواست شما ثبت می‌شود.

لینک یک: https://help.instagram.com/contact/606967319425038

لینک دو: https://www.facebook.com/help/contact/606967319425038

لینک سه: https://m.facebook.com/support/forms/flow_view?id=1652567838289083&_rdr

پس از باز کردن هر کدام از لینک‌ها با صفحه‌ای به صورت زیر روبرو می‌شوید.

صفحه ریکاوری حساب اینستاگرام

همان‌طور که می‌بینید باید تمام اطلاعات حساب کاربری خود یعنی نام، ایمیل، نام کاربری حساب، شماره موبایل ثبت شده را وارد کنید. در نهایت باید توضیحی در مورد غیرفعال شدن پیج به زبان انگلیسی ارائه دهید. در واقع باید به اینستاگرام بگویید که شما تمام قوانین را قبول داشته و هیچ کار خلاف مقررات اینستاگرام انجام نداده‌اید. در نهایت از آن‌ها عذر خواهی کرده و از پلتفرم ارائه شده نیز تشکر کنید. در نهایت پیام خود را ارسال کنید.

پس از چند ساعت ایمیلی حاوی یک کد برای شما ایمیل می‌شود. در ایمیل مراحل کار به صورت دقیق توضیح داده شده است که ما هم در ادامه توضیح می‌دهید.

کد ارسالی را به همراه نام کاربری حساب خود به صورت بزرگ بر روی برگه آچار سفیدی بنویسید، برگه در پایین چانه خود نگه دارید و عکس بگیرید. این عکس را به تنهایی و بدون هیچ توضیحی برای همان ایمیل ارسال کنید. پس از بررسی‌های انجام شده حساب شما بازگردانی می‌شود. اگر حساب شما مجددا فعال نشد همین ایمیل را دوباره ارسال کنید. به این صورت حساب کاربری شما بازگردانی می‌شود.

 

روش های بازیابی پیج اینستاگرام

برای برگرداندن پیج دیسیبل شده چند روش وجود دارد شامل استاده از نام کاربری و رمز عبور، استفاده از اکانت فیسبوک، با استفاده از ایمیل و شماره تلفن.

— بازگردانی پیج اینستاگرام با نام کاربری 

ابتدا وارد اپلیکیشن یا سایت اینستاگرام شوید در صفحه ورود اطلاعات نام کاربری خود را وارد نمایید و بر روی  forgot Password بزنید. لینکی به ایمیل شما ارسال می شود که می توانید به وسیله آن پسورد جدیدی انتخاب کنید.

— برگرداندن پیج اینستاگرام با شماره تلفن 

دراین روش پس از ورود به اپلیکیشن یا سایت در زیر کادر وارد کردن رمز عبور قسمتی وجود دارد با عنوان Get help signing in بر روی این گزینه کلیک کنید و در روش های پیشنهادی برای برگرداندن اکانت اینستاگرام خود With SMS را انتخاب کنید یک پیام کوتاه به شماره که با آن ثبت نام کردید ارسال می شود. همانند روش بالا با کلیک بر روی این لینک می توانید پسورد جدید برای خود انتخاب کنید  و وارد پیج خود شوید.

 

بازگردانی پیج هک شده اینستاگرام

اکانت‌های اینستاگرام مرتبا هدف حمله هکرها هستند. بسیاری از آن‌ها به دنبال دسترسی به حساب‌های خصوصی، تلاش برای فروش نام کاربری شما داشته یا قصد سرقت اطلاعات شخصی شما برای سایر اقدامات را دارند. اگر مشکوک شدید که اکانت اینستاگرام شما هک شده است، باید در اسرع وقت برای خارج کردن آن از دسترس هکر اقدام نمایید. هرچه هکرها مدت بیشتری به حساب شما دسترسی داشته باشند، آسیب بیشتری به حریم خصوصی و اعتبار آنلاین شما وارد می‌کنند.

برای بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام اولین کاری که باید انجام دهید این است که ایمیلی از اینستاگرام مبنی بر تغییر ایمیل مرتبط با حساب کاربری شما را پیدا کنید. این کار ساده‌ترین راه برای هکرها برای کنترل حساب شما است.

اگر نمی‌توانید ایمیل را پیدا کنید، باید روش دیگری را امتحان کنید. شما می‌توانید به جای آدرس ایمیل هکر، یک لینک ورود به شماره تلفن خود را درخواست کنید. در صفحه ورود به حساب کاربری اینستاگرام، روی Get help signing (در Android) Forgot password? (در iOS) کلیک کنید. سپس شماره تلفن خود را وارد کنید تا یک لینک ورود موقت برای شما ارسال شود. دستورالعمل های موجود در آنجا را دنبال کنید تا حساب شما دوباره فعال شده و در اختیار خودتان قرار گیرد.

 

ریکاوری اینستاگرام از طریق پیامک

اگر با این کار دسترسی به حساب شما بازیابی شد، باید بلافاصله رمز عبور خود را تغییر دهید و دسترسی داده شده به هر برنامه شخص ثالث را لغو کنید. در این مورد در مقاله بازیابی گذرواژه اینستاگرام بیشتر توضیح داده ایم.

برگرداندن اکانت حذف شده اینستاگرام

زمانی که حساب کاربری شما توسط خود شما یا افراد دیگری که به حسابتان وارد شده‌اند، حذف شود، تمام اطلاعات حساب شما توسط اینستاگرام پاک شده و دیگر نمی‌توانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

به همین دلیل بهتر است اگر ایمیل یا پیام مشکوکی دریافت کردید آن را جدی گرفته و در نگهداری از حساب کاربری خود دقت لازم را داشته باشید. علاوه بر آن هر چند وقت یکبار رمز عبور حساب خود را تغییر داده و از رمز‌های قوی استفاده کنید. در صورتی که مشکلی برای پیج شما پیش آمد برای بازگردانی پیج اینستاگرام خود تنها از طریق لینک‌های موجود با اینستاگرام ارتباط بگیرید.

 

 

استفاده از ربات بازگردانی پیج اینستاگرام

یکی از دلایل غیر فعال شدن اکانت اینستاگرام شما میتواند دقیقا استفاده از ربات ها برای فعالیت های مختلف مانند گرفتن فالوور، خرید لایک و غیره باشد. اینستاگرام به شدت به فعالیت ربات ها حساس است و هر گونه فعالیت ربات گونه را تشخیص داده و الگوریتم های خود را هر روز در این باره آپدیت می کند. به همین دلیل اگر اکانت شما غیر فعال شده است به هیچ عنوان از ربات بازگردانی پیج اینستاگرام استفاده نکنید.

 

چرا اکانت اینستاگرام دچار مشکل می‌شود؟

your account has been disabled for violating our terms

شاید شما نیز با این پیام روبرو شده باشید. در قدم اول باید ببینیم چرا حساب کاربری اینستاگرام دچار مشکل می‌شود تا بتوانیم روشی برای بازگردانی پیج اینستاگرام پیدا کنیم. دلایل مختلفی برای غیرفعال شدن حساب کاربری وجود دارد که معمولا افراد هیچ توجهی به آن‌ها ندارند. معمولا اینستاگرام این دلایل را به صورت قطعی بیان نمی‌کند، اما به گفته مدیران آن رعایت نکردن شرایط و قوانین استفاده از این پلتفرم باعث دیسیبل شدن پیج اینستاگرام می‌شود. در ادامه این مقاله از گروه تولید محتوا ایران هاست ( ارائه دهنده سرویس سرور ابری آلمان )  برخی از این دلایل معرفی شده‌اند.

ریکاوری اینستاگرام

استفاده از فالور فیک اینستاگرام

یکی از شایع‌ترین دلایل برای غیرفعال شدن پیج‌‌های اینستاگرامی استفاده از فالور فیک است. این مورد را اینستاگرام به صراحت بیان کرده و کاملا جدی با آن برخورد می‌کنند. البته برای جریمه و غیرفعال کردن پیج‌های دارای فالور فیک نیز قوانین خاص و محرمانه‌ای وجود دارد تا افراد نتوانند به راحتی فالور فیک به پیجی اضافه کرده و برای آن پیج مشکلاتی ایجاد کنند.

استفاده از ربات‌ها

این مورد یکی از مواردی است که بسیاری از افراد روزانه از ربات‌ها برای مدیریت و کنترل پیج خود استفاده می‌کنند. اما اسافاده نادرست و بیش از حد از ربات‌ها باعث بلاک شدن پی در پی شده و پس از آن حساب کاربری از دسترس خارج می‌شود. اگر قصد استفاده از ربات دارید بهتر است از ربات‌های حرفه‌ای‌تر که به صورت مداوم به روز می‌شوند استفاده کنید.

 

 

استفاده از محتوای کپی شده

یکی دیگر از مواردی که متأسفانه باعث دیسیبل شدن حساب‌های کاربری در اینستاگرام می‌شود، استفاده از محتواهای کپی شده است. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که ویدیو یا موزیکی را در حساب خود منتشر کرده و پس از مدتی با خطای کپی بودن مواجه شده و پست شما حذف شده باشد. اگر این کار را چندین بار انجام دهید، از طرف اینستاگرام بلاک شده و حساب کاربری شما از دسترس خارج می‌شود.

 

استفاده از محتواهای خلاف قوانین اینستاگرام

اگر در حساب کاربری خود از پست و استوری‌های با محتوای غیر اخلاقی، نژادپرستانه، توهین به حقوق زنان، محتوای توریستی و …. استفاده کنید به زودی حساب خود را از دست می‌دهید. این پلتفرم به شدت بر روی این مسائل حساس بوده و در صورت استفاده حساب کاربری شما مسدود می‌شود.

 

پیام دیسیبل شدن اینستاگرام

 

فهم اشتباه اینستاگرام

گاهی اوقات افراد از محتواهایی در این پلتفرم استفاده کرده که به هیچ عنوان نقض قوانین اینستاگرام نیست، اما به دلیل برداشت اشتباه در این دسته‌ها قرار گرفته و پیج از دسترس خارج می‌شود. در این مورد شانس با شما یار نبوده و باید برای برگرداندن پیج خود تلاش کنید تا بتوانید مدیران این شبکه را راضی کنید و پیج خود را برگردانید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا