طراحی وب سایتوردپرس (wordpress)

بهترین قالب وردپرس کدام است؟ ( معرفی بهترین قالب وردپرس برای انواع سایت)

وردپرس یکی از پرطرفدارترین سیستم‌های مدیریت محتوا است و امروزه بیش از ۶۰ میلیون سایت با استفاده از وردپرس در حال فعالیت هستند. برای راه‌اندازی یک وب‌سیات وردپرسی، شما نیازمند استفاده از هاست، دامنه و یک قالب وردپرسی هستید.

به طور کلی، قالب وردپرسی یک تمپلیت آماده برای ظاهر سایت شما است که می‌توانید آن را روی هاست سایت خود بارگذاری کرده و سپس آن را شخصی‌سازی کنید.

توجه داشته باشید که انتخاب قالب وردپرسی مناسب، یکی از مهم‌ترین کارهایی است که باید انجام دهید؛ زیرا اگر قالب خوبی را برای سایت وردپرسی خود انتخاب نکنید، ممکن است در آینده عملکرد سایت شما با مشکل مواجه شود و در این صورت، تعویض قالب نیز می‌تواند کار دشوار و پرچالشی باشد.

در این مقاله، به بررسی بهترین‌ قالب‌های وردپرسی از نگاه استفاده‌کنندگان می‌پردازیم تا شما بتوانید انتخاب راحت‌تری از بین آن‌ها داشته باشید و هزینه‌های کمتری را متحمل شوید. در ادامه با ما همراه باشید.

ویژگی‌های یک قالب وردپرسی مناسب

یک قالب وردپرسی خوب و مناسب، دارای مجموعه‌ای از ویژگی‌ها است که شما می‌توانید با توجه به آن‌ها، قالب‌های خوب را از بد تشخیص دهید.
حتما توجه داشته باشید که در توضیحات تمامی قالب‌های وردپرسی که در فروشگاه‌ها وجود دارند، این ویژگی‌ها بیان شده است؛ اما همه آن‌ها دارای ویژگی‌های بهترین قالب وردپرسی نیستند و شما باید خودتان این موارد را بررسی کنید. موارد زیر شامل ویژگی‌های یک قالبِ وردپرسی خوب هستند:

  • سرعت بالا
  • قیمت مناسب و به‌صرفه
  • سازگار بودن با افزونه‌های کاربردی
  • داشتن صفحه‌سازهای حرفه‌ای مانند المنتور یا بیکری
  • امکان سفارشی‌سازی آسان
  • امکان دو یا چند زبانه کردن قالب
  • پشتیبانی خوب
  • بروزرسانی منظم

دقت داشته باشید که شما می‌توانید این موارد را از کسانی که از قالب مورد نظر شما استفاده کرده‌اند بپرسید یا خودتان آن‌ها را بررسی کنید. در بخش‌های بعدی به بررسی بهترین قالب‌های وردپرسی می‌پردازیم که دارای این نوع ویژگی‌ها هستند و کار شما را در انتخاب قالب وردپرس آسان می‌کنند.

بهترین قالب‌ وردپرس شرکتی

داشتن یک سایت برای شرکت، می‌تواند به آن اعتبار تازه ای ببخشد. امروزه تعداد زیادی از قالب‌های رایگان شرکتی در مخزن وردپرس وجود دارند که شما می‌توانید در زمان کمی آن‌ها را نصب و شخصی‌سازی کنید.

همچنین شما می‌توانید قالب‌های وردپرسی راست‌چین شده و فارسی را از فروشگاه‌های ایرانیِ فروش قالب وردپرس، خریداری کنید. موارد زیر برخی از بهترین قالب‌های وردپرس شرکتی هستند که شما می‌توانید برایرراه‌اندازی یک سایت شرکتیِ کامل، از آن‌ها استفاده کنید.

— قالب Jupiter

قالب ژوپیتر یکی از قالب‌های شرکتی است که سرعت بارگذاری بالایی دارد؛ لذا اگر به دنبال راه‌اندازی سایتی هستید که سرعت بالایی داشته باشد و مخاطب هنگام استفاده از سایت شما آزرده‌خاطر نشود، استفاده از قالب ژوپیتر یک انتخاب مناسب است.

قالب ژوپیتر دارای بیش از ۱۶۰ قالب صفحه است و به ۴۹۰ سبک مختلف ارائه می‌شود. همچنین این قالب از صفحه‌ساز ویژوال کامپوزر پشتیبانی می‌کند و شما می‌توانید با ترکیب سبک‌های مختلفی که این قالب ارائه می‌دهد، یک سایت با سرعت بالا و تجربه کاربری مناسب طراحی کنید.

— قالب فلت‌سام

اگر به دنبال ساخت یک وب‌سایت شرکتی هستید که از سرعت بالا، واکنش‌گرایی و تجربه کاربری خوبی برخوردار باشد، قالب فلت‌سام یک گزینه بسیار مطلوب برای شما است. شما می‌توانید با استفاده از قالب فلت‌سام در زمان کم، یک وب‌سایت شرکتی زیبا طراحی کنید که تمام ویژگی‌های یک سایت خوب را داشته باشد.

همچنین لازم به ذکر است که تیم سازنده قالب فلت‌سام، به طور جدی روی بهینه‌سازی و رشد این قالب تمرکز کرده‌اند و به همین دلیل، قالب فلت‌سام تلاش می‌کند تا همیشه از آخرین بروزرسانی‌های وردپرس و ووکامرس بهره‌مند باشد.

— قالب Bridge

قالب Bridge یک قالب وردپرسی بسیار زیبا است و یکی از قالب‌های چند منظوره وردپرسی محسوب می‌شود؛ یعنی برای ساخت انواع مختلفی از سایت‌ها مانند سایت موسیقی، رستوران و حقوقی مناسب است.

شما به راحتی می‌توانید با چند کلیک و نصب دموهای این قالب روی سایت‌تان، یک قالب شرکتی بسیار زیبا طراحی و راه‌اندازی کنید.

از ویژگی‌های مثبت این قالب می‌توان به تجربه کاربری خوب، ریسپانسیو بودن، سرعت بارگذاری بالا و هدرهای متنوع اشاره کرد.

بهترین قالب فروشگاهی وردپرس

اهمیت انتخاب قالب خوب برای راه‌اندازی سایت فروشگاهی، بسیار بیشتر از سایت‌های دیگر است؛ زیرا عملکرد قالب فروشگاهی می‌تواند به طور مستقیم روی تعداد فروش و مشتریان شما تاثیر بگذارد و باعث افزایش یا کاهش آن‌ها شود.

توجه داشته باشید که در ابتدا، وردپرس مناسب راه‌اندازی یک وب‌سایت فروشگاهی نبود؛ اما با روی کار آمدنِ افزونه ووکامرس، افراد این قابلیت را داشتند که یک وب‌سایت فروشگاهی با امکانات بالا به‌وسیله وردپرس راه‌اندازی کنند.

به همین دلیل، قبل از انتخاب قالب وردپرس برای یک سایت فروشگاهی، دقت کنید که آیا قالب مورد نظر از افزونه ووکامرس پشتیبانی می‌کند یا خیر. در ادامه با معرفی بهترین قالب‌های فروشگاهی وردپرس با ما همراه باشید. در مقاله ی دیگری از ایران هاست می توانید نکات طراحی سایت را بخوانید.

— قالب وودمارت

وودمارت یکی از پرطرفدارترین قالب‌های شرکتی و تجاری است و امکانات بسیار زیادی دارد. این قالب دارای بیش از ۷۵ دمو است و ۴۰۰ قالبِ صفحه با کیفیت را در کتابخانه‌اش به شما ارائه می‌دهد.

همچنین این قالب از ووکامرس استفاده می‌کند و می‌توانید مقدار فروش محصول و داده‌‌های مربوط به آن را نیز با استفاده از این قالب مدیریت کنید.
وودمارت از جادوگر بصری و صفحه‌سازهای مختلف استفاده می‌کند و همچنین برای سئو نیز بهینه‌سازی شده است. این قالب امکانی را برای منو فراهم می کنید که بتوانید به وسیله ان مگامنو بسازید روش ساخت مگا منو در وردپرس را در مقالات دیگر آموزش داده ایم.

— قالب XStore

اگر شما برای راه‌اندازی و طراحی یک سایت فروشگاهی، به ابزار و صفحه‌سازهای زیادی نیاز دارید، قالب XStore یکی از مناسب‌ترین قالب‌ها برای شما است. قالب XStore تقریبا از اکثر صفحه‌سازها مانند المنتور و بیکری پشتیبانی می‌کند و فضای طراحی خوبی در اختیار شما قرار می‌دهد.

شما می‌توانید با استفاده از این قالب، هر نوع فروشگاه اینترنتی که در نظر دارید را راه‌اندازی و طراحی کنید؛ زیرا قالب XStore دارای بیش از ۵۰۰ بلوک ساخته شده و بیش از ۱۰۰ فروشگاه اینترنتی آماده شخصی‌سازی است و دست شما را در طراحی بسیار باز می‌گذارد. کافی است تا حذف قالب در وردپرس را انجام دهید و قالب جدید را در آن بارگذاری نمایید.

از ویژگی‌های محصول قالب XStore، می‌توان به امکان نمایش ۳۶۰ درجه محصولات و شناور محصول اشاره کرد.

— قالب Rey

قالب Rey یک قالب فروشگاهی وردپرس است که از صفحه‌ساز المنتور و ووکامرس پشتیبانی می‌کند و می‌توانید با استفاده از این قابلیت، یک سایت فروشگاهی با تجربه کاربری خوب را طراحی کنید.

همچنین قالب Rey دارای ویژگی‌های چون عملگرا بودن، پشتیبانی از فیلترهای مختلف المنتور، ادغام فونت‌های گوگل و ادوبی و بهینه‌سازی شده برای سئو است و تمام ویژگی‌های یک قالب فروشگاهی خوب را به شما ارائه می‌دهد.

— قالب Retailer

قالب Retailer از سال ۲۰۱۳ به عنوان یک قالب فروشگاهی به بازار عرضه شده و جزء یکی از قدیمی‌ترین قالب‌های فروشگاهی وردپرس محسوب می‌شود. همچنین این قالب یکی از پرفروش‌ترین قالب‌های فروشگاهی وردپرس است و در حال حاضر، بیش از ۱۵۰۰۰ سایت از این قالب استفاده می‌کنند.

قالب Retailer با صفحه‌ساز بیکری عرضه می‌شود و قابلیت پشتیبانی از صفحه‌سازهای المنتور و ویژوال کامپوزر را نیز دارد.

بیشتر بخوانید: طراحی هدر با المنتور

بهترین قالب وردپرس خبری – مجله‌ای

با راه‌اندازی یک وب‌سایت خبری، شما می‌توانید درآمد بالایی از تبلیغ کردن برای سایت‌های دیگر داشته باشید. هر قدر که بازدید از سایت خبری شما بالاتر باشد، درآمد شما نیز بیشتر می‌شود و میزان بازدید از سایت، شاخصی است که رابطه مستقیمی با قالب وردپرسی شما دارد.

برای یک سایت خبری یا مجله‌ای باید قالبی را انتخاب کنید که تجربه کاربری خوب و سرعت بالایی داشته باشد؛ زیرا سایت‌های خبری و مجله‌ای، جزء سایت‌هایی هستند که افراد زمان بیشتری را در آن‌ها صرف می‌کنند اگر سایت شما از رنگ‌بندی یا تجربه کاربری خوبی برخوردار نباشد، ممکن است بسیاری از مخاطبان خود را از دست ندهید و به همین دلیل است که باید بهترین قالب وردپرسی برای سایت خبری را انتخاب کنید. در این بخش به بررسی برخی از بهترین قالب‌‌های خبری – مجله‌ای وردپرس می‌پردازیم.

قالب آوادا

آوادا یک قالب وردپرسی با تجربه کاربری خوب و سرعت بالا است که کاملا برای راه‌اندازی یک سایت خبری یا مجله‌ای مناسب می‌باشد.
همچنین قالب آوادا تقریبا از تمامی افزونه‌های وردپرسی پشتیبانی می‌کند و معمولا کمتر افزونه‌ای پیدا می‌شود که همزمان با استفاده از قالب آوادا، به مشکل بخورد.

توجه داشته باشید که این قالب از پشتیبانی خوبی نیز برخوردار است و در صورت بروز هر مشکلی، تیم سازنده قالب آوادا برای رفع مشکلات همراه شما هستند.

قالب آسترا

می‌توان قالب آسترا را یکی از بهترین قالب‌های مناسب سایت‌های خبری و مجله‌ای دانست؛ زیرا قالب آسترا دارای سرعت بالا، بهینه‌سازی شده برای سئو و تجربه کاربری بسیار زیبایی است. همچنین این قالب از صفحه‌ساز المنتور نیز پشتیبانی می‌کند.

یکی از مزیت‌هایی که قالب آسترا نسبت به قالب‌های وردپرسی دیگر دارد، ارائه نسخه رایگان است. شما می‌توانید در ابتدا با تغییر قالب وردپرسی، از نسخه رایگان قالب آسترا استفاده کنید و اگر دیدید که کار با این قالب را دوست دارید، آن را به نسخه پیشرفته و پولی ارتقا دهید.

سخن آخر

در این مقاله از ایران هاست ارائه دهنده ی هاست وردپرس پر سرعت ، با بررسی بهترین قالب‌های وردپرسی برای سایت‌های خبری، فروشگاهی و شرکتی همراه شما بودیم. هدف ما از بررسی قالب‌های مختلف در این مقاله، اعلام برتری یک قالب در مقایسه با قالب‌های دیگر نبود؛ بلکه این بررسی به این دلیل انجام گرفت تا انتخاب شما را در حوزه انتخاب قالب وردپرس برای راه‌اندازی وب‌سایت راحت‌تر کند.

پس از بررسی و پیدا کردن قالب‌های وردپرسی که ویژگی‌های یک قالب خوب را دارند، سلیقه شما و کاربرانِ سایت شما نیز در میان است و انتخاب قالب، تنها بخشی از راه‌اندازی وب‌سایت شما است.

ایران هاست

مشخصات مدیر

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا