کسب و کارعمومی

روش راه اندازی فروشگاه اینترنتی چگونه است [ ۰ تا ۱۰۰ ایجاد سایت فروشگاهی ]

تاکنون، چندبار به راه اندازی فروشگاه اینترنتی فکر کرده‌اید؟ ساخت فروشگاه اینترنتی آن هم در کمترین زمان و با حداقل هزینه چگونه انجام می شود؟ اصلا چرا باید فروشگاه اینترنتی داشته باشیم؟ در دنیای امروزی، مصرف‌کنندگان دیگر محدود به مکان‌های جغرافیایی نیستند. ضمن اینکه در زندگی شهرنشینی، افراد دیگر تمایل ندارند زمان خود را در ترافیک خیابان‌ها تلف کنند. فروشگاه‌های سنتی، رقیب قدرتمندی به نام فروشگاه اینترنتی پیدا کرده‌اند. بسیاری از افراد، خرید از فروشگاه آنلاین را به فروشگاه‌های سنتی ترجیح می‌دهند.

ساخت فروشگاه اینترنتی، برای شما هم می‌تواند مزیت جالبی داشته باشد. مهم‌تر از همه، اینکه نیاز به مکان فیزیکی برای ارائه محصولات نخواهید داشت و نیاز نیست بخش قابل توجهی از درآمد خود را صرف اجاره یک مکان کنید. در فروشگاه اینترنتی، شما می‌توانید در لحظه به هزاران نفر خدمات ارائه دهید. با ایجاد فروشگاه اینترنتی شما می‌توانید به یک بازار بسیار گسترده با مشتریان بسیار زیاد دست پیدا کنید، ضمن اینکه فروشگاه شما بصورت ۲۴ ساعته، باز خواهد‌بود.  در این مقاله از ایران هاست ( ارائه دهنده ی خدمات خرید سرور ابری ) به چگونگی ایجاد یک فروشگاه اینترنتی می پردازیم.

چگونه آنلاین شاپ بزنیم؟

برای ساخت فروشگاه اینترنتی، نیاز به بررسی برخی موارد داریم که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت. توجه داشته باشید مراحل راه اندازی و استفاده از فروشگاه اینترنتی به دلیل اینکه رابطه مستقیم با کسب و کار و درآمد شما دارد، نیاز به توجه بسیار برای ایجاد آن است. مراحل ساخت یک فروشگاه اینترنتی به شرح زیر است:

راه اندازی گام به گام فروشگاه اینترنتی

برای دیدن عکس در سایز بزرگ بر روی عکس کلیک کنید

اولین گام در راه اندازی سایت فروش : تعریف درست محصول

حتما در راه اندازی استارتاپ ( تعریف استارتاپ به زبان ساده را در مقالات دیگر ما بخوانید.) خود به اینکه چه فروشگاهی راه اندازی کنید، چه محصولاتی را ارائه دهید و چه شرایطی برای ارائه محصول داشته باشید فکر کرده اید. ولی اگر هیچ ذهنیتی از فروشگاه خود ندارید، دست بکار شوید و به محصول یا محصولات مورد علاقه برای ارائه خود فکر کنید و سپس از این آموزش ساخت سایت فروشگاهی استفاده کنید.

پیش از اقدام به ساخت فروشگاه اینترنتی، در ابتدا، تصمیم بگیرید قصد دارید دقیقا چه چیزی را به فروش برسانید. برای اینکه بهتر بتوانید قدم اول را طی کنید، بهتر است به سوالات زیر پاسخ دهید:

  • آیا محصولات شما فیزیکی هستند و باید برای مشتری ارسال شوند؟
  • آیا در خصوص نحوه تحویل محصول به مشتری، تصمیم‌گیری کرده‌اید؟
  • آیا برای تمامی محصولات خود باید یک انبار کامل داشته باشید؟
  • قصد دارید انواع متنوعی از محصولات را به فروش برسانید، یا اینکه بر روی محصولات خاصی فعالیت می‌کنید؟
  • مشتریان شما از چه گروهی هستند؟
  • قبل از ساخت فروشگاه اینترنتی یا آنلاین، می‌توانید محصولات خود را در سایت‌های فروشگاهی بزرگ، بصورت واسطه جهت فروش قرار دهید و نحوه بازخورد مشتریان را بررسی کنید.
  • محصول ارائه شده شما مورد استقبال عموم مردم قرار میگیرد یا فقط قشری خاص را شامل می شود؟

نکته: بعد از پاسخ به سوالات بالا، رقبای خود را ارزیابی کنید. آنها را بشناسید و پتانسیل فروش خود در فروشگاه اینترنتی را اندازه گیری کنید.

با این‌حال، بهتر است قبل از ورود به عرصه فروش، رقبا را کمی بیشتر بشناسید.

راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی

۲- محصول خود را شناختید، حالا ایده ایجاد سایت فروشگاهی را پخته‌تر کنید

آیا شما به مغازه ای که نام و نشانی ندارد و فقط یک سری محصول در پشت ویترین چیده است، اعتماد می کنید؟ در مورد فروشگاه اینترنتی هم همین موضوع صادق است. پس برای حرفه خود ارزش قائل باشید و نام تجاری با برند خود را انتخاب کنید. نامی انتخاب کنید که در ذهن مشتری باقی بماند و در عین حال با بیزینسی که در حال راه اندازی فروشگاه اینترنتی آن هستید مرتبط باشد.

این نام برای شما همیشگی است، پس نامی را انتخاب کنید که همیشه برایتان تازگی داشته باشد.

در خصوص این مورد، کمی ‌در بازار جستجو و مشتریان هدف خود را مشخص نمایید. حتی در ابتدا می‌توانید، ایده خود را با دوستان و خانواده خود در میان بگذارید و نظرات افراد مختلف با سلیقه‌های متفاوت را، بسنجید.

ایده ساخت سایت فروشگاهی را پخته‌تر کنید
بعد از آنکه نام خود را انتخاب کردید، نوبت آن رسیده که در بابره محصولات مسیر راهی طولانی طراحی کنید. یعنی چی؟

مثلا می‌توانید در ابتدا با پاسخ به این سوالات کار خود را آغاز کنید:

  • چه چیزی باعث می‌شود محصولات شما در میان دیگر محصولات، برجسته‌تر شوند؟
  • چه مشکلات اساسی را در محصول خود، برطرف کرده‌اید?
  • نحوه تحویل محصولات به مشتری، چگونه است؟
  • آیا محصولات شما، قابل عرضه در یک فروشگاه اینترنتی هستند؟

این سوالات به شما کمک میکند تا نیازمندی های فروشگاه اینترنتی خود را بیابید و به راحتی به این سوال پاسخ دهید که چگونه آنلاین شاپ بزنیم .

 

بیشتر بخوانید: راه های جذب مشتری

 

۳- انتخاب نام وب سایت برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی

از مهم ترین اقدامات برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی، پس از تعریف محصول و خدمات و نیازمندی ها، این است که دامنه ای متناسب با نام برگزیده خود ثبت کنید. بنابراین قدم بعدی برای راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی، خرید دامنه ir یا com سایت است.

یک دامنه ثبت کنید

نام دامنه همان نام مغازه شما در فروشگاه فیزیکی به حساب می اید. در واقع نام سایت شماست و مشتریان با وارد کردن آن در مرورگر سیستم یا گوشی همراه خود، وارد سایت شما می‌شوند. نامی برای سایت خود انتخاب کنید، که کوتاه و منحصربه‌فرد باشد و بتوان به راحتی آن را به خاطر سپرد. برای خرید دامنه، به سراغ شرکت‌های ثبت دامنه بروید و با بررسی نام‌های مختلف، نام مناسبی را ثبت کنید.

در هنگام ثبت دامنه، کمی خلاقیت به خرج دهید و نامی را انتخاب کنید که متناسب با کسب­ و­کار شما باشد.

یک هاست خریداری کنید

هر مغازه ای در مکانی فیزیکی قرار دارد. هاست یا میزبانی وب سایت شما هم حکم همان مکان فیزیکی را دارد. هاست، فضایی است که کل اطلاعات سایت شما بر روی آن قرار می‌گیرد، تا به‌واسطه آن، همه بتوانند سایت شما را مشاهده کنند.

همانطور که در زمان خرید یا اجاره یک مغازه به محیط و شرایط آن، میزان رفت و امد در حوالی مکان مورد نظر و پتانسیل بازدید از مغازه توجه می کنید، در زمان هاست پرسرعت ایران هم به ویژگی های آن توجه کنید. چرا که هاست یا میزبان شما، ستون فقرات فروشگاه اینترنتی شماست.

استفاده از هاست ارزان و بی‌کیفیت، فروشگاه اینترنتی شما را در آینده، با مشکل روبرو خواهد کرد و یکی از نکات مهم در راه‌ اندازی فروشگاه اینترنتی انتخاب هاست درست است.

هاستی را انتخاب کنید که کیفیت خدمات مناسبی داشته باشد و از پشتیبانی فنی خوبی نیز برخوردار باشد. به عبارت ساده‌تر، هاستی را انتخاب کنید که نگران مشکلات بارگذاری سایت بر روی آن نباشید، و بتوانید تنها روی فروش محصولات خود تمرکز کنید.

خرید هاست برای ایجاد فروشگاه اینترنتی

۴- وب سایت خود را طراحی کنید

تا به اینجای کار مقدمات راه اندازی فروشگاه اینترنتی را طی نموده اید، از اینجا به بعد کار اصلی آغاز می شود. خود را اماده مراحل هیجان انگیز تر کنید.

سایت همان ویترین فروشگاه شماست. برای اینکه ویترین جذابی داشته باشید، بر نوع طراحی سایت باید حساسیت به خرج دهید. علاوه بر اینکه تلاش می‌کنید طراحی سایت جذابی داشته باشید، به سادگی سایت هم باید دقت کنید. در مراحل ساخت سایت فروشگاهی در مرحله طراحی سایت، بایستی بر مزیت خرید آنلاین تمرکز شود و بایستی به گونه ای باشد که تا حد امکان پروسه خرید را برای مشتریان ساده کند.

ممکن است بخواهید طراحی سایت فروشگاه اینترنتی خود را به یک طراح بسپارید. امروزه دیگر نیاز نیست سایت را از صفر طراحی کنید. می‌توانید یکی از سیستم‌های مدیریت محتوا و قالب‌های آماده را برای طراحی انتخاب کنید. سیستم‌های مدیریت محتوای گوناگونی وجود دارند که می‌توانند سایت فروشگاهی خوبی باشند، همانند :

  • وردپرس
  • پرستاشاپ
  • اپن‌کارت
  • جوملا
  • مجنتو و …
با توجه به اینکه وردپرس پر مخاطب ترین CMS در جهان است، پیشنهاد می کنیم مقاله ” وردپرس چیست ” را مطالعه کنید. در ادامه می توانید مقاله پرستاشاپ چیست را نیز بخوانید.

حسن استفاده از این سیستم ها برای راه اندازی و ساخت فروشگاه اینترنتی این است که برای اعمال تغییرات خود بسیار آزاد و راحت هستید. با مدیریت سیستم طراحی شده راحتی که دارند تنها با کمی صرف وقت می توانید به راحتی کار با آن را فرا بگیرید.

اما لازم است که همینجا بگوییم برخی شرکت ها با طراحی سیستم هایی برای افراد مبتدی و کسانی که سر رشته بسیار کمی از طراحی سایت و فروشگاه ساز دارند ، در قالب پورتال، سبد خرید و … امکان خرید فروشگاه ساز های ساده تر و لوکال تر را فراهم کرده اند. این نوع فروشگاه سازها نیازی به فضای میزبانی ندارند.

راه اندازی سایت فروشگاهی با وردپرس ، می‌تواند بهترین راه ساخت فروشگاه اینترنتی باشد. وردپرس، یک سیستم مدیریت محتوای عالی با قابلیت‌های فراوان است. اگر تصمیم به استفاده از وردپرس گرفتید، تنها با تهیه یک میزبانی وردپرس و انتخاب یک قالب، می توانید ساخت فروشگاه اینترنتی خود را آغاز کنید.

حتما در هنگام راه اندازی فروشگاه اینترنتی به سئو آن هم توجه کنید. بهتر است مقاله آموزش سئو سایت فروشگاهی را مطالعه کنید.

 

بیشتر بخوانید: بهترین قالب وردپرس

 

طراحی وب سایت فروشگاهی

۵- دریافت مجوزهای قانونی و درگاه پرداخت در ساخت فروشگاه اینترنتی

جهت درست کردن فروشگاه اینترنتی و استفاده از درگاه‌های پرداخت آنلاین، نیاز به طی کردن پروسه های قانونی دارید. یکی از شرایط راه اندازی فروشگاه اینترنتی مجوز فروشگاه اینترنتی است که پش از ثبت فروشگاه اینترنتی خود باید اقدام به دریافت آن کنید.

راه‌اندازی درگاه پرداخت

راه‌اندازی درگاه پرداختبرای دریافت درگاه پرداخت و راه اندازی سایت فروش، می‌توانید بطور مستقیم سراغ بانک‌ها بروید و قرارداد‌های لازم را با آنها ایجاد کنید. روش دوم، استفاده از شرکت‌های واسط است. این شرکت‌ها با دریافت درصد مشخصی به عنوان کارمزد، درگاه پرداخت ارائه می‌کنند.

پس از اینکه محصول توسط مشتری انتخاب شد، نوبت به پرداخت آن می‌رسد. بنابراین، باید یک درگاه پرداخت مطمئن به مشتریان ارائه دهیم. نحوه اتصال درگاه پرداخت به سایت را در مقالات دیگر ما بخوانید.
بدین منظور دو انتخاب داریم :

درگاه مستقیم بانکی

در این روش، شما مستقیما به سراغ بانک‌ها و شرکت‌های درگاه پرداخت آن‌ها می‌روید، و با عقد قرارداد و طی کردن مراحل حقوقی، می‌توانید از درگاه پرداخت مستقیم بانک‌ها استفاده کنید. البته، برای اینکه بتوانید از درگاه مستقیم بانک‌ها استفاده کنید، در ابتدا باید نماد اعتماد الکترونیکی تهیه کنید، که دریافت آن هم روال‌های حقوقی خاص خود را دارد.

درگاه پرداخت واسط

فروشگاه اینترنتیاگر موفق به دریافت نماد الکترونیکی نشدید، می‌توانید به سراغ شرکت‌های ثالث بروید. در این حالت برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی و اخذ درگاه، شما باید از شرکت‌هایی که به عنوان واسط بین شما و درگاه‌های بانک عمل می‌کنند، کمک بگیرید. شما با ثبت نام در این شرکت‌ها و طی کردن مراحل احراز هویت، سایت خود را معرفی می‌کنید و می‌توانید از درگاه پرداخت آن‌ها استفاده کنید. البته استفاده از این درگاه‌ ها رایگان نیست و مبلغی را به عنوان کارمزد از شما دریافت می‌کنند.

برای دریافت مجوزهای قانونی نیز، می‌توانید به سایت enamad.ir مراجعه کنید.

فراموش نکنید، برخی از شرکت ها با ارائه هاست فروشگاهی، تمامی ‌این موارد را انجام می‌دهند و شما دغدغه‌ای جز فروش محصول، نخواهید داشت.

۶- تبلیغات

برخی از مالکان کسب‌وکار، تصور می‌کنند که پس از راه‌اندازی و ساخت فروشگاه اینترنتی، کار مهم دیگری ندارند.  پس از اینکه فروشگاه آنلاین خود را راه‌اندازی کردید، زمان آن رسیده که آن را به همه معرفی کنید. برخی از طریق شبکه‌های اجتماعی فروشگاه خود را تبلیغ می‌کنند، و برخی با راه‌اندازی کمپین‌های تبلیغاتی سعی در معرفی آن دارند.

علاوه بر شبکه‌های اجتماعی می‌توانید از سرویس ایمیل نیز، استفاده کنید و با ارسال ایمیل به مشتریان هدف آنها را از محصولات و تخفیفات جدید، آگاه کنید.

فروشگاه خود را تبلیغ کنید

یکی از تاکتیک‌های خوب و مهم، تبلیغ در گوگل است. برخی از شرکت‌های میزبانی خصوصا آنهایی که سرویس فروشگاه‌ساز ارائه می‌کنند، امکاناتی را در اختیار شما قرار می‌دهند تا بتوانید سایت خود را در نتایج جستجوی گوگل، در رتبه‌های نخست قرار دهید. به عبارتی، هر زمان که شخصی محصول مرتبط با سایت شما را در گوگل جستجو می‌کند، نام سایت شما را در نتایج اولیه مشاهده می‌کند.

برای اینکه فروشگاه اینترنتی موفق داشته باشید، بسیار مهم است که در پروسه راه‌اندازی آن، به همه بخش‌ها توجه کافی داشته باشید.

توصیه ما استفاده از هاست فروشگاهی است. صفر تا صد راه اندازی فروشگاه اینترنتی شما توسط متخصصین مربوطه انجام می‌شود و شما تنها بر روی فروش و تحویل محصولات خود، متمرکز خواهید بود.

 

بیشتر بخوانید: گیمیفیکیشن چیست

 

فروشگاه ساز، بهترین راه ساخت فروشگاه اینترنتی 

اگر فکر می­‌کنید مراحلی که برای ساخت فروشگاه آنلاین ذکر شد، مراحل پیچیده‌ای هستند، راه‌حل ما برای شما، استفاده از فروشگاه‌ساز است.

سریع‌ترین و ساده‌ترین روش برای راه‌اندازی فروشگاه آنلاین، استفاده از فروشگاه‌ساز است. با این روش، شما تنها با یک کلیک، یک سایت فروشگاهی خواهید داشت. سایت فروشگاه‌ساز امکانی است که بدون نیاز به دانش برنامه‌نویسی، به راحتی می‌توانید با استفاده از آن، یک سایت فروشگاهی طراحی کنید. با استفاده از این خدمات هزینه راه اندازی فروشگاه اینترنتی خود را به حداقل می رسانید.

یکی از روش های ساخت فروشگاه اینترنتی این است که به جای اینکه سایت خود را بخش به بخش طراحی کنید، می‌توانید همه بخش‌ها را با استفاده از یک فروشگاه‌ساز ساده، به راحتی ایجاد کنید. استفاده از فروشگاه ساز، ارزان ترین روش راه اندازی فروشگاه اینترنتی است.

فروشگاه‌سازها به دو دسته تقسیم می‌شوند :

  • دسته اول، سرویس‌هایی هستند که یک میزبانی با قالب سایت فروشگاهی آماده در اختیار شما قرار می‌دهند. در حقیقت شما با تهیه یک هاست وردپرس و انتخاب یک قالب از پیش طراحی شده، یک سایت فروشگاهی دارید که تنها باید محصولات خود را به آن اضافه کنید و متون مربوط به فروشگاه خود را در آن، قرار دهید. در این حالت شما دیگر نیازی به طراح ندارید و مدیریت صفحات سایت را بر عهده می‌گیرید. البته در این روش، نیاز دارید کمی با مفاهیم سایت آشنایی داشته باشید.
  • دسته دوم، در این سرویس تمامی مراحل طراحی سایت فروشگاهی، طراحی و مدیریت سایت بر عهده شرکت میزبانی است. حتی ثبت قرارداد با بانک‌ها برای دریافت درگاه پرداخت نیز از سمت آنها، انجام خواهد شد. ضمن اینکه می‌توانید همیشه از مشاورین فنی و متخصصین دیجیتال مارکتینگ آنها برای گسترش هر چه بیشتر سایت خود، استفاده‌کنید. این نوع فروشگاه‌ساز ساده، بهترین و سریع‌ترین امکان برای ساخت یک فروشگاه‌اینترنتی است. برای درک مفهوم بازاریابی آنلاین، به مقاله دیجیتال مارکتینگ چیست رجوع فرمایید

اگر تجربه کافی از نحوه ساخت فروشگاه اینترنتی را ندارید، سرویس‌هایی وجود دارند که با استفاده از آن‌ها می‌توانید در کمترین زمان فروشگاه خود را راه‌اندازی کنید و محصولات خود را به فروش برسانید. ضمن اینکه، نیازی نیست با تکنینک‌های طراحی سایت آشنا باشید.
فروشگاه‌ساز، بهترین، سریع‌ترین و ارزان‌ترین روش برای راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی است.

فروشگاه ساز

شما می‌توانید همین امروز کسب و کار اینترنتی خود را راه‌اندازی کنید. دیگر نیازی نیست نگران مسائل مربوط به هاست، افزایش رتبه سایت در نتایج جستجو، و موارد مربوط به طراحی سایت باشید. این نوع سرویس‌ها، تمامی موارد مربوط به راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی را در نظر می‌گیرند و حتی مراحل لازم برای دریافت نماد الکترونیکی و درگاه بانکی را برای شما انجام می‌دهند.

به عنوان نمونه، سرویس فروشگاه ساز ایران هاست، بر اساس محصولات و نوع کسب‌وکار شما، یک سایت فروشگاهی حرفه‌ای برایتان راه‌اندازی می‌کند. در این حالت، شما دیگر با مشکلات ساخت فروشگاه آنلاین و درست کردن سایت فروش روبه‌رو نیستید و مستقیما می‌توانید بر کسب درآمد از فروشگاه اینترنتی خود متمرکز شوید.علاوه بر این، برای مشاوره جهت راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی، متخصصان دیجیتال مارکتینگ ما همراه شما خواهند بود.

فروشگاه‌ساز ساده و در عین حال قدرتمند ایران ‌هاست، با تمامی دستگاه‌های همراه سازگار است و مشتریان شما می‌توانند، سایت شما را در هر نوع دستگاهی با هر نوع صفحه نمایشی به راحتی بارگذاری کنند.

اگر قصد ساخت وبسایت فروشگاهی جذاب‌، و در عین حال به صرفه را دارید، فروشگاه‌ساز انتخاب هوشمندی است. فروشگاه‌ساز ایران ­هاست، منحصرا برای صنعت فروشگاهی طراحی شده و اهمیتی ندارد قرار است شما چه محصولاتی را به فروش برسانید.

فراموش نکنید، اگر مشتریان تجربه خوبی از سایت شما داشته باشند، تبدیل به یکی از طرفداران همیشگی سایت شما خواهند شد.

 

گول فروشگاه‌ ساز ارزان را نخورید

در حال‌حاضر، شرکت‌های بسیاری وجود دارند که فروشگاه ‌ساز ارزان و فروشگاه‌ ساز رایگان، ارائه می‌کنند و به شما طراحی سایت فروشگاه اینترنتی رایگان را با گزینه های متفاوت و گول زننده پیشنهاد می دهند. مزیت این سرویس‌ها تنها قیمت آنهاست، اما برای افرادی که کسب‌وکار مهمی ‌دارند و قرار است بطور جدی بر روی فروشگاه خود کار کنند، سرویس‌های مناسبی نیستند. با خواندن این مقاله مراحل راه اندازی فروشگاه اینترنتی را میدایند و اگر برای فروشگاه آنلاین خود آینده روشنی را متصور هستید، بهتر است به سراغ فروشگاه‌ساز معتبر بروید.

سوالات متداول

۱- تعریف درست محصول
۲- ایده ساخت سایت فروشگاهی را پخته‌تر کنید
۳- انتخاب نام وب سایت
۴- وب سایت خود را طراحی کنید
۵- دریافت مجوزهای قانونی و درگاه پرداخت
۶- تبلیغات
برای دریافت درگاه پرداخت، می‌توانید بطور مستقیم سراغ بانک‌ها بروید و قرارداد‌های لازم را با آنها ایجاد کنید. روش دوم، استفاده از شرکت‌های واسط است. این شرکت‌ها با دریافت درصد مشخصی به عنوان کارمزد، درگاه پرداخت ارائه می‌کنند.
سریع‌ترین و ساده‌ترین روش برای راه‌اندازی فروشگاه آنلاین، استفاده از فروشگاه‌ساز است. با این روش، شما تنها با یک کلیک، یک سایت فروشگاهی خواهید داشت. سایت فروشگاه‌ساز امکانی است که بدون نیاز به دانش برنامه‌نویسی، به راحتی می‌توانید با استفاده از آن، یک سایت فروشگاهی طراحی کنید.

ایران هاست

مشخصات مدیر

‫۲۱ دیدگاه ها

  1. سلام
    اگه بخوام فروشگاهم رو اول با سایت ساز ها بزنم و بعد که همه چی اووکی شد و فروش بالا رفت مهاجرت کنم به وردپرس
    سئو سایتم به مشکل نمیخوره؟
    و اینکه راه های افزایش فروش رو هم ممنون میشم معرفی کنید

  2. ممنونم محتوای خوب و جالبی بود. این روزا که دیگه کسی حتی به تبلیغات لوله بازکنی برچسب های تو کوچه خیابونم نگاه نمیکنه و اینترنتی سفارش میده، امیدوارم این طرح صیانت از فضای مجازی نتونه راحتی و سرعت توی کارها رو از مردم بگیره و به جاش کسب و کارهای آنلاین روز به رو ز رونق بگیرن، طرف الان برای لوله بازکنی هم اینترنتی سفارش میده چه برسه به سایر کارهای مهم که به اینترنت وابسته هستن.

  3. چقدر خوبه که الان تو اینترنت همه جیز رو میشه پیدا کرد. قبلا باید کلی میگشتیم تا کسی رو پیدا کنیم که بهمون چیزی یاد بده یا مثلا واسه لوله بازکنی برچسب ها رو زیر و رو میکردیم که آیا یه آدم مطمئن واس چاه بازکنی پیدا میشه یا نه ولی الان دیگه از شیر مرغ تا جون آدمیزاد تو اینترنت هست. از اطلاعات عمومی ساده گرفته تا انواع آموزش های فنی و… رو میشه از تو اینترنت پیدا کرد. سوال اینه که میشه به همه اطلاعاتی که توی نت پیدا میشه اعتماد کرد؟ بهرحال بعضی چیزا مثل سلامت، موضوعات مهمیه..

  4. سلام، وقت تون بخیر. سایت وردپرسی درست کردم، ووکامرس نصب کردم و الان آدرس سایت و فروشگاه شده دو تا آدرس مجزا. یعنی آدرس سایت mysite.com هستش و آدرس فروشگاه mysite.com/shop هستش. الان باید چیکار کنم که آدرس فروشگاه بشه همون mysite.com ؟

    1. سوالتون یکم گنگه. اگر یک سایت دارید که براش فروشگاه روی یک پوشه جدا نصب کردید، خب مسلما آدرسش متفاوت از سایتتون هست. ولی اگر سایت با فروشگاه یکی هست، باید محتویات پوشه و دایرکتوری که فروشگاه رو روش نصب کردید رو به public-html اصلی انتقال بدید

    1. سلام
      به نظر بهتره ببینید از cms فروشگاه اینترنتی چی میخوای، اگر ووکامرس جوابت رو میده میشه هزینه اضافی برای cms می تونی نکنی. ولی اگر قابلیت هایی می خوای که که باید تعریف بشه و توی سی ام اس ها نیست، پس برو سراغ اختصاصی

  5. سلام و درود
    حرفه ای که نه. ولی تا یه حدی براتون راه اندازی میشه ولی برخی از امکانات وب سایت کامل و حرفه ای را ندارن مثلاً باید از قالبهای آماده خود سایت استفاده کنید و اجازه تغییرات برخی از محتواها را ندارید و …

  6. میخواستم بدونم بعضی از شرکت ها با شعار اینکه ساخت فروشگاه اینترنتی حرفه ای رایگان دارن، اقدام به جذب مشتری می کنن. واقعا میشه یه طراحی سایت فروشگاه اینترنتی حرفه ای اونم به صورت رایگان داشت؟

  7. سلام وقت بخیر
    ضمن تشکر از مطلب مفید و خوبتون، من قصد راه اندازی سایت فروش اینترنتی صنایع دستی رو دارم اما دانشی از بابت کد نویسی و اینکه چطوری اطلاعاتم رو وارد کنم ندارم. ممکنه راهنماییم کنید که چطور می تونم به هدفم برسم؟

    1. سلام دوست عزیز
      برای اینکه بتونید از صفر تا صد یک فروشگاه اینترنتی رو راه اندازی کنید، حالا با هر زمینه کاری که وجود داره، نیازی نیست حتما دانش کد نویسی داشته باشید. برخی از شرکت ها در حال حاضر امکانات و خدماتی رو در قالب فروشگاه اینترنتی یا سایت فروشگاهی ارائه میدن که برخی پرتالی هست که خود شرکت نوشته و به کاربر میفروشه و برخی روی هاست وردپرسی ، فروشگاه ووکامرس رو نصب کردن و این سرویس رو به شما ارائه میدن و می تونید با خیال راحت فقط اطلاعاتتون رو وارد سایتتون کنید و اقدام به راه اندازی فروشگاه مجازی خودتون کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا