عمومی

سیسکو محصول جدیدی را معرفی خواهد کرد

شرکت سیسکو اعلام کرد ارزش سهامش به بالاترین سطح خود ظرف سال اخیر رسید و یکی از علل این امر نیز معرفی محصول جدید توسط این شرکت، اعلام شد.

ارزش هر سهم سیسکو ۹۲ درصد رشد کرد و به ۲۶.۱۳ دلار در هر سهم رسید. این شرکت که بزرگ‌ترین تولیدکننده تجهیزات شبکه است، اعلام کرد افزایش سهامش از ماه ژوئن سال ۲۰۰۸ بی‌سابقه بوده است.

در ماه گذشته سیسکو طی دعوتی که از تحلیلگران و رسانه‌ها به عمل آورد، اعلام کرد: “سیسکو محصول جدیدی را معرفی خواهد کرد که برای همیشه اینترنت و تاثیر آن بر مصرف‌کنندگان، شرکت‌ها و دولت‌ها را دگرگون خواهد کرد.”

مدیران سیسکو جزئیات بیشتری را فاش نکردند. ایتای کیدرون، تحلیل‌گر شرکت سرمایه‌گذاری Oppenheimer & Co. در نیویورک معتقد است سیسکو مسیریابی را معرفی خواهد کرد که قادر است ترافیک اینترنت را با سرعت ۱۲۰ گیگابیت در ثانیه جابجا کند. این نوع دستگاه‌های پرسرعت برای شرکت‌های مخابراتی و ارائه دهندگان خدمات اینترنتی جذابیت زیادی دارند.

خبر سیسکو زمانی اعلام شد که شرکت گوگل نیز اعلام کرد قصد دارد خدمتی با سرعتی ۱۰۰ برابر ظرفیت موجود در شبکه‌های امروزی ارائه دهد. به طور کلی شرکت‌های بزرگ تجهیزات، مسیریاب‌ها و سوییچ‌های شبکه را از سیسکو خریداری می‌کنند. شرکت‌هایی از قبیل گوگل ۳۵ درصد از کل فروش شرکت سیسکو را تامین می‌کنند.

سیسکو اعلام کرده است ترافیک جهانی اینترنت تا سال ۲۰۱۳ هر سال دو برابر خواهد شد. جان چمبرز مدیرعامل این شرکت هدف رشد فروش شرکتش را بین ۱۲ تا ۱۷ درصد پیش‌بینی کرده است. به منظور نیل به این هدف سیسکو قصد دارد وارد ۳۰ بازار جدید شود.

ایران هاست

مشخصات مدیر

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا